• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 4 dec 2022 - 13:50 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    Maar het antwoord staat er al, meerdere keren zelfs :p

    Ja, bingo 🙈
    Ik ben echt te dom hiervoor hoor hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh heeft het wat te maken met dat ieder wel een probleem heeft waar je een bingo kaart vol mee kunt krijgen??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee dat is het niet :Y)
    Good guess tho, daar was ik zelf nooit bij gekomen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Heh verdorie haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, er is een lolletje dat Chickie alle jongens wil scoren, dat ze d'r bingokaart vol moet krijgen.
    Dus ik heb een bingokaart gemaakt :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hahah 🥲🥲

    Kijk maar uit met Casey hoor, don’t touch her prey


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    Hahah 🥲🥲

    Kijk maar uit met Casey hoor, don’t touch her prey


    Maybe she already touched him ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Uggla schreef:
    Oh heeft het wat te maken met dat ieder wel een probleem heeft waar je een bingo kaart vol mee kunt krijgen??

    Dat zou grappig zijn, 😂.

    En @Ulfa: Ja, zal ze het daarop baseren? Hmm.


    [ heaven knows ]

    Uggla schreef:
    Oh heeft het wat te maken met dat ieder wel een probleem heeft waar je een bingo kaart vol mee kunt krijgen??


    wacht.
    Ik bedenk me net dat ik het waarschijnlijk anders opgevat had dan jij bedoelde en je wel eens gelijk kunt hebben... depends on wie "ieder" is en wat de definitie van "probleem" in dit geval is.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Syaoran schreef:
    (...)

    Maybe she already touched him ;p


    Verleden is verleden, heden is nu 😏


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ThestraI schreef:
    (...)
    Dat zou grappig zijn, 😂.

    En @Ulfa: Ja, zal ze het daarop baseren? Hmm.


    50-50 met "I like you the least. You must suffer the most."


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ulfa schreef:
    (...)

    wacht.
    Ik bedenk me net dat ik het waarschijnlijk anders opgevat had dan jij bedoelde en je wel eens gelijk kunt hebben... depends on wie "ieder" is en wat de definitie van "probleem" in dit geval is.


    Nja dacht een beetje dat het de clichés waren en dat daar een bingo kaart van was :’)
    Dus dat de karakters allemaal een cliché hebben hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    (...)

    Verleden is verleden, heden is nu 😏


    Ik vind dit wel een goede, ja 😏


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Uggla schreef:
    There you go haha


    Zelfs met dit erbij vind ik hem niet :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Uggla schreef:
    (...)

    Nja dacht een beetje dat het de clichés waren en dat daar een bingo kaart van was :’)
    Dus dat de karakters allemaal een cliché hebben hahah


    ehm, maybe.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.