• Heyhey,

    Nu de trailer officieel gelanceerd is en we de startdatum (19/03) kennen van het nieuwe seizoen, leek het me een goed idee een topic over De Mol te openen!

    Wie is even benieuwd als ik naar dit nieuwe seizoen? *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat een goed seizoen!!! Love it.
    De mol niet gevonden, wel de winnaar. Magere troost haha. Maar wauw, ik vond het zo een leuk seizoen! Toffe groep, amper interesse in pasvragen en vrijstellingen, meestal leuke opdrachten en een finale waarbij ik niet wist wie de mol was. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Ik heb echt nog nooit zo in spanning een finale gekeken, hahaha. Comfort heeft het echt goed gedaan als Mol! Ik vond haar toen door dat rode scherm in de DeLorean wel een beetje verdacht, ook vanwege het gesprek met de Mol vooraf, die soort biecht. Maar op dat na, en ik vond haar heel erg mollen in die supermarkt, maar zo obvious dat ik dacht dat het kandidaatmolgedrag was, had ik haar verder totaal niet verdacht. Nu snap ik wel waarom het geen finale met drie mannen was, want ja, dat gaat wel lastig als de Mol een vrouw is.

    Heerlijk die stukjes op het einde, o.a. met Comfort in de auto met die 'vermomming van de Mol' en dan 'Gilles zegt hallo'. "Hallo Gilles, en een gelukkige verjaardag!" en dan die lach van Gilles, heerlijk!

    Het kwartje bij die opdracht met eieren op stokken VALT OOK NU PAS.

    EIERSTOKKEN

    COMMY IS GYNAECOLOGE.

    Ik vind het wel jammer dat Lancelot gewonnen heeft, ik had het Toos meer gegund op de en of andere manier. Toos komt altijd over als zo'n blij ei, en ik vind Lancelot zo serieus hahaha. Maar ze hebben het onwijs goed gedaan!

    Also, respect ook voor Comfort dat ze als Mol niet is gaan vliegen, maar het wel goed omschreven heeft. Je zal maar als Mol weten dat die opdracht met het stuntvliegen eraan komt, er heel erg naar uitkijken en dan vervolgens níét gaan vliegen. Pfoe. Respect.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:

    Ik heb echt nog nooit zo in spanning een finale gekeken, hahaha. Comfort heeft het echt goed gedaan als Mol! Ik vond haar toen door dat rode scherm in de DeLorean wel een beetje verdacht, ook vanwege het gesprek met de Mol vooraf, die soort biecht. Maar op dat na, en ik vond haar heel erg mollen in die supermarkt, maar zo obvious dat ik dacht dat het kandidaatmolgedrag was, had ik haar verder totaal niet verdacht. Nu snap ik wel waarom het geen finale met drie mannen was, want ja, dat gaat wel lastig als de Mol een vrouw is.

    Heerlijk die stukjes op het einde, o.a. met Comfort in de auto met die 'vermomming van de Mol' en dan 'Gilles zegt hallo'. "Hallo Gilles, en een gelukkige verjaardag!" en dan die lach van Gilles, heerlijk!

    Het kwartje bij die opdracht met eieren op stokken VALT OOK NU PAS.

    EIERSTOKKEN

    COMMY IS GYNAECOLOGE.

    Ik vind het wel jammer dat Lancelot gewonnen heeft, ik had het Toos meer gegund op de en of andere manier. Toos komt altijd over als zo'n blij ei, en ik vind Lancelot zo serieus hahaha. Maar ze hebben het onwijs goed gedaan!

    Also, respect ook voor Comfort dat ze als Mol niet is gaan vliegen, maar het wel goed omschreven heeft. Je zal maar als Mol weten dat die opdracht met het stuntvliegen eraan komt, er heel erg naar uitkijken en dan vervolgens níét gaan vliegen. Pfoe. Respect.


    Ik vond haar imitatie van het stuntvliegen net enorm slecht, té slecht om de mol te zijn haha. Er zat helemaal geen emotie in, totaal anders dan de andere twee. Snap dan ook nog steeds niet hoe Thomas kon denken dat Commy echt vloog. :’)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    De Mol: *toont beelden van Matteo Simoni in bad*
    Ik:


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik vond haar imitatie van het stuntvliegen net enorm slecht, té slecht om de mol te zijn haha. Er zat helemaal geen emotie in, totaal anders dan de andere twee. Snap dan ook nog steeds niet hoe Thomas kon denken dat Commy echt vloog. :’)


    Nja, ik had ook niet verwacht dat ze niet zou gaan zijn vliegen hoor! Vond het knap dat Lieselot het wel door had. Maar goed, ik zou het zelf waarschijnlijk ook totaal zonder emotie doen als ik zou gaan zijn vliegen want what the fuck zijn emoties hahahahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:

    Ik heb echt nog nooit zo in spanning een finale gekeken, hahaha. Comfort heeft het echt goed gedaan als Mol! Ik vond haar toen door dat rode scherm in de DeLorean wel een beetje verdacht, ook vanwege het gesprek met de Mol vooraf, die soort biecht. Maar op dat na, en ik vond haar heel erg mollen in die supermarkt, maar zo obvious dat ik dacht dat het kandidaatmolgedrag was, had ik haar verder totaal niet verdacht. Nu snap ik wel waarom het geen finale met drie mannen was, want ja, dat gaat wel lastig als de Mol een vrouw is.

    Heerlijk die stukjes op het einde, o.a. met Comfort in de auto met die 'vermomming van de Mol' en dan 'Gilles zegt hallo'. "Hallo Gilles, en een gelukkige verjaardag!" en dan die lach van Gilles, heerlijk!

    Het kwartje bij die opdracht met eieren op stokken VALT OOK NU PAS.

    EIERSTOKKEN

    COMMY IS GYNAECOLOGE.

    Ik vind het wel jammer dat Lancelot gewonnen heeft, ik had het Toos meer gegund op de en of andere manier. Toos komt altijd over als zo'n blij ei, en ik vind Lancelot zo serieus hahaha. Maar ze hebben het onwijs goed gedaan!

    Also, respect ook voor Comfort dat ze als Mol niet is gaan vliegen, maar het wel goed omschreven heeft. Je zal maar als Mol weten dat die opdracht met het stuntvliegen eraan komt, er heel erg naar uitkijken en dan vervolgens níét gaan vliegen. Pfoe. Respect.

    Ik was er zo erg van overtuigd dat Toos ging winnen en een beeeetje teleurgesteld toen Lancelot won. Ik was zijn uitspraak over mentale gezondheid aan het begin van het seizoen nog niet vergeten, dat haalde de gun-factor meteen wat naar beneden. Maar voor de rest van het seizoen vond ik hem wel nog onintentioneel grappig ofzo. Met dat eitje was hij ook echt even een boos kind ofzo :')

    Ik had Commy wel geraden (nadat Thomas eruit ging lol) en ik weet niet heel goed hoe ik me daarbij voel, door die opdracht met dat rood scherm. Aan de kandidaten wordt gezegd dat ze een tweede kans kunnen krijgen, maar eigenlijk was dat gewoon een illusie, want Commy pakte dat als mol af. Het zet haar natuurlijk wel buiten verdenking en als ze die kans krijgt, is het ook wel slim om als mol het spel zo te spelen, maar het voelt niet helemaal fair vanuit de productie. Ze hadden tenminste mogen zeggen dat de mol ook mee mocht doen in dat spelletje. Voor mij was het duidelijk dat de mol daar ook een rood scherm kon krijgen, maar heel veel kijkers (en ik vermoed dus ook kandidaten) hadden niet dat idee.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2023 - 18:08 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Garou schreef:
    (...)
    Ik was er zo erg van overtuigd dat Toos ging winnen en een beeeetje teleurgesteld toen Lancelot won. Ik was zijn uitspraak over mentale gezondheid aan het begin van het seizoen nog niet vergeten, dat haalde de gun-factor meteen wat naar beneden. Maar voor de rest van het seizoen vond ik hem wel nog onintentioneel grappig ofzo. Met dat eitje was hij ook echt even een boos kind ofzo :')

    Ik had Commy wel geraden (nadat Thomas eruit ging lol) en ik weet niet heel goed hoe ik me daarbij voel, door die opdracht met dat rood scherm. Aan de kandidaten wordt gezegd dat ze een tweede kans kunnen krijgen, maar eigenlijk was dat gewoon een illusie, want Commy pakte dat als mol af. Het zet haar natuurlijk wel buiten verdenking en als ze die kans krijgt, is het ook wel slim om als mol het spel zo te spelen, maar het voelt niet helemaal fair vanuit de productie. Ze hadden tenminste mogen zeggen dat de mol ook mee mocht doen in dat spelletje. Voor mij was het duidelijk dat de mol daar ook een rood scherm kon krijgen, maar heel veel kijkers (en ik vermoed dus ook kandidaten) hadden niet dat idee.


    Ja, die uitspraak van Lancelot aan het begin ben ik ook zeker niet vergeten. En tja, hij is vastgoedmakelaar dus op zich heeft hij dan wel vermoedelijk een goed inkomen. Toos is schrijnwerker. Qua salaris zal dat sowieso al veel verschillen denk ik. Dus ook in dat opzicht had ik het Toos meer gegund dan Lancelot, maar dat is een beetje discriminerend I guess. :$

    Door dat rode scherm dacht ik inderdaad wel even dat Comfort het was. Want het is een uitgelezen kans voor de Mol om eventjes een rood scherm te pakken, ook uit zelfbescherming! Want als je als Mol zelf die vragen fout doet, kun je makkelijk geld uit de pot spelen én je voorkomt dat iemand die totaal niet op jou zit ineens wel op jou gaat zitten doordat ze een andere kandidaat uit kunnen sluiten. Voor de Mol echt een toppositie dus. EN HALLO, JE MAG IN EEN DELOREAN, WIE WIL DAT NOU NIET?

    Maar dat plus die supermarkt zijn echt de enige twee dingen waarvan ik vond: Commy gedraagt zich een beetje verdacht/zit in een toppositie. Dus ik vind dat ze het goed gedaan heeft! Nadat Lieselot eruit vloog waren Toos en Comfort m'n verdachten, de aflevering voor de finale dacht ik: Okay, Toos is mijn hoofdmol. Tijdens de finale ben ik zelfs Lancelot gaan verdenken (zip).

    Ik vond het echt zo'n vette finale, man man man, zowel dat item van Toos als het weerbericht van Commy is echt een droom, supervet als je dat dan gewoon mag doen. Ook leuk dat ze het gewoon lineair hebben overgenomen, dus ook met Toos' *FUCK* erin :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lancelot gaat wel een deel van het geld schenken aan het goede doel van Commy las ik. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Lancelot gaat wel een deel van het geld schenken aan het goede doel van Commy las ik. (:


    Dat is wel echt heel tof!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ledecky schreef:
    Lancelot gaat wel een deel van het geld schenken aan het goede doel van Commy las ik. (:

    Welk goed doel heeft Commy eigenlijk?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Garou schreef:
    (...)
    Welk goed doel heeft Commy eigenlijk?



    De vzw Medibamba in Kameroen, las ik hier in het interview met winnaar Lancelot


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly