• De vraag van vandaag


    Ik had als kind altijd wel iets met vleermuizen en wolven, waarschijnlijk door de vampiers en weerwolven uit de boeken die ik las (dankje, Paul Van Loon). Maar als ik eerlijk ben, moet ik het toch houden op ratjes, gerbils, hamsters en allerlei andere kleine knaagdiertjes. Ik houd ze nu al meer dan 20 jaar als huisdier en de beste manier om mijn mentaal welzijn in orde te houden, zijn regelmatige tripjes naar de dierenwinkel om naar de beestjes te gaan kijken (en me fysiek tegen te houden om niet meteen de winkel leeg te halen).


    Mhm?

    5-12-2022
    Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de Sint/Kerst?
    (even afhankelijk van wat je viert ☺ en voor degenen die beiden niet vieren: staat er nog iets op jouw algemene wishlist, unrelated aan een oude man met witte baard haha)

    Ik had een boekenlegger, een lotus kaarshouder, een koekjesbakpot, erop staan


    Wij hebben het gisteren gevierd, op scouting vrijdag en met kerst doen we vaak een theaterstuk uitzoeken. Meestal cabaret waar we met zijn allen heen gaan.

    Op de boekenlegger alles gehad ook nog 2 badschuim, chocoladeletter, calligraphy stiften en zak pepernoten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    siriuslyhot schreef:
    4-12-2022
    Heb je een favoriet dier/spirit animal? Wat en waarom?



    Een olifant? Ik vind het zulke schattige dieren, heel intelligent maar een beetje lomp ook wel. Net als ik (cat). Al ben ik iets minder intelligent, maar ik hoor wel eens van anderen dat ik een olifantengeheugen heb.

    Een vrouw die ik altijd meer als 'mijn oma' heb gezien dan mijn echte oma, had een vitrinekast vol olifantjes. Ik heb ernaar zitten kijken als kind en ik dacht echt: woooow, dat wil ik ook! Dusja, eh, ja.


    siriuslyhot schreef:
    5-12-2022
    Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de Sint/Kerst?
    (even afhankelijk van wat je viert ☺ en voor degenen die beiden niet vieren: staat er nog iets op jouw algemene wishlist, unrelated aan een oude man met witte baard haha)



    Ik zou heel graag de LEGO Nintendo Entertainment System set, of de LEGO Vincent van Gogh's Sterrennacht set willen hebben.
    Maar ja, ik heb niet even een paar honderd euro liggen, dus ik moet realistisch blijven...

    Dus ik heb dit jaar voor Sinterklaas een agenda voor 2023 gevraagd 😄 en mijn spionnen hebben mij verteld dat ik er eentje ga krijgen! Moet 'm alleen nog inpakken 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    siriuslyhot schreef:
    5-12-2022
    Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de Sint/Kerst?
    (even afhankelijk van wat je viert ☺ en voor degenen die beiden niet vieren: staat er nog iets op jouw algemene wishlist, unrelated aan een oude man met witte baard haha)



    ik moet nog een lijstje maken voor kerst want anders wordt mijn moeder boos (cat) maar ik weet niet echt wat ik erop moet zetten. misschien specifieke ttrpg boeken, maar die zijn rond hun huis niet te krijgen en mijn ouders zijn niet zo van het online bestellen :')
    misschien moet ik een dezer dagen toch maar eens gaan nadenken over wat ik wil hebben


    because i knew you, i have been changed for good

    siriuslyhot schreef:
    5-12-2022
    Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de Sint/Kerst?
    (even afhankelijk van wat je viert ☺ en voor degenen die beiden niet vieren: staat er nog iets op jouw algemene wishlist, unrelated aan een oude man met witte baard haha)


    Het tweede boek van De Volksjury. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    siriuslyhot schreef:
    5-12-2022
    Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de Sint/Kerst?
    (even afhankelijk van wat je viert ☺ en voor degenen die beiden niet vieren: staat er nog iets op jouw algemene wishlist, unrelated aan een oude man met witte baard haha)


    Op mijn surprise lijstje op Lootjestrekken met de schoonfamilie heb ik onder de keuzemogelijkheden een E-reader hoesje, make-up, sieraden - of een Snape funko pop gezet. (krul)


    ars moriendi

    siriuslyhot schreef:
    5-12-2022
    Wat staat er op jouw verlanglijstje voor de Sint/Kerst?
    (even afhankelijk van wat je viert ☺ en voor degenen die beiden niet vieren: staat er nog iets op jouw algemene wishlist, unrelated aan een oude man met witte baard haha)



    Op mijn online wishlist staan 2 boeken voor digitaal tekenen, een kersenpittenkussen, een gouden ketting met een zon aan en een pull c:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    6-12-2022
    Wanneer was je voor het laatst trots op jezelf?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2022 - 16:17 ]

    siriuslyhot schreef:
    6-12-2022
    Wanneer was je voor het laatst trots op jezelf?



    Potver, wat een nare vraag. Ik vind het heel naar en ongemakkelijk om trots te zijn op mezelf, haha. Ik crash dan volledig. Ik was ooit wel trots op een olifant van meer dan 2 meter hoog die ik had gemaakt uit vierkantjes van 10x10 cm.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Potver, wat een nare vraag. Ik vind het heel naar en ongemakkelijk om trots te zijn op mezelf, haha. Ik crash dan volledig. Ik was ooit wel trots op een olifant van meer dan 2 meter hoog die ik had gemaakt uit vierkantjes van 10x10 cm.


    hahah sorry, t kan wel een confronterende vraag zijn he haha. maar tof! is dat een hobby van je?

    siriuslyhot schreef:
    6-12-2022
    Wanneer was je voor het laatst trots op jezelf?


    Wat derks al zegt confrontatie!🤣
    Ik denk dat dat een maand geleden was. Ik zat er compleet doorheen en merkte dat ik mijzelf blokkeerde in verdriet en angst uit angst paniekaanval te krijgen ( tip, zo krijg je ze juist...) en toen na 1 dag ( ipv weken) heb ik dat gezegd tegen mijn moeder en zelf bedacht hoe ik het toch kon uiten en toen was ik onwijs trots. Want na 3 jaar therapie vond ik het na 1 dag delen met iemand wel erg knap van mijzelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    siriuslyhot schreef:
    (...)

    hahah sorry, t kan wel een confronterende vraag zijn he haha. maar tof! is dat een hobby van je?


    Hij was blijkbaar 2,9 bij 3,8 meter HAHA oeps.
    Nee, het was voor m'n eindexamen. Ik heb er toen ook een topic hier op Q over gemaakt, haha. Met de toepasselijke titel 'trotse idioot'


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    7-12-2022
    Wat mis jij het meest aan Quizlet wanneer de site offline is?
    we blijven even actueel haha

    siriuslyhot schreef:
    7-12-2022
    Wat mis jij het meest aan Quizlet wanneer de site offline is?
    we blijven even actueel haha


    Eigenlijk gewoon de gezelligheid op het forum en reacties op topics lezen. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.