• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik word zo agressief van de steeds veranderende leveringsdatum van mijn nieuwe laptop. hallo ups ik heb dit ding nodig, breng gewoon.


    because i knew you, i have been changed for good

    Nog twintig weken en dan krijgt mijn vriend het eindelijk rustiger op zijn werk. Can't wait


    Omnia mutantur, nihil interit

    Diluc schreef:
    (...)
    Hahahaha, dat is dan driekwart van de wereldbevolking. 😂 Ik trek me er ook niets van, they just getting more stupid every day lol hahahaha.
          Maar jij ook al last van je schouder? Ik heb er ook al last van, maar dan eerder vanwege de kou 😓


    Jaa, gister op werk schoot het er ineens in. Is nu wel ietsjes minder, maar heb echt slecht geslapen door de pijn haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had niet naar de efteling moeten gaan nu. Deze Carnaval-rij geeft me stress.. Oh well, nu ben ik in elk geval even naar buiten gegaan vandaag. En heb ik nog wat auto gereden.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2022 - 15:35 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Uggla schreef:
    (...)
    Jaa, gister op werk schoot het er ineens in. Is nu wel ietsjes minder, maar heb echt slecht geslapen door de pijn haha

    Oef, beterschap (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Y'know, het is wel een tikje sip dat als je gewoon mega moe bent, dat je níet uitkijkt naar het slapen gaan omdat dan de nachtmerries komen en het geheel meer vergelijkbaar is met zwemmen dan in bed liggen. :')

    On a more positive note: my quest was a succes; I FOUND JASMINE TEA :DDDDD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Uch, ffs klote Q. Gisteren iets belangrijks moeten checken en natuurlijk komt die fucking storing precies op hetzelfde moment. How lucky I am.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik moet de grote schoonmaak van mijn kamer verder doen, maar ik heb geen zin ))):
    gelukkig heb ik nog een maand om m'n kamer in pristine condition te krijgen


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    ik moet de grote schoonmaak van mijn kamer verder doen, maar ik heb geen zin ))):
    gelukkig heb ik nog een maand om m'n kamer in pristine condition te krijgen

    You can do ittttt!

    Ik wil het ook wel voor je doen, maar ik vraag compensatie, lol.


    [ heaven knows ]

    Ik ben al de hele dag in het ziekenhuis en ik vind het heeeeeeel naar hier.

    Was niet gepland (huil) en nu maar wachten op de MRI


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik moet echt slapen of werken, maar op één of andere manier doe ik beide niet en sterf ik zo'n beetje


    Mhm?

    RIP Q


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ugh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    en bedankt. door jou ben ik nu een fucking miniscuul onderdeel kwijt wat ik nooit weer terug ga vinden en is iets licht gebogen. had het me godverdomme gewoon gevraagd.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Fuck. The journey starts anew.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque