• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Frodo schreef:
    (...)

    Amai ja :') I want them allll.


    Haha ik vond dus bijna niemand bij Casey passen 🙈 dus heb echt goed naar innerlijk en geschiedenis gekeken hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh op die manier, haha!
    Ik wacht nog even op de laatste rollen maar heb wel al een lichte voorkeur doorgegeven (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh op die manier, haha!
    Ik wacht nog even op de laatste rollen maar heb wel al een lichte voorkeur doorgegeven (:


    Ja same hihi.
    Onder voorbehoud van komende rollen haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frodo schreef:
    (...)

    Amai ja :') I want them allll.

    Ik ben ook echt zo blij dat ik geen meisje heb ik dus niet hoef te kiezen :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik ben ook echt zo blij dat ik geen meisje heb ik dus niet hoef te kiezen :'D


    wrijf het er maar in...


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Frodo schreef:
    (...)

    Amai ja :') I want them allll.


    I feel this. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hiiiii. Ik wacht even tot ze er allemaal staan to be sure.


    [ heaven knows ]

    MirrorbaII schreef:
    (...)

    wrijf het er maar in...

    😈😈


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Gotta collect em all


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirabel schreef:
    Gotta collect em all


    luun be like:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik ben bezig met een spontane, kleine verrassing voor de dames (maar in het bijzonder voor Jen) :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    Ik ben bezig met een spontane, kleine verrassing voor de dames (maar in het bijzonder voor Jen) :Y)


    Wait, whut?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mirabel schreef:
    Gotta collect em all


    Ik hoor een Bingo aankomen.. 😏


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wait. Waarvoor moeten de meisjes eigenlijk kiezen? Ik ben er niet helemaal bij vandaag.


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    Wait. Waarvoor moeten de meisjes eigenlijk kiezen? Ik ben er niet helemaal bij vandaag.


    Welke jongen ze willen veroveren ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.