• Hallo allemaal,

    Bullet journals. Voor mij is het eigenlijk nieuw. Ik herkende het woord wel, maar heb me er nooit in verdiept. Blijkbaar was dit van 2016 tm 2019 wel een onderwerp op Quizlet. We leven nu in 2023, dus tijd voor een nieuw topic!
    Bullet journals uit 2016, voor de uitleg
    Onze Q bullet journalist community uit 2019

    Nu heb ik zo'n leeg schriftje gekregen met puntjes op de blaadjes en het woord 'bullet journal' voorop, dus ik denk dat ik het dit jaar maar eens ga proberen! Het is ook nog eens het begin van een nieuw kalenderjaar! Staat mooi, toch?

    Ik hoor graag jullie verhalen over Bullet Journals! Hebben jullie er één? Hebben jullie tips? En weten jullie leuke inspiratiebronnen op internet? Welke style houdt jij aan of zou je leuk vinden? En.. belangrijk; wat voor pagina mag zeker niet ontbreken? Zo maar wat vragen :)

    Groetjes!

    Oh ik ben altijd zo'n geval: Ik koop twintig prachtige noteboekjes en ben dan bang om ze verkeerd te gebruiken en spijt te hebben, vervolgens gebeurd dat ook OF ik schrijf er nooit in hahaha. Daarnaast ben ik ook niet zo van het tekenen en dat mooie opmaken, vind ik wel tof, maar gewoon geen geduld voor :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb er jaren geleden eentje gehad. Iedere keer hele leuke ideeën en bij de eerste pagina’s vol enthousiasme beginnen. Je kent het wel. Pinterest heeft leuke voorbeelden.
    En als eindstand; gefrustreerd raken en nooit meer naar omkijken. En een hoop lege boekjes.

    Ik vind dingen als foto’s, reisverslagen en doelen altijd wel leuk om te verwerken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ken het wel maar heb er nooit wat mee gedaan. Wat ik wel doe is dat ik altijd hele mooie notitieboeken koop, vroeger was ik bang ze lelijk te maken door fouten maar nu schrijf ik er gewoon volop in en dat geeft me echt heel veel plezier. Dus mijn tip zou zijn: wees niet bang om foutjes te maken en geniet van het proces!


    The truth is out there.

    Ik koop ook al lang geen mooie notitieblokken meer, ik heb ze nog.

    Maar bullet journal bijhouden is dus nog best een uitdaging begrijp ik

    Ik heb zwarte stiften in vier verschillende diktes gekocht en een witte stift met een dikke en dunne achterkant . Ik wil nog een boek kopen, ‘handlettering doe je zo’.
    Kan ik mooi twee nieuwe (allebei nog niet mee begonnen ) hobby’s combineren!