• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Even m'n hart luchten, al zou ik liever even m'n adem luchten ofzo.

    Jeeeeeeetjemineetje wat is het @*#€1€*#€##@ HEET in die klotetrein van Connexxion. Hopelijk is NS wat zuiniger met het opendraaien van de verwarming :( ik word hier zo misselijk van.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Reed900 schreef:
    Tijd om te worstelen met de UBB codes, bc it's being a bitch lately.

    Mission accomplished.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 19:11 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik voel me gewoon plotseling echt even heel verdrietig en ik heb geen idee waar het vandaan komt.


    Omnia mutantur, nihil interit

    @varjak ahh dat hoort er soms bij he... <3 theetje, dekentje, boek erbij?

    ---

    kanye y did you have to go crazy

    @siriuslyhot: Jaa, is ook zo... lief, dank je. Boek er bij it is.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Phantasialand Wintertraum was geweldig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil ook sneeuw D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik heb nog zoveel werk te doen pls...


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben de hele dag al moe, wil de hele dag al slapen, en nu is het bedtijd en wat zit ik te doen... te Quizletten in plaats van te slapen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Thank you very much. People about twins are ignorant asf, damn.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2022 - 9:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ dat zijn mensen die een gore fetisj hebben. Niets van aantrekken. They ain’t worth your time.

    _____

    Zo lekker als je spieren in je schouder vast zitten D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wilde me ziekmelden voor mijn college, maar de docent was mij voor. Lekker even de hele dag thuis rondhangen en op mijn eigen tempo aan alles werken. En natuurlijk wat aan het huishouden doen maar it's okay want de perencrumble die ik voor ontbijt maakte was echt heel chill.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2022 - 10:38 ]


    The truth is out there.

    Ah. Fuck dit. Ik wil niet ziek worden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Uggla schreef:
    ^ dat zijn mensen die een gore fetisj hebben. Niets van aantrekken. They ain’t worth your time.

    _____

    Zo lekker als je spieren in je schouder vast zitten D:

    Hahahaha, dat is dan driekwart van de wereldbevolking. 😂 Ik trek me er ook niets van, they just getting more stupid every day lol hahahaha.
          Maar jij ook al last van je schouder? Ik heb er ook al last van, maar dan eerder vanwege de kou 😓


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Onze nieuwe hoofdkussens zijn er eindelijk. Oh yeah it's all coming together. Kan niet wachten om ze te testen, echt super boomer maar ik hoop dat deze fancy kussens in ieder geval een beetje helpen voor onze krakkemikkige hoofdjes en schouders.


    The truth is out there.