• Ik heb teveel omegaverse gelezen (sue me) en ik ben een toetsenbordridder en de fucks zijn op voor vanavond 😚
    Maar om het toegankelijk te houden voor het grote publiek: deel of je alfa, beta of omega bent.

    Alfa: de leider, trendsetter, degene die zijn/haar levenspad bepaalt ipv structuren en patronen automatisch volgt.
    Beta: heeft een volgzaam karakter, steekt niet gauw maatschappelijk/persoonlijk het hoofd boven het maaiveld.
    Omega: onafhankelijk/buitenbeentje. Kan zeer succesvol zijn maar volgt niet per se de 'rat race'.


    Ik ben behoorlijk beta 🤣


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhmm.. Als eerste denk ik: Beta! Ik ben het vaak wel eens met t gros van de mensen, niet zo'n type die overal tegen in gaat.

    Maar op sommige gebieden ben ik wel echt een omega, hoor. Ik blijf goed bij mezelf en doe ook wel dingen niet, of dingen anders, dan de meeste mensen. Zo werd ik fan van Tokio Hotel, als buitenbeentje ;p

    Bij jouw omschrijving ging m'n hoofd meteen op hol bij de definitie van Omega, dus ik gok dat ik dan Omega ben?

    Ik heb vorige week een Flitsbezorger laten komen en ik voelde me zo schuldig dat het maar 7 minuten duurde.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Krullie schreef:
    Uhmm.. Als eerste denk ik: Beta! Ik ben het vaak wel eens met t gros van de mensen, niet zo'n type die overal tegen in gaat.

    Maar op sommige gebieden ben ik wel echt een omega, hoor. Ik blijf goed bij mezelf en doe ook wel dingen niet, of dingen anders, dan de meeste mensen. Zo werd ik fan van Tokio Hotel, als buitenbeentje ;p


    Oh mijn god, hoi Krul (blush) Quizlet heeft officieel een comeback

    Over het daadwerkelijke topiconderwerp ga ik nog even nadenken


    Tijd voor koffie.

    Op professioneel niveau absoluut Alfa, op meer persoonlijk vlak eerder beta.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    ^die forumsignature verdient een onderscheiding (banana)
    En welkom omegas~



    No growth of the heart is ever a waste

    Debbaut schreef:
    Op professioneel niveau absoluut Alfa, op meer persoonlijk vlak eerder beta.:p

    Oeh teach me sensei :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    ^die forumsignature verdient een onderscheiding (banana)
    En welkom omegas~




    Hehehe, Anne+ for life!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Salaryman schreef:
    (...)
    Oeh teach me sensei :D


    Ja, ik weet het ook niet. Op het werk ben ik echt no nonsense, straight forward. Maar persoonlijk volg ik liever en word ik liever beschermd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Sisyphus schreef:
    (...)

    Oh mijn god, hoi Krul (blush) Quizlet heeft officieel een comeback

    Over het daadwerkelijke topiconderwerp ga ik nog even nadenken


    Hallo (doeg)

    Op professioneel vlak bèta, in persoonlijk leven omega, denk ik.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Ik zweef tussen alpha en omega, maar soms zou ik het wat makkelijker vinden om om meegaander te zijn. Altijd hakken in 't zand, vermoeiend. :P


    The truth is out there.