• LITTLE PINK LADIES •

    FAMILY MATTERS



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ThestraI schreef:
    Wait. Waarvoor moeten de meisjes eigenlijk kiezen? Ik ben er niet helemaal bij vandaag.

    De meisjes kiezen elk een jongen die ze, in functie van het spel, op hen verliefd moeten laten worden voor het einde van het schooljaar.
    Dit is de wraakactie die ze ondernemen omdat één van hen het boek (ik zou voorstellen een kleindochter van Parker & Newt?), van generaties terug waarin de jongens dit spel met de meiden deden zonder dat zij hiervan afwisten, gevonden heeft.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Omdat Saar chaos wil en per se de verrassing wil weten heb ik ergens in de beginpost van het rollentopic een sneak peek verstopt :Y)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2022 - 20:00 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @ Uggla & Ulfa — Bedankt voor het uitleggen. Ik zal inderdaad even wachten tot de rollen er staan en dan een juiste beslissing maken.

    Hoe ver in het (school)jaar begint het RPG? (Want dan weet ik ook hoelang Lilith al daar is en mogelijk 'bekend' is met hen.)


    [ heaven knows ]

    ThestraI schreef:
    @ Uggla & Ulfa — Bedankt voor het uitleggen. Ik zal inderdaad even wachten tot de rollen er staan en dan een juiste beslissing maken.

    Hoe ver in het (school)jaar begint het RPG? (Want dan weet ik ook hoelang Lilith al daar is en mogelijk 'bekend' is met hen.)


    oktober - november-ish


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    Omdat Saar chaos wil en per se de verrassing wil weten heb ik ergens in de beginpost van het rollentopic een sneak peek verstopt :Y)


    Ik wil ooooook. Ik zie het niet :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is een verdoken link


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Waarom zie ik Lilith een vriendschaps-maatstaf hebben type:
    - Waste of space
    - Not worth my time
    - Tolerable
    - Okay-ish

    that's it.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ah, found it, maar nu zit ik met nog meer vraagtekens en nieuwsgierigheid x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    🙃 Lie you made my curiousity even worse cus my Lil brain doesnt comprehend the thingie i foud


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    I cannot even find it


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Oh komaan JENNIFER jij moet 'm toch snappen :'D

    jullie mogen 'm hier posten hoor :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    Oh komaan JENNIFER jij moet 'm toch snappen :'D

    jullie mogen 'm hier posten hoor :Y)


    Mijn brein is een zeef en ervaart momenteel een error. Ik kom hier vast op terug en roep dan vermoedelijk; OHJA. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Anders moet je t eens aan Chickie vragen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    OMG.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MirrorbaII schreef:
    I cannot even find it


    Ik ben ook echt een schele koe hoor. Zie het ook niet. Zelfs niet onder een quote van het topic 😂


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.