• Hey lieve Quizletters,

    Nooit genoeg topics op één dag, dacht ik zo :Y)

    Ik zag dat ze bij de Action nu voor €29,99 een verzwaringsdeken verkopen (7 kg).

    Eerst was deze alleen online te koop, maar nu blijkbaar ook in de winkel. Heeft iemand deze al uitgeprobeerd, of ervaring met een andere soort verzwaringsdeken?

    Helpt het echt? Want de omschrijving klinkt als een perfect plaatje wat waarschijnlijk niet waargemaakt kan worden, dus ik ben benieuwd naar ervaringen van echte mensen, in plaats van naar omschrijvingen van content marketeers.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahahaha jaa tuurlijk joh, met je vrolijke roze tekst! 🥰 Ik vond het al zo leuk om je weer langs te zien komen, hahaha


    Awh, ja Quizlet is toch wel een dingetje hé? Uit het oog, maar nooit uit het hart en dat geld ook voor al jullie lieve mensen (blush) Vind het al helemaal leuk dat er een beetje leven is!


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb er eentje! Niet van de Action maar hij lijkt er wel op. Vooral in de winter vind ik het heel lekker dan leg ik 'm over mijn gewone dekbed. Soms lig ik er ook mee op de bank. In de zomer gebruik ik 'm niet, dan vind ik het te warm. (:

    Note: Ze zijn inderdaad niet geschikt om te wassen, of werken met een hoes dus of er niet onder slapen zonder iets er tussen.


    The truth is out there.

    SPECS schreef:
    (...)

    Awh, ja Quizlet is toch wel een dingetje hé? Uit het oog, maar nooit uit het hart en dat geld ook voor al jullie lieve mensen (blush) Vind het al helemaal leuk dat er een beetje leven is!


    Wow dit is echt lang geleden, ik was het roze nog niet vergeten. o:
    HOI!


    The truth is out there.

    Byleth schreef:
    (...)

    Wow dit is echt lang geleden, ik was het roze nog niet vergeten. o:
    HOI!


    Hahaha volgens mij heeft 90% van Quizlet een roze associatie met mij hoor (krul)
    Hoi Veerle! (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Byleth schreef:
    Ik heb er eentje! Niet van de Action maar hij lijkt er wel op. Vooral in de winter vind ik het heel lekker dan leg ik 'm over mijn gewone dekbed. Soms lig ik er ook mee op de bank. In de zomer gebruik ik 'm niet, dan vind ik het te warm. (:

    Note: Ze zijn inderdaad niet geschikt om te wassen, of werken met een hoes dus of er niet onder slapen zonder iets er tussen.


    Ah, dus over het gewone dekbed kan wel gewoon. Top!

    En ja, in de zomer is ongeveer alles te warm 😅...

    Dat van niet wassen snap ik, ik wilde er dan sowieso een leuke hoes omheen doen (dan kan m'n kast met beddengoed tenminste ook eens dicht...)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt voor de linkjes!

    ....
    "Volgens onderzoek zouden mensen door het gewicht dat op hen drukt een gevoel van veiligheid, rust en comfort ervaren. Ook zou je door het gewicht stabieler liggen, daardoor minder woelen in je slaap en dus rustiger slapen." > dit klinkt wel echt top, want een gevoel van veiligheid ontbreekt echt bij mij. Veel nachtmerries ook. Plus, ik word soms wakker met mijn voeten op m'n kussen en m'n hoofd bij het voeteneind terwijl ik m'n pyjama heb uitgetrokken en ik heb geen idee hoe dat gebeurt, maar als ik door die deken niet meer zoveel woel/beweeg in mijn slaap is dat ook al winst!

    Ik lees bij het tweede linkje dat een 'normale' deken zo'n 1,5 kg weegt. De mijne is nog geen 500 gram 😅. Dus dan is zo'n verzwaringsdeken van de Action, die dan 7 kg is, wel ineens 14x zoveel gewicht. Dat maakt denk ik wel verschil? Ik vind het heel interessant in ieder geval.

    ...


    Hahaha, wat zeg je dat grappig. Alleen niet leuk natuurlijk, dat je zo slecht slaapt. Met een verzwaringsdeken heb ik geen ervaring, maar ik heb er wel over gehoord.

    Ja anders misschien naar andere koopjes zoeken.. op koopjedeal zie ik een aanbieding maar die is nog duurder dan de action. En je wil dit natuurlijk zsm hebben.

    Uhm lastig!

    Krullie schreef:
    (...)

    Hahaha, wat zeg je dat grappig. Alleen niet leuk natuurlijk, dat je zo slecht slaapt. Met een verzwaringsdeken heb ik geen ervaring, maar ik heb er wel over gehoord.

    Ja anders misschien naar andere koopjes zoeken.. op koopjedeal zie ik een aanbieding maar die is nog duurder dan de action. En je wil dit natuurlijk zsm hebben.

    Uhm lastig!


    Misschien ben ik een magiër in mijn slaap dat ik zo ondersteboven van alles wakker word 😂.

    Ik had ook al op Marktplaats zitten bieden, iemand bood die van de Action aan. Alleen is m'n bod overboden door iemand die 25 euro bood, ja, daar ga ik niet overheen bieden want dan kan ik 'm net zo goed nieuw kopen. Er zijn heel veel verschillende soorten, maar bijvoorbeeld die van de HEMA is dubbel zo duur en 200 gram lichter dan die van de Action. Dus je zit ook nog met gewicht enzovoorts. Ingewikkelde dingen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik liep vandaag random in de Action, en raad eens wat ik daar zag liggen?

    Een heel schap vol met verzwaringsdekens!

    Dus ik heb er na even kort twijfelen toch eentje meegenomen. Mocht ik daarna nog ff boodschappen doen en 10 minuten naar huis lopen met 7 kilo in m'n handen (fish)

    Ik heb hem geprobeerd in een dekbedovertrek te doen en pfffff, 10 minuten bezig geweest en DOODMOE daarna. Bekaf gewoon. Is toch wat zwaarder dan verwacht, haha!

    De mensen die aangeven dat de glaskralen/dingen snel naar de zijkant glijden, ja, dat merk ik ook al wel nadat ik 'm in de hoes had gedaan. Ik ben in ieder geval heel benieuwd.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik liep vandaag random in de Action, en raad eens wat ik daar zag liggen?

    Een heel schap vol met verzwaringsdekens!

    Dus ik heb er na even kort twijfelen toch eentje meegenomen. Mocht ik daarna nog ff boodschappen doen en 10 minuten naar huis lopen met 7 kilo in m'n handen (fish)

    Ik heb hem geprobeerd in een dekbedovertrek te doen en pfffff, 10 minuten bezig geweest en DOODMOE daarna. Bekaf gewoon. Is toch wat zwaarder dan verwacht, haha!

    De mensen die aangeven dat de glaskralen/dingen snel naar de zijkant glijden, ja, dat merk ik ook al wel nadat ik 'm in de hoes had gedaan. Ik ben in ieder geval heel benieuwd.


    En wat vond je ervan? (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb er nu drie nachten (maandag op dinsdag, dinsdag op woensdag, woensdag op donderdag) onder geslapen, en ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind.

    Maar dat komt ook doordat ik sowieso heel snel gespannen ben en heel veel aan het piekeren ben. Dat is helaas nog niet minder geworden, maar ik verwacht ook niet dat het ZO SNEL effect zou kunnen hebben.

    Ik denk ook dat ik nu niet helemaal fair dat ding kan uitproberen, doordat ik overal spierpijn heb en me een bejaarde vrouw voel na m'n kruispuntknuffelactie 😂. Dus ik word sowieso elke ochtend met spierpijn wakker, en dat is eigenlijk puur vanwege mijn stommiteit.

    Ik kijk het nog even aan en zal jullie up-to-date houden over mijn ervaringen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zo, even een update over de verzwaringsdeken.

    De eerste nacht voelde de deken echt heel zwaar en bleef ik redelijk 'recht' onder de deken liggen.
    Inmiddels word ik toch weer aan de andere kant van het bed wakker, haha.

    Ik heb wel het idee dat de momenten DAT ik slaap, ik beter slaap dan voorheen. Ik ben gisteren zelfs door m'n wekker heen geslapen. En ik kom 's ochtends wel iets makkelijker m'n bed uit dan eerst. Dus ik houd 'm wel, maar helaas heeft hij niet alle gewenste effecten (al kan zo'n ding natuurlijk ook geen nachtmerries oplossen).


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Zo, even een update over de verzwaringsdeken.

    De eerste nacht voelde de deken echt heel zwaar en bleef ik redelijk 'recht' onder de deken liggen.
    Inmiddels word ik toch weer aan de andere kant van het bed wakker, haha.

    Ik heb wel het idee dat de momenten DAT ik slaap, ik beter slaap dan voorheen. Ik ben gisteren zelfs door m'n wekker heen geslapen. En ik kom 's ochtends wel iets makkelijker m'n bed uit dan eerst. Dus ik houd 'm wel, maar helaas heeft hij niet alle gewenste effecten (al kan zo'n ding natuurlijk ook geen nachtmerries oplossen).


    Wel fijn dat je er toch nog wat profijt van hebt dan. Misschien word dat met de loop van de tijd ook meer (blush)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2022 - 22:58 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wel fijn dat je er toch nog wat profijt van hebt dan. Misschien word dat met de loop van de tijd ook meer (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    SPECS schreef:
    (...)

    Wel fijn dat je er toch nog wat profijt van hebt dan. Misschien word dat met de loop van de tijd ook meer (blush)


    HA! Het unicum dat jij je roze letters vergeet en vervolgens jezelf quoot in plaats van de post aanpast, MUHAHAHAHAHA :Y)

    Ja, ik hoop vooral dat snel de nachtmerries enzo ook op gaan houden. Maar vanochtend werd ik wakker en was m'n deken ook weer een bolletje aan de andere kant van m'n bed, dat ik dacht: hoe dan, fucking 7 kilo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    HA! Het unicum dat jij je roze letters vergeet en vervolgens jezelf quoot in plaats van de post aanpast, MUHAHAHAHAHA :Y)

    Ja, ik hoop vooral dat snel de nachtmerries enzo ook op gaan houden. Maar vanochtend werd ik wakker en was m'n deken ook weer een bolletje aan de andere kant van m'n bed, dat ik dacht: hoe dan, fucking 7 kilo.


    DJBwqajdbwAJDBJ;w I DIDN'T EVEN SEE :(


    You were born original, don't die as a copy.