• Dit is het grote vakantie topic! Hier kun je praten over al je vakantie plannen of vakanties welke in het verleden hebt gedaan. Je kunt vragen om vakantie tips of aanbevelingen....misschien zelfs een reismaatje vinden? Wie weet!(blush)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2023 - 23:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    ik heb nog niets vaststaan qua vakanties. ligt een beetje aan wanneer mijn zusje vrij heeft of we als gezin op vakantie kunnen :^) als dat niet lukt, ga ik denk ik eens met m'n vriendin kijken naar een paar dagen berlijn of een weekje ierland of zo, maar dat zie ik dan wel (:


    because i knew you, i have been changed for good

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaaa carnaval is wel echt jouw kindje hé, altijd carnavals topics (blush)
    haha jazeker! Kijk er enorm naar uit. Vorig jaar heb ik het moeten missen door heftige keelontsteking.

    Dit jaar nemen we het er van en starten we donderdag met voor carnavallen en eten en dan trekken we 'm lekker door tot de afsluiting ;) maar we hebben in januari al het klunen ( carnaval 2.0)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Toreador schreef:
    ik heb nog niets vaststaan qua vakanties. ligt een beetje aan wanneer mijn zusje vrij heeft of we als gezin op vakantie kunnen :^) als dat niet lukt, ga ik denk ik eens met m'n vriendin kijken naar een paar dagen berlijn of een weekje ierland of zo, maar dat zie ik dan wel (:


    Personally, Ierland over Berlijn, maar dat ben ik (krul)
    Laat ons weten waar je eindigt :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    (...)haha jazeker! Kijk er enorm naar uit. Vorig jaar heb ik het moeten missen door heftige keelontsteking.

    Dit jaar nemen we het er van en starten we donderdag met voor carnavallen en eten en dan trekken we 'm lekker door tot de afsluiting ;) maar we hebben in januari al het klunen ( carnaval 2.0)


    Aaaah, dat herinner ik me nog. Ik hoop zo dat het allemaal is zoals je hoopt dit jaar (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weet niet of ik geld ga hebben voor vakantie, want ik ben nog steeds mezelf (of ja, eigenlijk Ome DUO) aan het terugbetalen van de vakantie van afgelopen zomer, terwijl dat wel echt redelijk een budget vakantie was met het €9,- ticket, hostels, veel wandelingen en studententoegangstickets...

    Maar Duitsland gaat met een €49,- ticket komen en ik heb vrienden in Duitsland, dus als we dat rondkrijgen ga ik daar gewoon een weekje logeren en daar de omgeving verkennen. Qua eten ben ik dan goedkoper uit waarschijnlijk dan als ik hier in Nederland in m'n eentje moet eten (al doe ik dat vaak ook niet om geld te besparen)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik moet wel gauw gaan boeken, maar mn vriend en ik willen graag een lang weekend naar Parijs eind februari. Verder zijn we ons aan het oriënteren voor de zomervakantie. Ik weet nu al dat ik geen geld ga hebben voor Griekenland rondtouren, wat we erg graag willen doen. Dus dan wordt het wss een weekje Rhodos of Kreta, we moeten nog kijken wat goedkoper is, haha.


    Stenenlikker

    Wat een leuke plannen allemaal! En een heerlijk onderwerp om over te praten.

    Ik ga in de voorjaarsvakantie naar Boedapest, Bratislava en Wenen met mijn vriend. We vliegen op Boedapest en gaan dan met de trein van stad naar stad. Dan vliegen we vanuit Wenen weer terug. Daar heb ik heel veel zin in, want ik ben in alledrie nog nooit geweest en heb er veel goeds over gehoord.

    In de zomer gaan we eerst een lang weekend naar Tommorowland. Althans, als we kaarten kunnen fixen, maar dat is afgelopen jaren wel gelukt dus hopelijk nu weer. Daarna willen we naar Vietnam & Cambodja.

    We hebben ook nog gekeken voor een rondreis door Jordanië, zoals SPECS gaat doen. Staat ook heel hoog op m'n lijstje! Maar helaas zijn ze in de schoolvakanties al op de meeste plekken volgeboekt of erg duur. En aangezien ik van de schoolvakanties afhankelijk ben (ik ben juf), houdt het dan een beetje op. Dus we zullen zien waar we verder nog heen gaan. :')


    Tell me about it, stud.