• T H E      W E R E W O L V E S      O F

    𝕸𝔦𝔩𝔩𝔢𝔯𝔰 𝕳𝔬𝔩𝔩𝔬𝔴

    ''Deep in the American countryside, the little town of Millers Hollow has recently been infiltrated by Werewolves. Each night, murders are committed by the Townsfolk, who due to some mysterious phenomenon (possibly the greenhouse effect)
    have become Werewolves. It is nowtime to take control and eliminate this ancient evil, before the town loses its last few inhabitants.''





    T H E

    𝔖𝔱𝔬𝔯𝔶

    Het verhaal is gebaseerd op dat van het gelijknamige spel, Weerwolven van Wakkerdam.
          Na een paar onverklaarbare, mysterieuze moorden in het stadje Millers Hollow zijn de inwoners in rep en roer. Elke nacht gaan de ramen en deuren dicht en worden zo goed mogelijk gebarricadeerd, want elke nacht duiken er nieuwe slachtoffers op die zijn vermoord door wolven. Geen normale wolven, nee, het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om weerwolven, zoals de oude mythes van Millers Hollow vertellen. Deze sluipmoordenaars zijn teruggekomen om hun tanden te zetten in de onschuldige inwoners. Het dorpje doet er alles aan om de daders te vinden en de stad te redden, maar dat gaat nog niet zo makkelijk, want hoe vind je daders die zich op de gewone dag tussen de mensen kunnen begeven? Natuurlijk, met het bovennatuurlijke, want weerwolven zijn niet de enige magische wezens in dit dorpje. Ook vind je er verschuild onder de mensen heksen, toekomstvoorspellers en meer. Jagers hebben zich in het dorpje gevestigd om Millers Hollow te beschermen, maar gaat dit lukken? Zullen de dorpelingen overwinnen? Of komen de weerwolven met hun moorden weg?


    In deze RPG volgen we een soort van de verhaallijn van het spel. Iedere nacht wordt er een NPC vermoord en het is aan de dorpelingen om de schuldige aan te wijzen, maar het is geen ''murder mystery'', want we weten al wie de weerwolven zijn. Het is meer dat we de dorpelingen van Millers Hollow volgen in hun paniek en wantrouwen naar elkaar, maar ook kijken we naar de weerwolven die zichzelf in hun dagelijkse leven moeten verbergen. Samen kunnen we heel wat spannende momenten toevoegen, want wat gebeurt er als een weerwolf per ongeluk wordt gepakt door een jager en zijn verwondingen moet verbergen? Wat gebeurt er als een dorpeling per ongeluk getuige is van een aanval een een glimp heeft opgevangen van een mogelijke dader? Maar ook zijn er andere momenten, zoals dorpsfeesten, markten en meer. We gaan relatie opbouwen tussen jagers en prooien en onze karakters zullen heel wat NPC doden vinden, want zo licht als het overdag is, zo donker is de nacht...






    𝕽𝔲𝔩𝔢𝔰

    - Geen perfecte karakters, iedereen heeft negatieve punten.
    - We volgen hier de algemene regels van Quizlet.
    - Er komen in deze RPG mogelijk wat bloederige taferelen aan bod, sinds weerwolven letterlijk moorden gaan plegen, maar we gaan wel 16+ momenten aangeven in het rood met een trigger warning boven onze post.
    - Maximaal 3 karakters en houd wel verhouding tussen mannen en vrouwen in de gaten.
    - Een reservatie blijft 3 dagen staan en vertel het me als je het niet haalt, want dan kan ik je extra tijd geven.
    - Alleen ik maak topics aan, behalve als ik iemand anders vraag om het te doen.
    - Houdt het gezellig en leuk voor iedereen.
    - Tenminste één keer per week posten, want we willen deze RPG actief houden.
    - Minimaal 200 woorden per post, maar mag ook altijd meer!
    - Indien vragen, klachten of afmeldingen, stuur een pb'tje naar hiren.
    - Groot bedankje naar calice voor het beantwoorden van AL mijn vragen.



    LET'S DISCUSS!


    After such an epic tale we deserved a better ending

    RELATIONSHIPS
    — First and only real heartbreak (not a pretty one > maybe unfinished business)
    — Someone he loves so much that he settled for being friends just to keep her (?) in his life > learned his lesson from his first heartbreak. Doesn’t want to feel that pain again
    — A rival
    — Enemy to friend
    — Someone he tolerate
    — A partner in crime, someone who always got his back (and vice versa)
    — Someone he has a bad influence on
    — A father/mother/brother/sister figure, or someone who feels more like family than his real family ever did
    — Someone he disagree with > maybe Laurel?
    — Someone who brings the best in him
    — Someone who makes him feel a lil insecure and shy
    — TBC
    — TBC
    — Altijd in voor andere ideeën en brainstormsessions, hit me up!


    THEODORE WILLIBRORD ALWIN

    The moon is mine
    29 — Werewolf


    (n) a particular period of time in history or a person's life

    RELATIONSHIPS
    — Someone who will show her around in town
    — A BFF
    — Someone she doesn't trust at all
    — A badboy where she will fall for eventually
    — Someone who sees right through her and through her and figured out she's pretending that everything is fine (maybe knows that she is on the run and uses that against her?)
    — A party bud, or a buddy for smoking and drinking
    — A bi-curious experience (just happened or in the future)
    — Someone who has a bad influence on her
    — Someone who she hangs out with too much, just for distraction
    — A late night road trip partner
    — Uptown girl searching for her downtown guy
    — TBC
    — TBC
    — Altijd in voor andere ideeën en brainstormsessies, hit me up!


    GENEVIEVE ELIZABETH ZIMMERMAN

    Just a city girl, living in a lonely world
    27 — Human

    [ bericht aangepast op 25 mei 2022 - 19:08 ]


    (n) a particular period of time in history or a person's life

    Salamanca schreef:
    Met Dwight stem Question:

    Kunnen weerwolven alleen transformeren met volle maan? Of elke nacht? Hoe werkt dat precies?


    Weerwolven kunnen transformeren wanneer ze willen, maar worden gedwongen tijdens de volle maan. (A) Sommige weerwolven zijn zo pro dat ze het wsk kunnen onderdrukken en er zelf controle over hebben, maar de newbies kunnen het misschien nog lastiger vinden om de weerwolf zijde onder controle te houden.

    Ik geef de meest vage antwoorden ooit. Anyways...


    After such an epic tale we deserved a better ending

    Ember

    ❝ My existence is a S C A N D A L.



    '' The whole world is going to hell and we have blood on our hands, but once you touch my face I'm clean of all my sins. ''


          - Hoe bang Ember ook is voor liefde, om de één of andere reden sprak deze persoon tot haar. De gevoelens die ze kreeg, leek ze niet kwijt te kunnen en hoe graag ze deze liefde gewoon wil accepteren, ze durft het op dit moment niet. Inderdaad, Ember heeft een secret crush op deze persoon en doet er alles aan om ook maar in de buurt te zijn van degene. Toch is ze tegelijk ook bang dat ze haar gevoelens té veel laat leiden en deinst er ook wel eens voor weg. Who wants a secret admirer?

    - Ember haar beste vriend van de townies. Sinds ze met de pack van Laurel naar Millers Hollow is gegaan, heeft ze zich gelijk comfortabel gevoeld bij deze persoon. Ze is dan ook bang dat deze persoon gevaar loopt en degene ooit vermoord wordt buiten haar zicht. Toch is degene wel haar bestie, overdag is het leuk en aardig, maar 's nachts maakt ze zich wel eens zorgen.

    - Iemand die Ember per ongeluk heeft afgeluisterd op het verkeerde moment... Ember weet van een geheim van deze persoon af, ook al weet deze persoon het misschien wel/niet. Ember is goed in geheimen bewaren, maar wie vertrouwt nou deze roodharige op haar onschuldige, blauwe ogen?

    - Iemand die Ember op avontuur meeneemt of het meteen doorheeft als ze een plan heeft bedacht of iets nieuws te weten wil komen. Haar grote, blauwe ogen verraden het avontuur in haar ogen en deze persoon moet maar blind vertrouwen dat het goed komt, want degene moet mee. No questions...

    - Een weerwolf die Ember ziet als een probleem en waar Ember over moet babysitten, omdat degene anders waarschijnlijk al een aantal keer door de jagers was gepakt. Ember ziet deze persoon niet als een last, maar wil de pack beschermen en dan moet ze soms als delta even streng zijn.

    - A reading budy, degene probeert mogelijk een boek te zoeken die Ember niet kent, maar dat is lastig. Ze kunnen elkaars quotes uit boeken afmaken en hebben een soort nerd-vriendschap. Ember laat deze persoon graag een kijkje nemen in haar droomwereld met verhalen en met deze persoon vergeet ze even hoe slecht de wereld echt is. Deze persoon is soms even haar escape van reality, ook al zitten ze vast op aarde.
    -Tbc.


    Ik ben altijd bereid om te overleggen in een pb'tje.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2022 - 19:31 ]


    After such an epic tale we deserved a better ending

    Ik heb mijn relatielijstje wat opsmuk gegeven (halverwege P4) met nog enkele extra ideeën! Maar ik ben belabberd slecht in relaties verzinnen, dus please hit me up!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Robert is op z'n geschiedenis na af (ga ik morgen afmaken - ben kapot)
    Ik zal morgen zijn lijstje plaatsen, maar mocht je al ideeën hebben dan kun je gerust een gb/pb sturen (; Zoek sws de standaard dingen voor hem.


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    mikaelsondaddy schreef:

    ALESSANDRA CALERUEGA RELATIES
    • someone in the town she does feel close with, in whatever way, can be both friendship or romance wise
    • someone to watch very bad films and series with
    • someone who uses her drugs (we kunnen dan overleggen hoe en wat)
    • or, maybe someone who sells her drugs tony
    • someone she always has little competitions with
    • someone she had a hook-up with that Ales likes to pretend never happened
    • someone is kinda a confidant for
    • someone she absolutely loathes tony
    • someone who wanted to guide her around when she was new in town, which Ales absolutely wasn't in the mood for
    • maybe a non-witch who knows she's a witch
    • maybe someone to enjoy thunderstorms with
    • maybe a fwb
    • yoga buddy
    • people judging buddy
    • person she considers as a human version of a migraine tony
    • always in for romance drama

    Enjoy_20 schreef:
    Marley Andrea Anderson



    RELATIONSHIPS

    – Wolfs who she can rebel with Tony
    – Someone she parties with
    – A witch who makes her sleeping potions
    – Someone she goes axe throwing with
    – Someone who wants to join her on her motorcycle rides
    – Friends are always welcome Tony
    – Enemies as well
    – Hook ups always a pleasure!
    – Someone who she brainstorms with to start their own podcast

    Er zijn vast nog veeeeeel meer dingen, maar dit is het even voor nu!
    Lunation schreef:
    Ezekiel H urley A nderson
    ☽ Witch - 25 ☾

    - Hook-ups M/F
    - Witch friends - Met wie hij kan experimenteren/potions mee kan maken en/of uitruilen.
    - Iemand die naar hem toe komt voor tarotlezingen - Hij verdraaid de uitkomst zo nu en dan wel om het interessanter te maken.
    - Love interest? M/F Tony
    - Drug dealer voor de keren dat hij te lui is om zelf een potion in elkaar te flansen
    - Vijanden
    - Best friend - M/F Tony
    - Vrienden
    - Iemand die vermoed dat hij niet menselijk is
    - Iemand die weet wat hij is en wel eens komt voor potions/spells
    - Overige ideeën Mocht je iets anders weten let me know! :)
    Epoch schreef:
    RELATIONSHIPS
    — First and only real heartbreak (not a pretty one > maybe unfinished business)
    — Someone he loves so much that he settled for being friends just to keep her (?) in his life > learned his lesson from his first heartbreak. Doesn’t want to feel that pain again
    — A rival
    — Enemy to friend
    — Someone he tolerate
    — A partner in crime, someone who always got his back (and vice versa)
    — Someone he has a bad influence on
    — A father/mother/brother/sister figure, or someone who feels more like family than his real family ever did
    — Someone he disagree with > maybe Laurel?
    — Someone who brings the best in him
    — Someone who makes him feel a lil insecure and shy Tony
    — TBC
    — TBC
    — Altijd in voor andere ideeën en brainstormsessions, hit me up!


    THEODORE WILLIBRORD ALWIN

    The moon is mine
    29 — Werewolf

    Epoch schreef:
    RELATIONSHIPS
    — Someone who will show her around in town
    — A BFF
    — Someone she doesn't trust at all
    — A badboy where she will fall for eventually
    — Someone who sees right through her and through her and figured out she's pretending that everything is fine (maybe knows that she is on the run and uses that against her?) Tony
    — A party bud, or a buddy for smoking and drinking
    — A bi-curious experience (just happened or in the future)
    — Someone who has a bad influence on her
    — Someone who she hangs out with too much, just for distraction
    — A late night road trip partner
    — Uptown girl searching for her downtown guy
    — TBC
    — TBC
    — Altijd in voor andere ideeën en brainstormsessies, hit me up!


    GENEVIEVE ELIZABETH ZIMMERMAN

    Just a city girl, living in a lonely world
    27 — Human


    Robert "Robbie" Bryson Crosby
    "My sarcasm and sincerity sound surprisingly similar."

         
    × (Best) Friends?
    × Enemies?
    × FWB? One Night Stands? Flings?
    × Ex?
    × Someone who feels like family towards him? Who he's protective of?
    × Someone who knows about his alcohol addiction? Who helps him to stay sober/keep it under control?
    × Someone he likes to get drunk with?

    Heb je een ander idee? Let me know (:


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    @my wolf buddies,

    Misschien is het handig als we weten welke weerwolven wel aanvallen en welke niet, want volgens mij hadden sommige mensen bedacht dat ze geen mensen wouden aanvallen…?

    Edit: er moet dan wel een goede reden zijn daarvoor, want het was de bedoeling van wel xd. Maar ja het kan ook zo zijn dat de npc’s van de Amaroux pack gewoon duivels zijn, but anyways. Ja.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2022 - 21:00 ]


    After such an epic tale we deserved a better ending

    hiren schreef:
    @my wolf buddies,

    Misschien is het handig als we weten welke weerwolven wel aanvallen en welke niet, want volgens mij hadden sommige mensen bedacht dat ze geen mensen wouden aanvallen…?

    Edit: er moet dan wel een goede reden zijn daarvoor, want het was de bedoeling van wel xd. Maar ja het kan ook zo zijn dat de npc’s van de Amaroux pack gewoon duivels zijn, but anyways. Ja.


    Anthony valt sws aan. Marley ook.

    Yessss ja Marley valt aan! Nog steeds niet helemaal controle over dr wolvenvorm dus dan gebeuren die dingen

    Syaoran schreef:
    Laurel Amaroux
    Wolf.



    ↠ Pack members.
    ↠ Bitten ones. Marley & Tony.
    ↠ Adoptive brother. Castor.
    ↠ Good/Best friend, iemand die haar weet te begrijpen zonder dat daar altijd woorden aan te pas hoeven te komen. Een vriendschap die hierdoor tevens, als het kan, enkele jaren al telt.
    ↠ Enemies, een natuurlijke vijand (een van de hunter?) Nate.
    ↠ Iemand waar enige wrijving tussen zit; een band die heen en weer schippert tussen het elkaar wel en niet mogen.
    ↠ Iemand waar ze zo nu en dan naar toe vlucht, om even niets meer dan twee simpele mensen te zijn zonder zorgen over wat dan ook — voor rust en ontspanning, even geen bovennatuurlijke dingen. Basilio.
    ↠ Een haat/liefde verhouding-ish?
    ↠ FWB, no more no less (of wel, who knows). -> Ezekiel?
    ↠ I need/want something love complicated for her. Who might be in? Evan.
    ↠ Meer ideeën zijn altijd welkom![/i]

    Elide Oryn
    Witch.



    ↠ Best/Good friend.
    ↠ Een vaste klant bij haar in de winkel (mogen er meerdere zijn). Ales.
    ↠ Iemand waar ze al eens (vaker) een spreuk voor heeft mogen leveren, of een potion/drankje/middeltje, whatever they need. Nate
    ↠ Wellicht een van de jongere Witches die wat dingetjes van haar geleerd kan hebben? -> Ezekiel?
    ↠ Frenemies/Enemies.
    ↠ Iemand waar ze zo nu en dan mee samen werkt. -> Ezekiel?
    ↠ Someone she might have cursed (a little, or big time) to get even with. Revenge is a biatch and so is she.
    ↠ Someone she tricked into a spell just to pay them a lesson. -> Ezekiel?
    ↠ A flirt, some tension, or a fun night (or two). Mah girl loves to play.
    ↠ Een ex (crush)
    ↠ Maybe a little love interest. Nate.
    ↠ Hoe meer ideeën, hoe beter!


    Enjoy_20 schreef:
    Nathaniel Luke Covington


    RELATIONSHIPS
    – Best friend(s)
    – Someone he is a personal trainer for (can be multiple)
    – Someone who comes along when he walks his dog
    – Witches who he occasionally visits for supplies -> Ezekiel?
    – Someone he flirts with
    – Someone who he lets his guard down for
    – Sign me up for a complicated fling/love story

    Tahani schreef:
    Ik vul/pas dit lijstje straks hopelijk aan. Was 't even vergeten en was druk bezig! Even zeer inspiratieloos dus plsss hit me up

    Morrigan Alma Reeves

    - someone she met when she just arrived in MH who showed her around
    - people (one or more) she would maybe call a friend
    - someone who likes to hunt / wants to learn / whatever » Philippe -> Ezekiel wilt graag leren ^.^[/i]
    - someone who hired /will hire her as wolfy hunter » Evan
    - a man (sorry gals) who she finds intruiging and wouldn't mind sleeping with (or is already sleeping with) » Tony
    - maybe someone who doesn't believe she's as strong as she is and challenges her (to whatever)
    - people she gets along with » Nate, Elaine


    [/i][/size][/center]

    Castor Orion (Amaroux)

    - a very good, close friend he can confide in (probably mostly about his father's death and/or his jealousy towards Laurel)
    - people he has known since he arrived in MH -> Ezekiel?
    - a wolf with which he can run wild and feral in the woods » Tony
    - people he dislikes » Evan -> Ezekiel?
    - people who dislike him
    - sister who he is very close with » Laurel
    - someone who knows he's bisexual and with who he feels extremely safe » Laurel
    - his male sexual awakening (oops I might be bi) » Tony
    - maybe an ex / crush / fwb / whatever One night stand? Ezekiel?




    Epoch schreef:
    RELATIONSHIPS
    — First and only real heartbreak (not a pretty one > maybe unfinished business)
    — Someone he loves so much that he settled for being friends just to keep her (?) in his life > learned his lesson from his first heartbreak. Doesn’t want to feel that pain again
    — A rival
    — Enemy to friend -> Ezekiel?
    — Someone he tolerate -> Ezekiel?
    — A partner in crime, someone who always got his back (and vice versa)
    — Someone he has a bad influence on
    — A father/mother/brother/sister figure, or someone who feels more like family than his real family ever did
    — Someone he disagree with > maybe Laurel?
    — Someone who brings the best in him -> Ezekiel?
    — Someone who makes him feel a lil insecure and shy
    — TBC
    — TBC
    — Altijd in voor andere ideeën en brainstormsessions, hit me up!


    THEODORE WILLIBRORD ALWIN

    The moon is mine
    29 — Werewolf



    Epoch schreef:
    RELATIONSHIPS
    — Someone who will show her around in town
    — A BFF
    — Someone she doesn't trust at all
    — A badboy where she will fall for eventually
    — Someone who sees right through her and through her and figured out she's pretending that everything is fine (maybe knows that she is on the run and uses that against her?)
    — A party bud, or a buddy for smoking and drinking -> Ezekiel?
    — A bi-curious experience (just happened or in the future)
    — Someone who has a bad influence on her
    — Someone who she hangs out with too much, just for distraction -> Ezekiel?
    — A late night road trip partner -> Ezekiel?
    — Uptown girl searching for her downtown guy
    — TBC
    — TBC
    — Altijd in voor andere ideeën en brainstormsessies, hit me up!


    GENEVIEVE ELIZABETH ZIMMERMAN

    Just a city girl, living in a lonely world
    27 — Human



    Isolophilia schreef:

    Robert "Robbie" Bryson Crosby
    "My sarcasm and sincerity sound surprisingly similar."

         
    × (Best) Friends?
    × Enemies?
    × FWB? One Night Stands? Flings?
    × Ex?
    × Someone who feels like family towards him? Who he's protective of?
    × Someone who knows about his alcohol addiction? Who helps him to stay sober/keep it under control?
    × Someone he likes to get drunk with? -> Ezekiel?

    Heb je een ander idee? Let me know (:


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Oh Mocht er iemand interesse hebben In een korte ervaring met William let me know 😉 hij is er slecht een drietal dagen, maar impressies kan wel!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dit valt helemaal buiten de RPG, maar voor de mensen die Stardew Valley spelen/kennen en daarbij ook de personages Sam, Sebastian en Maru: geen spoilers, maar wie is het beste om te daten? Qua kamer, kinderen, maar ook qua beloningen van als ze uiteindelijk op je boerderij wonen. Ik nijg heel erg naar Maru, maar Sam is zo makkelijk. Ik kan hem een blikje geven die ik letterlijk net uit het water heb opgevist en hij is gelukkig.

    Als niemand hier Stardew Valley heeft of speelt, negeer dan dit bericht. (A)


    After such an epic tale we deserved a better ending

    Hey! Wanneer opent het speeltopic volgende week precies? 🤩


    ars moriendi