• War of the Courts
    Only you can decide what breaks you


    Met nog altijd een onderling wantrouwen en vooroordelen over en weer staat de vertrouwensband tussen the Night Court en the Winter Court op scherp. Onderlinge relaties zijn verboden. Het grondgebied tussen de twee hoven wordt door vrijwel niemand bezocht. Slechts dwazen wagen het om zich op de verwoeste vlaktes te begeven, omringd door aloude magie en duisternis. De enkeling die het heeft gewaagd om the Shadow Lands te betreden, keerden vaak niet terug.

    Het contact dat er nog tussen beide hoven is voornamelijk voor de handel. Sinds de wapenstilstand is voorzichtig weer handelscontact tussen beide grondgebieden ontstaan. Handelaren verkopen over en weer aan elkaar, al is het vertrouwen voor een grootschalige handelsmissie nog te gebrekkig. Het zijn voornamelijk dappere, kleine verkooplieden die proberen commercieel te profiteren van hun buurland, maar van al te grote bedrijvigheid is geen sprake.
    The High Lord of the Night Court en the High Lady of the Winter Court weigeren elkaar face-to-face te ontmoeten. Het is decennia geleden dat ze elkaar hebben getroffen en dat liep dan ook niet goed af. Diplomatie staat op gespannen voet, voornamelijk nu beide machthebbers weigeren een direct gesprek te voeren met elkaar. Het is aan de High Fae om het contact met de andere politieke grootmacht te onderhouden en de wil van hun High Lord of High Lady over te brengen.

    De jaarlijkse Celebtration of Truce nadert en hier worden beide hoven geacht aanwezig te zijn om de wapenstilstand te vieren. Echter zal dit jaar de viering niet het gewenste effect hebben waar the High Lord of Summer al jaren naar toe werkt. In plaats van dat er een stap dichter in de richting van vrede wordt gezet, wordt de wapenstilstand verbroken. De oorlog zal weer aanwakkeren. Met alle gevolgen van dien.
    De RPG vangt aan op de jaarlijkse Celebration of Truce. Fearies van alle hoven zullen aanwezig zijn. Het is een van de weinige momenten in het jaar dat op zo'n grote schaal the Night Court en the Winter Court met elkaar in aanraking komt. Op deze avond zal de fearie wijn rijkelijk stromen, maar ook bloed...



    [ bericht aangepast op 27 juni 2022 - 16:20 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Guyss, hoelang denken jullie ongeveer nodig te hebben voor jullie rollen? Dan kunnen we hier eventueel het bespreken van relaties en later het openen van het topic op afstemmen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT!


    Stenenlikker

    Mt 😊

    Ik hoop in de loop van vanavond /morgen grotendeels mijn rollen af te hebben. Maar heb nog een beetje moeite met bepaald dingen 🙈 ik heb de boeken niet gelezen so bear with me


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirabel schreef:
    Mt 😊

    Ik hoop in de loop van vanavond /morgen grotendeels mijn rollen af te hebben. Maar heb nog een beetje moeite met bepaald dingen 🙈 ik heb de boeken niet gelezen so bear with me


    Als je vragen hebt, of je komt ergens niet uit, dan mag je ons gerust een PB sturen he!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT. Ik ben helemaal klaar!


    ars moriendi

    Ik hoop mijn rol trouwens morgen af te hebben, desnoods overmorgen.


    Stenenlikker

    MT
    Ik wil vanavond in ieder geval een beginnetje maken aan mijn rol, nog niet heel zeker wanneer ik hem klaar heb, maar als t goed is heb ik deze week niet zulke lange werkdagen en dus meer tijd c:


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Hai, ik heb een vraagje! Het lijkt mij leuk als mijn char een rol heeft gespeeld in het verbreken van de truce, zou dit kunnen? Ik heb zo in gedachten dat hij gelijkgestemden wat ideeën gegeven kon hebben over hoe de truce te breken en dat zij dit dan uitvoerden. Waardoor hij dus indirect een invloed heeft gehad.


    Stenenlikker

    ^ Ik had er nog niet over nagedacht, maar ik zie Zelos er nog wel voor aan om te denken 'yaaaay oorlog 🥰' :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hallo droppies ✨
    Voor degenen die dit nog niet gedaan hebben: zouden jullie in de charactersheet van jullie char willen zetten wat hun houding is tegenover een eventuele oorlog en waar hun allegiance zou liggen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, en plan is nu dat we vanaf woensdagavond relaties kunnen bespreken ✨


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT ^^

    MT.


    That is a perfect copy of reality.