• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mirabel schreef:
    Eventueel iemand waar Zio een detour mee kan maken? C:


    Casey maybe? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)

    Casey maybe? (:


    Sure! c: Ik kan mijn post misschien aanpassen zodat ze hem naar butien zag glippen ? c; ik zag dat bes (frodo) me ook stuurde, dus beide damen mogen hem weer naar binnen sleuren :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirabel schreef:
    (...)

    Sure! c: Ik kan mijn post misschien aanpassen zodat ze hem naar butien zag glippen ? c; ik zag dat bes (frodo) me ook stuurde, dus beide damen mogen hem weer naar binnen sleuren :Y)


    Ja isgoed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ??? Ik had gevraagd of Lilith nog ergens naartoe kon, hier werd jammer genoeg niet op gereageerd.

    Het kan zijn dat eroverheen gelezen is, maar het staat er eigenlijk al een tijdje en het is niet alsof het heel hard loopt.
    Voel me niet heel in-sync met deze RPG, merk ik. Lilith komt er niet lekker in.

    Ik meld me hierbij af.


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    ??? Ik had gevraagd of Lilith nog ergens naartoe kon, hier werd jammer genoeg niet op gereageerd.

    Het kan zijn dat eroverheen gelezen is, maar het staat er eigenlijk al een tijdje en het is niet alsof het heel hard loopt.
    Voel me niet heel in-sync met deze RPG, merk ik. Lilith komt er niet lekker in.

    Ik meld me hierbij af.


    Ik heb dat inderdaad over het hoofd gezien, excuus. Ik zit ook in hetzelfde schuitje tho. Heb al vaak gevraagd of er iemand voor Casey is. Je had Lilith ook naar haar mogen sturen, zij staat ook vast namelijk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ThestraI schreef:
    ??? Ik had gevraagd of Lilith nog ergens naartoe kon, hier werd jammer genoeg niet op gereageerd.

    Het kan zijn dat eroverheen gelezen is, maar het staat er eigenlijk al een tijdje en het is niet alsof het heel hard loopt.
    Voel me niet heel in-sync met deze RPG, merk ik. Lilith komt er niet lekker in.

    Ik meld me hierbij af.


    Sorry Maia zag je berichtje nu pas :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Revali schreef:
    (...)
    Ik heb dat inderdaad over het hoofd gezien, excuus. Ik zit ook in hetzelfde schuitje tho. Heb al vaak gevraagd of er iemand voor Casey is. Je had Lilith ook naar haar mogen sturen, zij staat ook vast namelijk

    Ja, ik denk dat het gewoon niet echt van de grond komt als er amper/niet op gereageerd wordt.
    Ook als er naast een praattopic een discord chat is, dan wordt eerstgenoemde toch een beetje verwaarloosd, of dat de intentie is of niet. Heb al vaker meegemaakt dat het niet goed samen gaat.
    En ja, we hadden daar eerder een gesprek over, daarin zei je dat ze elkaar niet goed kenden en ze Blue niet mocht dus dat het niet zou werken. In elk geval, hoop dat het leuk blijft en misschien, als het wat vlotter gaat en iedereen erbij betrokken is, komt Lilith wel weer terug. Voor nu: auf wieder schnitzel.


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    (...)
    Ja, ik denk dat het gewoon niet echt van de grond komt als er amper/niet op gereageerd wordt.
    Ook als er naast een praattopic een discord chat is, dan wordt eerstgenoemde toch een beetje verwaarloosd, of dat de intentie is of niet. Heb al vaker meegemaakt dat het niet goed samen gaat.
    En ja, we hadden daar eerder een gesprek over, daarin zei je dat ze elkaar niet goed kenden en ze Blue niet mocht dus dat het niet zou werken. In elk geval, hoop dat het leuk blijft en misschien, als het wat vlotter gaat en iedereen erbij betrokken is, komt Lilith wel weer terug. Voor nu: auf wieder schnitzel.

    Discord chat? Daar weet ik niets van dus daar zal het vanuit mij niet aan gelegen hebben. Ik heb het gewoon echt over het hoofd gezien.
    Jij gaf ook aan dat iets wat niet is, kan komen, dus ik had het zeker geen probleem gevonden als Lilith en Casey elkaar ergens zouden zien..

    Maar als jij het zo voelt kunnen wij je moeilijk tegen houden, wat jammer is. Ik hoop dat je je bedenkt en inderdaad nog eens een kijkje komt nemen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb inderdaad niet gereageerd, simpelweg omdat ik geen personages vrij heb/kan maken.

    Je had me hier best mogen over berichten. Jammer dat je je uitschrijft.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Revali schreef:
    (...)

    Het ziet ernaar uit dat er meerdere dingen door elkaar gehaald worden. Ik heb niet gezegd dat het door de chat komt. Ik vind het gewoon jammer dat, zelfs al loopt de RPG niet soepel/snel (wat ook niet hoeft), dat het praattopic eveneens nogal verlaten is. Meestal helpt het toch beter qua motivatie om gezellig te kunnen praten o.i.d. maar dat mist hier.

    Dat klopt, dat heb ik gezegd en daar geloof ik ook in. Vraagje: Casey heeft iemand nu, toch?

    Nogmaals: wellicht dat ik later terugkom of nog iets met Lilith doe, ik kijk het wel even aan. Ik wens jullie een fijne tijd hier toe.

    @ Dalma: In dat geval blijft het wachten op iemand anders die er dan wel op zou reageren. Hoe dan ook, ik wens jou (en de anderen) een fijne RPG-tijd verder toe. 😊

    --

    Mocht iemand hier nog iets op kwijt willen, wat het dan ook is, gelieve dit in een persoonlijk bericht naar mij toe te sturen zodat anderen er geen last van hebben en het positief kan blijven hier. Ik vond het fatsoenlijk om op z'n minst te zeggen dat ik me afmeldde hier. Bij deze: 👋🏻👋🏻👋🏻, en wellicht tot ziens.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:37 ]


    [ heaven knows ]

    Oh oh. Sis Olivia in tha house hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha ja, het is nogal een introductie voor Casey :Y) ben benieuwd naar haar reactie


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Haha ja, het is nogal een introductie voor Casey :Y) ben benieuwd naar haar reactie


    Ik wacht nog even op Mirabel en dan ga ik schrijven :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even een verduidelijking voor mezelf hoor, maar wist niet iedere meid van elkaar welke jongen ze hebben? Of heb ik iets verkeerd gelezen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    Even een verduidelijking voor mezelf hoor, maar wist niet iedere meid van elkaar welke jongen ze hebben? Of heb ik iets verkeerd gelezen.


    O echt? Dan heb ik dat verkeerd begrepen.
    Kan je er vanuit gaan dat Olivia die lijst niet gezien heeft? Zou nog logisch zijn ook, aangezien ze de girls van haar broers zou aanvallen :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien