• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mirabel schreef:
    (...)

    Is ook leuk toch ! :'D


    Ja haar soort van angst voor mannen maakt het er niet makkelijker op hahah.
    Ze is dan niet verkracht of iets, maar haar vader sloeg haar en haar exvriend was een eikel. Dus ze vind mannen niet zo super fijn en zeker niet om te zoenen met eentje waar ze geen relatie mee heeft ;’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Necessity schreef:
    Spin the bottle met al deze familieverbanden? Hoeveel keer gaan ze daadwerkelijk kunnen zoenen? 😂 90% van de tijd is het weer een neef/nicht whoops


    Dan wordt er meer gedronken (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hallooo,
    Zoals jullie misschien hebben gezien ben ik jullie gejoined met Emma! Nu is ze dus dit jaar weer nieuw op de school, maar heeft ze wel al eerder bij ze op school geweest, dus eventuele relaties zullen uit het verleden zijn en nu misschien weer een beetje opgepakt worden. Hier zal ik morgen even verder naar kijken! Maar als iemand al een idee heeft laat het me weten! xx


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    Hallooo,
    Zoals jullie misschien hebben gezien ben ik jullie gejoined met Emma! Nu is ze dus dit jaar weer nieuw op de school, maar heeft ze wel al eerder bij ze op school geweest, dus eventuele relaties zullen uit het verleden zijn en nu misschien weer een beetje opgepakt worden. Hier zal ik morgen even verder naar kijken! Maar als iemand al een idee heeft laat het me weten! xx


    Ik denk dat zij en Casey wel leuk met elkaar om kunnen gaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hii, als het goed is heb ik iedereen even een berichtje gestuurd over evt relaties (mocht ik iemand vergeten zijn, laat het me weten), anway, kan Emma nog ergens bij aansluiten?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    Hii, als het goed is heb ik iedereen even een berichtje gestuurd over evt relaties (mocht ik iemand vergeten zijn, laat het me weten), anway, kan Emma nog ergens bij aansluiten?


    Ze kan eventueel joinen bij spin the bottle? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirabel schreef:
    (...)

    Ze kan eventueel joinen bij spin the bottle? ^^


    Okaay, I wil!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    werken we met een randomiser voor spin the bottle? ^^ en who shall start?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joey vind het geen enkel probleem om als eerste te gaan.


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Joey vind het geen enkel probleem om als eerste te gaan.


    Joey skipt Casey helemaal door enthousiasme 😂


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mirabel schreef:
    werken we met een randomiser voor spin the bottle? ^^ en who shall start?


    Oeh, nice idee.
    Als ik het goed heb doen de volgende personages mee:
    - Olivia
    - Emma
    - Theo (onder lichte dwang van Joey)
    - Joey
    - Zio

    Mis ik nog iemand? Anders gooi ik het straks even in de randomizer.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Theo gaat niet meedoen tho :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.



    De randomizer zei eerst Theo en Olivia maar ik heb dan nog eens geduwd, haha. Het wordt Emma en Zio! Ik zal zsm een post maken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hi allemaal. Ik merk op dat we sommige spelers al een tijdje niet meer gelezen hebben.
    Willen diegenen graag nog meedoen, of liever niet meer? In beide gevallen zou een berichtje hierover wel fijn zijn (flower)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb inmiddels een berichtje gehad van Paesano, die heeft laten weten zich graag uit te schrijven, om redenen die ik volledig begrijp en respecteer.
    We hebben het er even over gehad en haar personages mogen wel nog als NPC vermeld worden; Gia werd uitgenodigd op uitwisselingsproject en is daar op in gegaan, Mars heeft een — niet zo grappige — prank uit gehaald en is van school afgegooid en naar een internaat gestuurd, als laatste kans op verbetering.

    Ook Iotte heeft laten weten niet meer mee te doen, vanwege gelijkaardige redenen.
    Zij heeft beslist aan ons over te laten of haar personages als NPC een rol krijgen, of eerder nooit bestaan hebben.
    Inbreng en voorkeuren hierover zijn dus welkom.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.