• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 okt 2022 - 18:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish trok zijn wenkbrauwen op. 'Wat, wil je het zien ofzo?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Na de lessen, Lion Campus met Emil

    Jester Madcap



    Na de eerste initiële verwerkingstijd, kwamen er ongeveer vier vragen tegelijk in hem op, maar hij hield het voor de zekerheid maar even bij eentje. 'Niet iets waar ik direct ervaring mee heb, maar ik leer graag nieuwe dingen. Je zei dat je iets hoort? Kan je er iets meer over uitleggen?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zebediah


    ‘Zolang wij contact met elkaar hebben, heb ik liever niet dat jullie in een hotel zitten waar jullie zo opgespoord zullen worden. Er staat een flinke prijs op mijn hoofd.’ Hij keek van de één naar de ander. ‘Maar ik heb een zomerhuis aan de kust, daar kunnen jullie verblijven en gaan en staan waar jullie willen. Dat is hier zo ver vandaan dat Experium daar geen enkele connectie mee heeft.’
          Dat huis had hij zich voor Fox toegeëigend, maar dat plan had wat vertraging opgelopen. En als hij er wel heen wilde, stuurde hij de jongens wel even weg. Hij had de oorspronkelijke bewoners opgedragen om in een stal te wonen en dat zouden ze blijven doen tot hij hun een andere opdracht gaf, dus het was de ideale plek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emil


    'Ze praat tegen me,' mompelde hij. 'Ze haat me omdat... omdat ik... omdat het mijn schuld was. En ze bezorgt me enorme hoofdpijnaanvallen... op de momenten dat ik ergens van geniet. Omdat zij dat niet meer kan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Na de lessen, Lion Campus met Emil

    Jester Madcap



    Jester fronste. Of je nou in geesten geloofde of niet, dit klonk toch niet als Emil's eigen gave die zich op een manier misdroeg. Misschien had hij het nog af kunnen schrijven aan telepathie als er iemand op Experium bestond die die gave nog had, maar dat strekte ook weer niet helemaal met de hoofdpijnaanvallen. De enige die dat misschien na jaren training voor elkaar gekregen zou kunnen hebben was de Naamloze van de Rhino's geweest, maar die was dood in het bos teruggevonden. 'Wie is het?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla



    "Wat?! Nee!” Yrla schrok even, maar herpakte zich snel weer. Ze waren gewoon aan het dollen. “Maar je bent soms zo’n meisje, dat ik even twijfelde.”
          Yrla trekt een mondhoek op. “Ik herinner me ergens een mooie bloemetjesjurk,” zei hij, terwijl hij over zijn kin wreef. “Nissa was het toch?”

    [ bericht aangepast op 13 dec 2022 - 22:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Emil


    'Tuuli,' mompelde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Na de lessen, Lion Campus met Emil

    Jester Madcap



    Nu moest hij toch wel even diep graven tussen alle oude prikborden en post-its. De naam kwam hem vaag bekend voor, maar hij wist er niet meteen een gezicht bij. Jester dacht zich te kunnen herinneren dat het een Lion was geweest, maar helemaal zeker wist hij het niet. 'En je hoort haar in je hoofd?' vroeg hij, terwijl hij zijn been optrok.
          Emil knikte.
          'Hoe is ze dood gegaan?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish grinnikte bij die herinnering. ‘Onweerstaanbaar was ik toen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Absoluut," stemde hij grinnikend in.


    It's never gonna happen, Guys.

    Emil


    Emil kauwde op zijn lip. 'Door Fox. Bij de aanval door Zebediah.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Na de lessen, Lion Campus met Emil

    Jester Madcap



    'Wat gebeurde er? Waarom is het jouw schuld?' vroeg Jester zacht. 'Ik stel nu vooral een boel vragen, als je er niet over kan praten is dat oké, hè? Geef maar antwoord zover dat lukt.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Vienna keek Fayr aan of ze water zag branden. "Je verwacht dat ik een potje ga schaken met de klootzak die van het weekend bijna mijn beste vriend om zeep heeft geholpen?" vroeg ze ongelovig. Er brandde een opmerking op haar lippen, maar na het zien van hoe Fayr op Fersephone reageerde, slikte ze die in. Vienna wendde haar gezicht even af en slikte de zomaar opgekomen woede weg. "Kunnen we niet gewoon samen gaan zwemmen ofzo? Of je mag me ook schaken leren, ik kan alleen niet beloven dat ik daar echt goed in ben." Of dat ik dat echt leuk vindt, want het leek haar doodsaai.


    It's never gonna happen, Guys.

    Lunch - Met Vienna

    Fayr



    Fayr haalde haar schouders op. 'Hij bedoelde niet Yrla te raken,' zei ze nog, hoewel ze natuurlijk ook wel begreep dat dat voor Vienna niet heel veel uit hoefde te maken. 'Ik vind hem best oké, eigenlijk. Zonder hem had ik misschien niet eens iets tegen Zebediah durven doen en was ik rustig blijven zitten tot hij me in een Arena zou zetten.' Ze keek opzij. 'Maar het hoeft niet, als je niet wil.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna



    Vienna kon haar oren niet geloven. Het was niet zijn bedoeling geweest… Hij had Nish willen vermoorden! En oké, Vienna mocht Nish absoluut niet, maar om dat nu als excuus te gebruiken dingen rond te strooien en mensen te gaan killen.
          Dit was Fayr niet. Vienna wist niet wat er gebeurd was, maar ze herkende geen greintje van haar vriendin in het meisje dat voor haar zat, die zou dat nooit zo gezegd hebben. Wat was er gebeurd dat ze zo boos deed? “Ik voel me er gewoon niet prettig bij. M-m-aar fijn dat hij je zo.. geholpen heeft.” Het kwam maar met moeite over haar lippen.
          Bijna hopeloos keek Vienna naar Fayr. “Kunnen we niet alsjeblieft iets met zijn twee doen? I-ik weet dat afgelopen weekend zwaar voor je was, m-maar ik vond het ook lastig. En ik heb gewoon even behoefte aan jou, mijn beste vriendin. E-e-en we hoeven er niet over te praten, maar gewoon even samen, zoals we wel vaker doen.”

    [ bericht aangepast op 13 dec 2022 - 23:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.