• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Uggla schreef:
    ThestraI schreef:
    Ik volg het even niet meer. Wie zijn er nu allemaal familie van elkaar?

    Giana en Lilith zijn zussen c:
    Al snap ik de verwarring gezien Lilith nergens genoemd wordt in Giana’s sheet 🙈


    Giana en Lilith zijn geen zussen, hahaha! Mijn char is de dochter van Samuel en de nicht van Guilty, Zio & Olivia en Lilith is dan degene die als exchange student bij hen woont.


    That is a perfect copy of reality.

    Uggla schreef:
    ThestraI schreef:
    Ik volg het even niet meer. Wie zijn er nu allemaal familie van elkaar?

    Giana en Lilith zijn zussen c:
    Al snap ik de verwarring gezien Lilith nergens genoemd wordt in Giana’s sheet 🙈


    Lilith is volgens mij gewoon de uitwisselingsstudent die bij de Montana's woont.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Dan is mij dat helemaal ontschoten bij het lezen van Liliths sheet hahah. Ik heb niets gezegd 🤫


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ??? So confused right now, hahaha.
    Ik vroeg het niet vanwege Lilith (I mean, she has Liú as her last name, so) maar vanwege de familierelaties onderling. Wie is familie van wie, en hoe zit dat met de Scott familie?


    [ heaven knows ]

    De Scotts zijn van niemand bloedverwanten gezien Rick met zijn ouders geëmigreerd is vanuit Schotland.
    Vanwege zijn thuissituatie zou hij echter de pleegzorg in gemoeten hebben en is hij in huis genomen door de Montana's (dus Lu en Sam zijn zeg maar zijn foster siblings).


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Aha, oké. 🙆
    Hoezo staat er in Paesano's rol cousin en uncle? Enkel voor 'aesthetic reasons' dan?


    [ heaven knows ]

    Well no, Rick en Sam kunnen het heel goed vinden en hebben wel die broederlijke band, ookal delen ze geen bloed.
    Dus dat Gigi Rick als oom en Chickie als cousin aanziet is niet zo ver gezocht, toch?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ThestraI schreef:
    Aha, oké. 🙆
    Hoezo staat er in Paesano's rol cousin en uncle? Enkel voor 'aesthetic reasons' dan?


    Ik heb gevolgd wat er in de gemaakte stamboom in het rollentopic staat, dus daarom dat ik ze erbij heb gezet.


    That is a perfect copy of reality.

    Paesano schreef:
    (...)

    Ik heb gevolgd wat er in de gemaakte stamboom in het rollentopic staat, dus daarom dat ik ze erbij heb gezet.

    Rick staat erbij met een stippellijntje ipv een volle lijn maar het kan dat dat niet duidelijk is


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik snap dat mensen familie kunnen zijn zonder een bloedband te hebben, daar heb ik verder niets over gezegd, maar mensen die niet van de onderlinge relaties afweten, gaan af op wat er staat. Daardoor kan verwarring gecreëerd worden (bij mij doet de familiestamboom het overigens niet). Het was enkel een vraag om duidelijkheid te creëren in de families/relaties. Like I said, wie zijn er allemaal familie van elkaar? That's it. :Y)

    @Paesano: Thanks for clarifying.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2022 - 17:25 ]


    [ heaven knows ]

    Uggla > Revali


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet om te zeuren, maar Lilith had hem meegetrokken naar een afgelegen plekje. . . Dan gaat ze niet met hem onder een verlichte tuinlamp vlakbij het huis staan. Zou je dit s.v.p. willen veranderen, Revali? I would appreciate it.


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    Niet om te zeuren, maar Lilith had hem meegetrokken naar een afgelegen plekje. . . Dan gaat ze niet met hem onder een verlichte tuinlamp vlakbij het huis staan. Zou je dit s.v.p. willen veranderen, Revali? I would appreciate it.


    Oh. Dan verwijder ik het stukje.

    Aangepast..

    [ bericht aangepast op 23 dec 2022 - 10:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)
    Oh. Dan verwijder ik het stukje.

    Aangepast..

    Bedankt, en sorry voor de overlast. :'D


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    (...)
    Bedankt, en sorry voor de overlast. :'D


    Haha nah, kan gebeuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.