• Heyhey,

    Nu de trailer officieel gelanceerd is en we de startdatum (19/03) kennen van het nieuwe seizoen, leek het me een goed idee een topic over De Mol te openen!

    Wie is even benieuwd als ik naar dit nieuwe seizoen? *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vond het zo jammer dat Matteo er al na één episode al uit lag haha :') Van alle bv's die ze mee konden nemen, was hij inderdaad wel een van de beste keuzes.
    Ik vond Lancelot (vooral Lancelot) en Ruben een beetje irritant. Waren allebei ook heel verdacht in die eerste opdracht, maar ik denk niet dat ze de mol zijn. In café de mol werd Thomas ook heel vaak genoemd als verdachte, maar net dat maakt hem voor mij minder verdacht xD Ik denk dat ik ga voor Samya als mol. Ik denk namelijk dat de mol lekker onder de radar gaat blijven die eerste episode en dat doet ze wel. Zij was ook degene die Comfort pushte om als laatste te gaan bij de tweede opdracht; en net dat maakte dat ze geen geld verdienden.
    Ik vind dit jaar wel echt een leuke cast hebben (buiten Lancelot).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.



    Ik ontdek net dat het vanuit Nederland ook live te kijken is via GoPlay 🤩🤩🤩

    "Ik kan me echt niet voorstellen dat dit de favoriete plaat van Ruben is, ik zie hem er echt niet op viben"

    Meanwhile in de andere auto: Ruben gaat helemaal los 😂

    Maar wow wat een vette opdrachten



    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    neeeee niet samya :c


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    neeeee niet samya :c


    Ja ik vond haar een van de tofste kandidaten :c

    En jaaa haha Ruben is zo cute, haha. Wie is jullie mol tot nu toe?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Eerst Matteo
    Toen Samya
    EN NU CONNY????

    MIJN HART. MOLLETJE WAT DOE JE ONS AAN.

    Ik verdenk nog steeds Lieselot



    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    GODVER D: als volgende week leïla eruit gaat, dan stop ik met kijken (dit is een leugen ik stop niet met kijken)
    maar ik ben wel oprecht sip dat conny eruit is. vond haar echt heerlijk in die groep, die had van mij zo naar de finale mogen lopen

    wanneer gaat lancelot naar huis? vond hem vorige week minder storend, maar ben nu wel weer geheel klaar met hem.


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    GODVER D: als volgende week leïla eruit gaat, dan stop ik met kijken (dit is een leugen ik stop niet met kijken)
    maar ik ben wel oprecht sip dat conny eruit is. vond haar echt heerlijk in die groep, die had van mij zo naar de finale mogen lopen

    wanneer gaat lancelot naar huis? vond hem vorige week minder storend, maar ben nu wel weer geheel klaar met hem.



    Ik erger mij al sinds de eerste seconde aan Lancelot to be honest.

    Ik ging hem net even googlen en ik kwam erachter dat zijn geschwister (weet niet of het broers of zussen zijn) Oberon en Lohengrin heten 💀💀💀💀


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:

    Eerst Matteo
    Toen Samya
    EN NU CONNY????

    MIJN HART. MOLLETJE WAT DOE JE ONS AAN.

    Ik verdenk nog steeds Lieselot




    Lieselot en Toos zijn mijn nr 1 suspects.

    En jaaa arme Conny :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil de pret niet bederven maar als ik de follow the money theorie van anderen mag geloven heeft Lieselot tot nu toe veruit het meeste opgebracht (gevolgd door Toos haha).


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik wil de pret niet bederven maar als ik de follow the money theorie van anderen mag geloven heeft Lieselot tot nu toe veruit het meeste opgebracht (gevolgd door Toos haha).


    maar ook het meeste geld uit de pot gehaald, toch? Bij Lieselot?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ledecky schreef:
    Ik wil de pret niet bederven maar als ik de follow the money theorie van anderen mag geloven heeft Lieselot tot nu toe veruit het meeste opgebracht (gevolgd door Toos haha).



    Maar zij zit wel continu op een positie die HEEL VEEL invloed heeft op hoeveel geld er verdiend kan worden. Want die kilo's patatten beïnvloedde de hoeveelheid geld.

    En ze had bijv. in die caravan nog veel meer geld in kunnen brengen. Heeft ze niet gedaan. En ik verdenk haar ervan dat ze Lancelots ei gejat heeft want ze was zo smiezig aan het (glim)lachen.

    De Mol heeft voorkennis. Kan zichzelf nu onverdacht maken door "veel geld" te verdienen en dat later er allemaal weer uit te spelen.

    Een Mol heeft ook geen vrijstelling nodig. Als zij hem wel had genomen en Toos niet (groepsgevoel, minder kennis doordat je een test mist, 0 euro in de pot etc etc etc) dan hadden ze €5000 in de pot gebracht. Wil je als Mol natuurlijk niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vond Toos echt mega verdacht deze episode, Lieselot eigenlijk iets minder. Als mol zou het heel dom zijn om meteen te zeggen 'ik ga geen vrijstelling pakken', want dan garandeer je al meteen dat er geld in de pot geraakt. Ik vond het ook verdacht dat Toos in het begin van die laatste opdracht iets zei van 'niet te veel drukken', want de mol weet natuurlijk dat je niet veel moet drukken.
    Daarnaast vind Ik Leïla ook nog wel wat verdacht. Deze episode was het niet heel opvallend, maar ze lijkt me wel iemand die heel goed mol zou kunnen spelen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

    IK
    VIND
    DIT
    NIET
    LEUK

    De aflevering was zo fucking vet maar wow...ik vind het niet leuk dat Leïla afvalt 😭😭😭😭


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leïla's eliminatie was echt hard...
    That being said vind ik Thomas en Toos nu het meest verdacht. Maar een van m'n vriendinnen denkt dat Toos de mol is en zij heeft het letterlijk altijd fout, dus het zal wel niet Toos zijn XD
    Lancelot, Lieselot en Commy heb ik ondertussen wel zo goed als volledig uitgesloten. Voor Ruben houd ik nog een oog open maar hij is zo net té verdacht om echt de mol te zijn.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Garou schreef:
    Leïla's eliminatie was echt hard...
    That being said vind ik Thomas en Toos nu het meest verdacht. Maar een van m'n vriendinnen denkt dat Toos de mol is en zij heeft het letterlijk altijd fout, dus het zal wel niet Toos zijn XD
    Lancelot, Lieselot en Commy heb ik ondertussen wel zo goed als volledig uitgesloten. Voor Ruben houd ik nog een oog open maar hij is zo net té verdacht om echt de mol te zijn.



    Ja maar echt, oef, wát een keiharde eliminatie zeg. Ik wist trouwens helemaal niet dat Leïla Franstalige is, zag vandaag een video op de socials van De Mol waarin ze zegt dat ze eigenlijk niet eens eraan had gedacht om zich op te geven omdat ze dacht dat haar Nederlands te slecht zou zijn. Ik heb echt letterlijk niks door gehad (maar ja, voor mij klinken alle Belgen met een accent dus het valt niet op). Ze was echt zo'n leuke kandidaat (huil).

    Ik vind Lieselot verdacht omdat ze elke keer op zo'n positie zit waar ze heel makkelijk veel geld kan "weggooien" zegmaar. "Ja we kunnen de pasvragen oppakken en weggooien, dan heeft niemand er een!" Hmmm. Heel verdacht.

    Maar ik vind Toos ook verdacht. Hij had het ineens vanuit the middle of nowhere over een schaarlift? Voorkennis? Want hij zat onder de grond dus hoe kon hij die schaarlift gezien hebben? Of krijgen ze tussendoor misschien uitleg van de crew voordat ze een bepaald onderdeel starten?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly