• The Final Fight

    In het Koninkrijk Rodirraen is al jaren geen magie meer toegestaan. Dit begon allemaal met de nieuwe Koning en Koningin. Toverkunst werd op alle mogelijke manieren de kop ingedrukt, en mensen die een kracht beoefenden, werden buitengesloten. Niet alleen dat ─mocht een aanhanger van de Kroon doorhebben dat ze te maken hebben met een voorstander van magie, zou degene het met hun eigen leven kunnen bekostigen.
          Hierdoor waren in de loop der jaren rebellengroepen ontstaan, die het heft uiteindelijk in eigen hand wilde nemen. Maar niet alleen buiten de kasteelmuren was het een roerige tijd, want de komst van verandering was tevens voelbaar in het kasteel ─niet iedereen zou het namelijk eens zijn met het Koninklijk Echtpaar, zelfs niet in hun eigen familie. . .

    𝐈𝐍𝐕𝐔𝐋𝐋𝐄𝐍
    •      Rol (voor/tegen het Koningspaar, of neutraal)
    •      Naam
    •      Leeftijd
    •      Soort (mens, etc)
    •      Uiterlijk
    •      Innerlijk (steekwoorden is ook voldoende)
    •      Relaties (bespreek dit onderling)
    •      Geschiedenis
    •      Extra
    •      Relaties

    𝐑𝐄𝐆𝐄𝐋𝐒
    •      Geen Gary Stu's en Mary Sue's. Niemand is perfect.
    •      16+ content is toegestaan, zet dit wel even boven je post s.v.p.
    •      Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil liever geen one-liners.
    •      Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    •      Nieuwe topics worden aangemaakt door Linkle of door mij.
    •      Maximum 2 personages p.p.

    PRAATTOPIC ; SPEELTOPIC

    STOP OP MAGISCHE 'WEZENS' EN MENSEN VAN ADEL!
    ╰── ⋅ ⋅ ── ✩ ── ⋅ ⋅ ──╯

    “WHY IS EVERYONE IN THIS KINGDOM SO GODDAMN STUPID?”

    𝐑𝐎𝐋𝐋𝐄𝐍
    Kirjava • Temur – Knight, Fire Magic • 1,2
    Linkle • Elrian Algar – Prince, Human • 1,3
    Locky • Augustus Sebastian – Prince, Human • 1,3
    Togo • Ronan Redmond – Human, Fallen Knight • 1,4
    Armadillo • Cian Fergus Vale – Knight, Human • 1,3
    DreamerN • Isnelda Isadora Bloomsbury – Human, Elite • 1,4



    Togo • Darcy Salverson – Witch (Thunder) • 1,3
    piastri • Evelyn Grace Arwen – Princess, Human • 1,3
    Frodo • Elora Oriphine – Rebel, Elf (Light) • 1,3
    Aurelia • Odette – Werewolf • 1,3
    Cirilla • Tilda – Rebel, Changeling • 1,3
    Syaoran • Name Character – Human, . . . • 1,

    [ bericht aangepast op 17 maart 2023 - 21:01 ]


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    (...)
    Als het op het Koninkrijk aankomt, is een andere ras dan de (non-magical) Mens minderwaardig, en het ligt eraan hoe mensen elkaar zien. Wie voor de één minderwaardig is, is voor de ander gelijkwaardig of kijkt zelfs naar degene op. In het RPG is het wel zo dat magie verboden wordt natuurlijk.
    Ik twijfel over wat voor personage ik zal nemen. Een heks wellicht. Zal dat oké zijn?

    Heks is wel leuk toch c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik denk dat ik toch een poging waag (: Zou ik een prinses mogen reserveren?


    --

    piastri schreef:
    ik denk dat ik toch een poging waag (: Zou ik een prinses mogen reserveren?

    Dit mag jij! Alleen even overleggen met Lenivy wie de oudste en wie de jongste zal worden ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk dat je meedoet! Ik zet je er morgen bij, piastri. Inderdaad wel even onderling overleggen over hoe en wat.


    [ heaven knows ]

    Zou ik een rebel mogen? :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Zou ik een rebel mogen? :3

    Sure! Man of vrouw?


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    (...)
    Als het op het Koninkrijk aankomt, is een andere ras dan de (non-magical) Mens minderwaardig, en het ligt eraan hoe mensen elkaar zien. Wie voor de één minderwaardig is, is voor de ander gelijkwaardig of kijkt zelfs naar degene op. In het RPG is het wel zo dat magie verboden wordt natuurlijk.
    Ik twijfel over wat voor personage ik zal nemen. Een heks wellicht. Zal dat oké zijn?


    Aha, good to know! En jaa, why not, in mijn ogen is een heks vooral puur een magiegebruiker en niet echt een ras (although they can always be I guess), dus dat past geloof ik juist goed in jullie rpg.


    Stenenlikker

    T E M U R      A L W Y N








    LEEFTIJD
    Temur is 28 jaar oud, zijn verjaardag valt op 19 november.


    LIFE AT THE CASTLE
    Temur is een ridder aan het hof van de koning. Op zijn 21-ste is hij al geridderd, gezien hij kon laten zien alle eigenschappen die een ridder moet hebben, te beschikken. Hij is van jongs af aan heel loyaal geweest naar de koning toe, maar sinds hij per ongeluk zijn aanleg voor magie heeft ontdekt, begint hij steeds meer te twijfelen.
          Als magiegebruiker heeft Temur een affiniteit met het element vuur. Hij is nog niet erg bedreven met zijn magie, dus gecontroleerd kan hij alleen kleine vlammen oproepen en deze beheersen. Zodra hij de controle verliest is er echter wel een kans dat hij gehele vuurzeeën kan veroorzaken, de extensie hiervan is onbekend. Echter is er wel een risico dat hij zijn leven verliest bij totale uitputting van zijn magie.



    INNERLIJK
    betrouwbaar ~ charismatisch ~ daadkrachtig ~ efficient ~ eigenwijs, al probeert hij dit te onderdrukken bij bevelen ~ enthousiast, al begint dit sinds zijn magie ontdekking wat weg te lekken ~ geeft niet zomaar op ~ genadeloos ~ gesloten ~ harde werker ~ loyaal ~ observerend ~ onderneemt actie zodra nodig ~ ongevoelig ~ rusteloos ~ strategisch denker ~ toegewijd ~ twijfelt vaak aan zijn moralen, zijn ze wel goed? ~ wilskrachtig ~ zeer bescheiden ~ zet andermans geluk boven het zijne ~ zorgvuldig

    X
    X
    X
    X






    UITERLIJK
    Temur is van gemiddelde lengte voor een man met zijn 1.81. Jaren van training hebben hem een gespierd lichaam gegeven en hij is dan ook topfit. Zijn donkerbruine haar krult enigszins en Temur probeert het tot ongeveer schouderlengte te houden.

    [FC: Fabien Frankel]


    GESCHIEDENIS

    Gezien zijn ouders van adel waren en zijn vader ook een ridder aan het hof van de koning, was Temurs toekomst al helemaal uitgestippeld. Hij moest en zou in de sporen van zijn vader treden, dus vanaf het moment dat hij houd genoeg was, werd hij een page aan het hof van de koning. Temur blonk uit in de trainingen, dus kon hij al geridderd worden enkele weken nadat hij 21 was geworden, de minimale leeftijd voor een ridder. Trots om de koning te mogen dienen, wierp Temur zich vol enthousiasme op al zijn taken.
          Enkele jaren in zijn ridderschap, moest hij samen met nog een ridder een missie uitvoeren in een nabijgelegen bos waar zich een gevaarlijk magisch wezen zou bevinden. Eenmaal ze het wezen, een hout elemental, uit zijn hol hadden weten te lokken, ging het helemaal mis en de andere ridder raakte zwaar gewond. Temur reageerde instinctief en gebruikte zo vuurmagie om het wezen te verslaan, magie waarvan hij niet wist dat hij het bezat. Uit angst om ontdekt te worden, liet hij de andere ridder aan zijn wonden sterven in plaats van proberen hem te redden. Terug bij de koning heeft hij zich onder de dood van zijn mederidder uit weten te praten, wist hij iedereen te overtuigen dat hij echt niets meer kon doen.
          Sinds deze gebeurtenis probeert Temur heel hard te ontkennen dat hij magie bezit, maar het begint zich juist steeds meer te manifesteren. Wetend dat het risico om ontdekt te worden elke dag groter wordt, begint hij steeds meer te twijfelen aan zijn loyaliteiten en is hij op zoek naar een manier om of zijn magie onder controle te krijgen, of te ontsnappen en ergens anders een nieuw leven op te bouwen.




    EXTRA
    Sexualiteit: Straight
    Likes:
    Dislikes:



    RELATIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2023 - 20:00 ]


    Stenenlikker

    I am interested ;o
    Wat wordt bedoeld met magie trouwens, kan het een soort superkracht zijn zoals vuur of ijs besturen? (I watched too much my hero academia lol)


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    I am interested ;o
    Wat wordt bedoeld met magie trouwens, kan het een soort superkracht zijn zoals vuur of ijs besturen? (I watched too much my hero academia lol)

    Mhm. 🤔 Ik twijfel. Persoonlijk zie ik magie wel zo, kracht die gebruik maakt van de elementen bijv., alleen weet ik eerlijk gezegd niet hoe dat tot uiting zal komen in deze RPG. Waar zat je zelf aan te denken? Zelf zie ik er geen probleem in, mocht het z'n nodige tekortkomingen hebben dan, en geen almachtig personage worden die alles kan.
    Leuk dat je interesse hebt, btw! Welkom! Wil je een man of een vrouw? 🙂


    [ heaven knows ]

    Oehh, dus dat er meerdere manieren zijn waarop karakters het gebruiken?
    Ik ben gister begonnen met een karakter schrijven, een vrouwelijke weerwolf/rebel die magie gebruikt om te transformeren. Is zoiets ook goed? Anders pas ik 't aan ;D


    No growth of the heart is ever a waste

    Oee, ik heb allang geen RP's meer gedaan, maar deze doet me aan een oude denken en heeft mijn interesse wel te pakken ((((: (I'm onto you). Ik twijfel alleen welk soort personage ik wil; mag ik een random (als in: you pick for me haha) rol vragen? (A)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2023 - 15:26 ]


    help

    Kirjava schreef:
    (...)
    Aha, good to know! En jaa, why not, in mijn ogen is een heks vooral puur een magiegebruiker en niet echt een ras (although they can always be I guess), dus dat past geloof ik juist goed in jullie rpg.

    Bedankt voor het delen van jouw inzicht erover, haha, en ik vind je opzetje leuk! Ziet er al goed uit. :Y)

    Aurelia schreef:
    Oehh, dus dat er meerdere manieren zijn waarop karakters het gebruiken?
    Ik ben gister begonnen met een karakter schrijven, een vrouwelijke weerwolf/rebel die magie gebruikt om te transformeren. Is zoiets ook goed? Anders pas ik 't aan ;D

    Ik zal dit even met Linkle overleggen en asap laten weten. Zou je me kunnen uitleggen wat je precies bedoeld met magie gebruiken om te transformeren, en wat het verhaal is die daarachter steekt? (Als je dit liever in PB wilt doen vanwege het verrassingseffect o.i.d. mag dat ook zeker!)

    Cirilla schreef:
    Oee, ik heb allang geen RP's meer gedaan, maar deze doet me aan een oude denken en heeft mijn interesse wel te pakken ((((: (I'm onto you). Ik twijfel alleen welk soort personage ik wil; mag ik een random (als in: you pick for me haha) rol vragen? (A)

    MARTHE, hiya! Supertof dat je meedoet! En natuurlijk mag je dat HAHA, maar durf je dat wel aan? :P


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    (...)
    MARTHE, hiya! Supertof dat je meedoet! En natuurlijk mag je dat HAHA, maar durf je dat wel aan? :P


    Of couuuurseee, I like a challenge. ((((:


    help

    Haha no problem ^^' Basically, zoals ik weerwolven heb bedacht gebruiken ze als soort magie om te kunnen transformeren in een grote wolf, shifting. Dan zijn ze sneller en sterker, maar shifting kost heel veel fysieke en magische energie waardoor ze dit niet lang kunnen volhouden. Dit vermogen is door evolutie aangeboren bij weerwolven, maar moet getraind worden. Niet elke weerwolf kan het. Omdat ze heel erg geïsoleerd leven in de bossen en bergen, zijn de meesten niet bekend met hoe mensen magie toepassen en yea, mijn karakter wist niet dat het verboden is in het koninkrijk :$ (krul)
    actually... m'n karakter moet nog leren wat een koninkrijk is loll (zip)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2023 - 19:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste