• Hoi hoi iedereen!

          Ik ben op zoek naar actieve users die mee willen werken aan een initiatief om leven in de community te blazen.

    Het project zal gaan over de "origin" van de verschillende gasten.
    Jouw oorsprong, roots, jouw eerste moment dat je verliefd werd op lezen, schrijven, dichten, creativiteit of andere kunst.
    In de Podcast en Story hoek bespreken we met gasten waarom ze zijn begonnen met hun creatieve hobby's, wie hen heeft aangemoedigd, welke verhalen, artiesten, films of auteurs hen hebben geinspireerd en meer.

    Tevens kun je je werk tonen en met de community delen en je liefde voor je creatieve hobby showcasen.

    ***


    P.S. Ik heb ook iemand nodig voor een kick ass lay out want daar kan ik nog steeds niks van haha
    P.P. S. Hieronder in de spoiler staat nog wat extra informatie.



    Q: "Een project" klinkt nogal vaag. Wat bedoel je precies?
    A: Het project heeft verschillende vormen. In principe help je mee aan of een geschreven interview (story) of ben je gast in een podcast. Uiteraard heb je daar een redelijke microfoon voor nodig.

    Q: Waar komt het eindproduct terecht?
    A: Hier op Qreaties worden de afleveringen aangekondigd en kun je teasers lezen! Mogelijk kom je op de instagram pagina van Qreaties.ml :)

    Q: Ik wil wel meedoen, maar ik heb al eeuwen niet geschreven. Wat nu?
    A: Het is niet uitsluitend voor schrijvers of lezers. Dit was het in eerste instantie wel, maar Q is meer dan alleen schrijvers. Wel hou ik graag de doelgroep bij creatieve hobby's. Schilder je? Fantastisch. Boetseer je? Welkom. Maak je van hout en klei poppetjes en maak je animaties? Cool. Schrijf of dicht je? Nog steeds perfect!




    [ bericht aangepast op 22 april 2023 - 20:20 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)

    Heb je wel al een beetje iets van worldbuilding of characters klaar?


    Yes, dat wel, maar dat mag wellicht nog wel wat uitgebreider en moet ik misschien nog wat meer aan doen. De belangrijkste punten staan iig dus misschien is het een idee voor mezelf daar eens opnieuw naar te kijken — en zien wat dat mogelijk met de inspiratie en motivatie doet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hallo hallo. Bump :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik vroeg me af of hier nog iets mee gedaan wordt? Ik was zelf van plan een D&D topic te maken en een conventietopic in de hoop om wat meer leven op het forum te krijgen. Zou fijn zijn om zicht te hebben op wie zich nog meer wil engageren om Q levend te houden ^^


    help

    Hoi!
    Aan de de podcast wordt hard gewerkt, dus dat is nog steeds gaande.
    Voor de rest zou ik inderdaad je eigen topic in de gaten houden :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Hoi!
    Aan de de podcast wordt hard gewerkt, dus dat is nog steeds gaande.
    Voor de rest zou ik inderdaad je eigen topic in de gaten houden :)


    Fijn om te horen! Hopelijk vlot het wat 😊. Ben benieuwd om de uitkomst daarvan te zien en werk ook zeker graag mee als je (in de toekomst) nog mensen zoekt (:


    help

    Ik wil graag eerst mijn Pilot afronden van een aantal afleveringen en als dat een beetje aanslaat, dan wil ik er graag mee verder!
    Dus eerst zit nu nog het werk in de podcasts opnemen en editten :)
    Maar aangezien ik nooit erg goed ben geweest in mooie covers maken of hoofdstuk headers heb ik die eerst nu aangevraagd en is het even wachten haha.

    [ bericht aangepast op 22 april 2023 - 20:19 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Ik wil graag eerst mijn Pilot afronden van een aantal afleveringen en als dat een beetje aanslaat, dan wil ik er graag mee verder!
    Dus eerst zit nu nog het werk in de podcasts opnemen en editten :)
    Maar aangezien ik nooit erg goed ben geweest in mooie covers maken of hoofdstuk headers heb ik die eerst nu aangevraagd en is het even wachten haha.


    Spannend! Leuk dat je zoveel enthousiasme hebt ^^


    help

    Leuk idee! Ben niet echt actief hier op Q, maar zo af en toe lurk ik wel eens op het forum.

    Het is in ieder geval wel iets wat ik zal luisteren/lezen!


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat leuk om te horen dat je af en toe nog terugkomt!

    Hopelijk is de Podcast iets wat iedreen aanspreekt :)


    SIC | PARVIS | MAGNA