• Hoi,

    Zowaar kreeg ik ineens voor het eerst sinds 2011 een nieuwsbrief binnen van Quizlet. En ik denk.. hé wat is dat nou?

    Ik ben namelijk iemand die sinds 2011 ofzo permanent verbannen is/was. 😅 Iedereen die ik toendertijd kende zal vast allang vertrokken zijn. Maar ik was toch wel benieuwd en hey.. ineens kon ik inloggen op mijn account.

    Foutje bedankt of toch niet? 😅

    Vind het prima als mijn account weer verbannen wordt overigens, maar ik dacht misschien ben ik als 26 jarige vergeven voor mijn acties als 14 jarige.. wie weet.

    Krijg toch wel een nostalgisch gevoel als ik hier weer zit.

    Ik hoor wel hoe het zit.

    - Gaby

    [ bericht aangepast op 23 jan 2023 - 17:11 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oude garde, hier! Eind april zit ik 17 jaar op Q... Damn, I'm getting old. 🫠
    Ik moet echter bekennen dat je username en account geen belletje laten rinkelen, dus ik heb geen flauw benul of onze paden elkaar destijds hebben gekruist.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Oude garde, hier! Eind april zit ik 17 jaar op Q... Damn, I'm getting old. 🫠
    Ik moet echter bekennen dat je username en account geen belletje laten rinkelen, dus ik heb geen flauw benul of onze paden elkaar destijds hebben gekruist.


    Mijn bestaan hier was intens en kortstondig. (baby)

    Eens denken wat mijn gebruikersnamen allemaal zijn geweest..

    WeepMe, Cornflakes, YoYoYoghurt, maar het zal me niet verbazen als het je niks zegt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je naam komt me enigszins wel bekend voor.

    Zelf ben ik ook 1 van de oude garde, die is blijven rond hangen. (:

    Welkom terug overigens (lol)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2023 - 14:28 ]

    Oh my god Gaby, ik weet nog precies wanneer dat was dat je gebanned werd. Welkom terug hahahaha


    Life is a beautiful struggle

    Callen schreef:
    Je naam komt me enigszins wel bekend voor.

    Zelf ben ik ook 1 van de oude garde, die is blijven rond hangen. (:

    Welkom terug overigens (lol)


    Dankje!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Posty schreef:
    Oh my god Gaby, ik weet nog precies wanneer dat was dat je gebanned werd. Welkom terug hahahaha

    Hihi nou ik heb gratie gekregen (hoera)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha, nou dan heb je geluk (krul) Ik ben zelf ook een van de oudjes, letterlijk en figuurlijk :Y) Ben begin 2007 ergens lid geworden, dat is dus wel al even geleden. Hoorde van wat mensen van vroeger dat de oude garde weer een beetje aan het terugkomen was, dus dacht moet maar weer eens even gaan spieken (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Welkom terug :Y)
    Fijn dat bannen toch worden opgeheven, vooral omdat veel users toen nog piepjong waren. ;p
    En volgens mij is iedereen die er nu nog zit oude garde, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.