• Hoi hoi iedereen!

          Ik ben op zoek naar actieve users die mee willen werken aan een initiatief om leven in de community te blazen.

    Het project zal gaan over de "origin" van de verschillende gasten.
    Jouw oorsprong, roots, jouw eerste moment dat je verliefd werd op lezen, schrijven, dichten, creativiteit of andere kunst.
    In de Podcast en Story hoek bespreken we met gasten waarom ze zijn begonnen met hun creatieve hobby's, wie hen heeft aangemoedigd, welke verhalen, artiesten, films of auteurs hen hebben geinspireerd en meer.

    Tevens kun je je werk tonen en met de community delen en je liefde voor je creatieve hobby showcasen.

    ***


    P.S. Ik heb ook iemand nodig voor een kick ass lay out want daar kan ik nog steeds niks van haha
    P.P. S. Hieronder in de spoiler staat nog wat extra informatie.



    Q: "Een project" klinkt nogal vaag. Wat bedoel je precies?
    A: Het project heeft verschillende vormen. In principe help je mee aan of een geschreven interview (story) of ben je gast in een podcast. Uiteraard heb je daar een redelijke microfoon voor nodig.

    Q: Waar komt het eindproduct terecht?
    A: Hier op Qreaties worden de afleveringen aangekondigd en kun je teasers lezen! Mogelijk kom je op de instagram pagina van Qreaties.ml :)

    Q: Ik wil wel meedoen, maar ik heb al eeuwen niet geschreven. Wat nu?
    A: Het is niet uitsluitend voor schrijvers of lezers. Dit was het in eerste instantie wel, maar Q is meer dan alleen schrijvers. Wel hou ik graag de doelgroep bij creatieve hobby's. Schilder je? Fantastisch. Boetseer je? Welkom. Maak je van hout en klei poppetjes en maak je animaties? Cool. Schrijf of dicht je? Nog steeds perfect!




    [ bericht aangepast op 22 april 2023 - 20:20 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik vond jouw Q interviews altijd leuk om te lezen en de topics op het forum waar vragen worden gesteld, worden ook lustig ingevuld en gelezen. Ik denk dus dat je zeker een publiek zal hebben!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb de topic tekst iets aangepast :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Ik heb de topic tekst iets aangepast :)


    Ik doe graag mee en lees graag mee (: *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cayline schreef:
    (...)

    woooo wat leuk! Veel plezier en succes.

    En alle andere mensen in dit topic ook, wat leuk dat jullie het allemaal weer gaan proberen!

    Ik zou heel graag weer iets beginnen over lezen en schrijven op en over quizlet, maar zijn mensen daar geinteresseerd in?
    Bijvoorbeeld een story waarin verschillende quizletters over hun origin vertellen in hun schrijfcarriere/ wat heeft geleid dat ze willen schrijven, welke verhalen ze altijd dichtbij zich hebben gehouden of heel erg tot hen spreken.
    Of dat ik het podcast idee weer oppak en verschillende mensen hier rondvraag hoe ze hun stories schrijven en editten? Hoe ze over plotproblematiek komen, over perfectionisme en ''everything's been done before'' dilemma's?
    Of iets over juist iets persoonlijks, waar mensen een verhaal of brief/ column achtig iets schrijven binnen een thema?

    Of is het een beetje wasted effort :') ?


    Dat lijkt me wel leuk om aan mee te helpen! De podcast ook wel :)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cayline schreef:
    (...)

    woooo wat leuk! Veel plezier en succes.

    En alle andere mensen in dit topic ook, wat leuk dat jullie het allemaal weer gaan proberen!

    Ik zou heel graag weer iets beginnen over lezen en schrijven op en over quizlet, maar zijn mensen daar geinteresseerd in?
    Bijvoorbeeld een story waarin verschillende quizletters over hun origin vertellen in hun schrijfcarriere/ wat heeft geleid dat ze willen schrijven, welke verhalen ze altijd dichtbij zich hebben gehouden of heel erg tot hen spreken.
    Of dat ik het podcast idee weer oppak en verschillende mensen hier rondvraag hoe ze hun stories schrijven en editten? Hoe ze over plotproblematiek komen, over perfectionisme en ''everything's been done before'' dilemma's?
    Of iets over juist iets persoonlijks, waar mensen een verhaal of brief/ column achtig iets schrijven binnen een thema?

    Of is het een beetje wasted effort :') ?


    Oh wat leuk! Daar wil ik wel aan meewerken hoor. Ik heb inmiddels ook wel aardig ervaring in het uitgeverswereldje als redacteur en auteur, dus als mensen daar meer over willen weten deel ik graag mijn ervaringen. (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2022 - 19:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk deze aanmeldingen!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het ligt echt op het moment helemaal stil bij mij. Ik mis het echt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Diluc schreef:
    Het ligt echt op het moment helemaal stil bij mij. Ik mis het echt.

    Je kan altijd weer iets oppakken, toch? Hoeft geen enorm project te zijn, wat drabbles waar je blij van wordt zijn ook altijd leuk c:


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Je kan altijd weer iets oppakken, toch? Hoeft geen enorm project te zijn, wat drabbles waar je blij van wordt zijn ook altijd leuk c:


    Precies!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    ProngsPotter schreef:
    In het NaNoWriMo topic zijn we actief met WordWars, en ik heb het op hele goede autoriteit dat er binnenkort een wedstrijd aankomt... (wbw) Voel je welkom om bij NaNo lekker aan te sluiten, ook al doe je niet met die challenge mee! Schrijven is schrijven, haha. WordWar partners zijn altijd van harte welkom, cheerleaders evenzo c;


    Voor de geïnteresseerden in een wedstrijd, check dit topic even (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Voor de geïnteresseerden in een wedstrijd, check dit topic even (wbw)


    En voor de schrijvers die wat aanmoediging kunnen gebruiken, check dit topic (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn eigen verhalen liggen inmiddels echt allemaal stil en ergens te verstoffen in een hoekje van mijn Documenten. Zo sund eigenlijk, maar ik krijg het niet meer opgepakt, wat ik ook probeer. Wel RPG ik nog steeds, dat gaat op een best lekker tempo. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    Mijn eigen verhalen liggen inmiddels echt allemaal stil en ergens te verstoffen in een hoekje van mijn Documenten. Zo sund eigenlijk, maar ik krijg het niet meer opgepakt, wat ik ook probeer. Wel RPG ik nog steeds, dat gaat op een best lekker tempo. ^^


    Snap ik wel. Brandt bij mij ook een beetje op een laag pitje. Ik zou heel graag weer een nieuw idee uitwerken, maar dat zijn vaak een aantal flarden van dingen bij elkaar. Maak daar maar weer eens verhaal van :')


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Snap ik wel. Brandt bij mij ook een beetje op een laag pitje. Ik zou heel graag weer een nieuw idee uitwerken, maar dat zijn vaak een aantal flarden van dingen bij elkaar. Maak daar maar weer eens verhaal van :')


    Zoo herkenbaar! En de eerste twee/drie flarden wil nog wel lukken, maar de rest daarna. . . Het is haast een drama opzich.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    (...)

    Zoo herkenbaar! En de eerste twee/drie flarden wil nog wel lukken, maar de rest daarna. . . Het is haast een drama opzich.


    Heb je wel al een beetje iets van worldbuilding of characters klaar?


    SIC | PARVIS | MAGNA