• T H E      W E R E W O L V E S      O F

    𝕸𝔦𝔩𝔩𝔢𝔯𝔰 𝕳𝔬𝔩𝔩𝔬𝔴

    ''Deep in the American countryside, the little town of Millers Hollow has recently been infiltrated by Werewolves. Each night, murders are committed by the Townsfolk, who due to some mysterious phenomenon (possibly the greenhouse effect)
    have become Werewolves. It is nowtime to take control and eliminate this ancient evil, before the town loses its last few inhabitants.''





    T H E

    𝔖𝔱𝔬𝔯𝔶

    Het verhaal is gebaseerd op dat van het gelijknamige spel, Weerwolven van Wakkerdam.
          Na een paar onverklaarbare, mysterieuze moorden in het stadje Millers Hollow zijn de inwoners in rep en roer. Elke nacht gaan de ramen en deuren dicht en worden zo goed mogelijk gebarricadeerd, want elke nacht duiken er nieuwe slachtoffers op die zijn vermoord door wolven. Geen normale wolven, nee, het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om weerwolven, zoals de oude mythes van Millers Hollow vertellen. Deze sluipmoordenaars zijn teruggekomen om hun tanden te zetten in de onschuldige inwoners. Het dorpje doet er alles aan om de daders te vinden en de stad te redden, maar dat gaat nog niet zo makkelijk, want hoe vind je daders die zich op de gewone dag tussen de mensen kunnen begeven? Natuurlijk, met het bovennatuurlijke, want weerwolven zijn niet de enige magische wezens in dit dorpje. Ook vind je er verschuild onder de mensen heksen, toekomstvoorspellers en meer. Jagers hebben zich in het dorpje gevestigd om Millers Hollow te beschermen, maar gaat dit lukken? Zullen de dorpelingen overwinnen? Of komen de weerwolven met hun moorden weg?


    In deze RPG volgen we een soort van de verhaallijn van het spel. Iedere nacht wordt er een NPC vermoord en het is aan de dorpelingen om de schuldige aan te wijzen, maar het is geen ''murder mystery'', want we weten al wie de weerwolven zijn. Het is meer dat we de dorpelingen van Millers Hollow volgen in hun paniek en wantrouwen naar elkaar, maar ook kijken we naar de weerwolven die zichzelf in hun dagelijkse leven moeten verbergen. Samen kunnen we heel wat spannende momenten toevoegen, want wat gebeurt er als een weerwolf per ongeluk wordt gepakt door een jager en zijn verwondingen moet verbergen? Wat gebeurt er als een dorpeling per ongeluk getuige is van een aanval een een glimp heeft opgevangen van een mogelijke dader? Maar ook zijn er andere momenten, zoals dorpsfeesten, markten en meer. We gaan relatie opbouwen tussen jagers en prooien en onze karakters zullen heel wat NPC doden vinden, want zo licht als het overdag is, zo donker is de nacht...






    𝕽𝔲𝔩𝔢𝔰

    - Geen perfecte karakters, iedereen heeft negatieve punten.
    - We volgen hier de algemene regels van Quizlet.
    - Er komen in deze RPG mogelijk wat bloederige taferelen aan bod, sinds weerwolven letterlijk moorden gaan plegen, maar we gaan wel 16+ momenten aangeven in het rood met een trigger warning boven onze post.
    - Maximaal 3 karakters en houd wel verhouding tussen mannen en vrouwen in de gaten.
    - Een reservatie blijft 3 dagen staan en vertel het me als je het niet haalt, want dan kan ik je extra tijd geven.
    - Alleen ik maak topics aan, behalve als ik iemand anders vraag om het te doen.
    - Houdt het gezellig en leuk voor iedereen.
    - Tenminste één keer per week posten, want we willen deze RPG actief houden.
    - Minimaal 200 woorden per post, maar mag ook altijd meer!
    - Indien vragen, klachten of afmeldingen, stuur een pb'tje naar hiren.
    - Groot bedankje naar calice voor het beantwoorden van AL mijn vragen.



    LET'S DISCUSS!


    After such an epic tale we deserved a better ending

    Ahhh I'm excited!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Omg! Amazing, zo hyped!

    Aangezien het verhaal op 9 oktober start en Genevieve op 8 oktober jarig was, wie van de chars zou op haar verjaardagsfeestje gekomen zijn de avond voor de start van de rpg? =D drankje in de pub ofzo!


    (n) a particular period of time in history or a person's life

    Epoch schreef:
    Omg! Amazing, zo hyped!

    Aangezien het verhaal op 9 oktober start en Genevieve op 8 oktober jarig was, wie van de chars zou op haar verjaardagsfeestje gekomen zijn de avond voor de start van de rpg? =D drankje in de pub ofzo!


    Marley en Nate sowieso wel!

    Epoch schreef:
    Omg! Amazing, zo hyped!

    Aangezien het verhaal op 9 oktober start en Genevieve op 8 oktober jarig was, wie van de chars zou op haar verjaardagsfeestje gekomen zijn de avond voor de start van de rpg? =D drankje in de pub ofzo!


    Elide sowieso!
    Laurel zal wel gewerkt hebben, ofzo 😂


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oeh love dat er een party aan deze avond vooraf is gegaan waar de chars elkaar hebben gezien!! let's get messy

    Wie hebben jullie voor Cas en Mor? :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Who wants to meet one of my loveley ladies? 😈


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    Who wants to meet one of my loveley ladies? 😈
    Bro and sis? 💕


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gezien ik vanaf zondag op veldwerk ben voor twee weken, zal ik pas ongeveer na 21 juni inspringen!


    Stenenlikker

    Allemaal welkom op haar feestje!

    Iemand die Theodore of Genevieve nu wil ontmoeten?


    (n) a particular period of time in history or a person's life

    Ik heb mijn chars ook!

    Tahani schreef:
    (...)Bro and sis? 💕


    Yesss! 💜

    Dan heb Elide nog vrij voor wie wil durft. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb Alessa nog vrij ✨


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Robert voor wie wilt (: zal zo nog ff lijstje plaatsen van wat ik heb afgesproken qua relaties.


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •