• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bruh waarom spannen al mijn vakken samen om juist deze week allemaal knetterveel huiswerk op te geven. Het concept weekend betekent niks voor de docenten blijkbaar, ze denken allemaal dat hun vak de enige is. Zo klaar met dit semester echt urfgghghghg


    The truth is out there.

    ProngsPotter schreef:
    ohmygod. am i doing it? it looks like i'm doing it. waar komt deze moed vandaan? dit is een sollicitatie. ohmygod. dit moest al een jaar gebeuren. and i am doing it
    dit voelt als zo'n dikke overwinning op m'n shitty mental health, ehehe


    Trots op jou!

    OT: mijn keel doet pijn en mijn hoofd doet pijn en morgen zo'n groot evenement op het werk en ik heb de coördinatie, I dunno how I'm going to do this (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Voel mezelf gelukkig al stukken beter en hou tot nu toe alle vocht weer binnen/vast.
    Goed geslapen afgelopen nacht en daar ben ik ook enorm blij om.
    Heb namelijk een best druk weekend voor de boeg, morgen Monster Jam en zondag Phantasialand. Dus beter worden is wel echt prio nr 1.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Had dan gezegd dat ik mee zou kunnen eten nadat ik had gezegd wanneer ik zou kunnen vertrekken. Dan had ik dat ingepland. Nu hebben we weer miscommunicatie en voel ik me schuldig hierover, ook naar zijn ouders toe..
    Edit: zijn moeder was er in elk geval chill over!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2022 - 20:07 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Alright, 5 opdrachten nagekeken, nog 38 te gaan ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    hmmmmmmm this is not great i am in physical painnnnn... gods have mercy on my silly little rpg character


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb GENOTEN 😍
    Dit was zo gaaf :3

    [ bericht aangepast op 3 dec 2022 - 17:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik heb nul zin in vanavond, maar in ieder geval krijg ik mijn zelfgekochte cadeautjes om uit te pakken. hopelijk dat ik daarna wel gewoon op de bank zitten en kan schrijven of aan andere dingen kan werken


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik dacht 3 dagen geleden; ik ga mijn blokkeerlijst op Whatsapp eens opruimen. Één presteert het om nu alweer berichten te sturen. Fuck oooffffff, je bent ruim een jaar geblokkeerd geweest! Terug op de blokkeerlijst ermee :S


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Laat mij met rust. Vorig weekend en de hele week pijn gehad, nu precies hetzelfde omdat ik weer rust heb. 'Ja daarom dan heb je rust neem die dan.' KAREN DAT IS MIJN PUNT, DOOR DE RUST HEB IK PIJN HOUD JE MUIL.


    Life is a beautiful struggle

    ik word zo ontzettend moe van mijn collega's, like holy shit ik snap dat jullie racisten zijn, maar houdt gewoon over op of zo 🙃🙃🙃 "rasistisch is het niet want ze brengen cadeautjes" like kap gewoon met praten aaaaaaaa


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    ik word zo ontzettend moe van mijn collega's, like holy shit ik snap dat jullie racisten zijn, maar houdt gewoon over op of zo 🙃🙃🙃 "rasistisch is het niet want ze brengen cadeautjes" like kap gewoon met praten aaaaaaaa

    Ughh mensen die nu nog zeuren over de kleur van zwarte piet anno 2022 🤡🤡🤡


    ars moriendi

    Tijd om te worstelen met de UBB codes, bc it's being a bitch lately.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bepaalde mensen zijn wel erg gevoelige bitches lately. Als je uitdeelt, moet je ook leren te incasseren.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 16:40 ]


    [ heaven knows ]

    soms heb je plannen maar hebben andere mensen andere plannen die jouw plannen in de war gooien (ik noem geen namen)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.