• Heyhey,

    Nu de trailer officieel gelanceerd is en we de startdatum (19/03) kennen van het nieuwe seizoen, leek het me een goed idee een topic over De Mol te openen!

    Wie is even benieuwd als ik naar dit nieuwe seizoen? *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Da's pech, Mol weg.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Da's pech, Mol weg.


    Haha ja, same, Lieselot en Toos bleven mijn topverdachten. Nu blijft alleen Toos over.
    Mijn vriend zit volledig op Commy en dat kan ik ook nog wel zien.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zit al een paar afleveringen op Thomas en het begint intussen een tunnelvisie te worden, altijd gevaarlijk. :’)
    Maar serieus, hoe kan je niet horen dat Commy de persoon is die niet echt vloog? Het was zo duidelijk. Moest ik de mol zijn zou ik in Commy’s plek wel een iets betere imitatie neerzetten, om te voorkomen dat er 1500 euro in de pot komt.
    Lieselot had ik volledig geschrapt toen ze opnieuw niet voor de pasvragen ging samen met Lancelot.

    [ bericht aangepast op 17 april 2023 - 10:55 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit momenteel ook echt helemaal in de Thomas tunnel haha


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tunnelvisie, altijd gevaarlijk. :W
    Wel niet per se niet rouwig om deze exit want half Vlaanderen is zijn mol kwijt (wat ik stiekem heel tof vind) en het is lang geleden dat ik nog eens zo laat in het seizoen op zoek moest naar een nieuwe mol haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja mijn mol is er gisterenavond ook uitgevlogen haha. Nu weet ik het even niet meer.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké, Thomas was dus de verkeerde tunnelvisie, dus nu spring ik maar op de 'Commy is de mol' boot.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    De eerste aflevering vond ik Thomas niet zo, maar naar mate er meerdere afleveringen kwamen dacht ik: wauw, die gozer is echt tof.

    Dus ik vind het enorm jammer dat hij er nu uit ligt en we niet meer van hem gaan zien 😢

    Mijn Mol is er vorige week al uit gevlogen en ik weet na afgelopen aflevering gewoon niet meer wie de Mol nu is. Ik vind Toos verdacht, ik vind Comfort verdacht, en Ruben was ook ineens heeeeeeel vreemd aan het doen.

    Hoofdverdachte is denk ik toch wel Toos. Want ja, als hij de Mol is, weet hij dat Ruben het foute antwoord zegt en is het heel makkelijk om daar in mee te gaan zonder zelf verdacht te zijn. Ruben maakt daardoor zichzelf wel weer heel verdacht.

    Maar pfoe. Ik vind het lastig dit seizoen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frodo schreef:
    Ja mijn mol is er gisterenavond ook uitgevlogen haha. Nu weet ik het even niet meer.

    Was je afgestapt van Toos als mol? Aangezien je lang Toos en Lieselot hebt verdacht. (:

    Voor de aflevering wilde ik een nieuwe mol hebben, en ik had me voorgenomen afgelopen week mijn research te doen, maar dat heb ik niet gedaan. :W Dus heb ik tien minuten voor de aflevering begon mijn mol gekozen en die naam doorgestuurd naar een collega haha. Goeie nieuws is, hij zit er nog in. Ik heb voor Toos gekozen.
    Ik heb wel het gevoel dat er veel mensen voor Commy gaan, maar ik zeg al vanaf het begin dat de mol een man is dus van die piste kan ik niet meer afwijken haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    aangezien lancelot nog altijd in de mol zit, zal hij de mol wel wezen, want dat is altijd zo met de persoon die ik juist niet leuk vind.
    ik ga voor toos want ik wil niet dat het lancelot is. en wanneer het commy is, vind ik dat een beetje flauw vanwege dat rode scherm in de aflevering dat leïla er uiteindelijk uitvloog. ja, de mol gaat nooit naar huis, maar ik vind het een naar idee dat ze de mol een rood scherm geven om die daarna toch door te laten gaan. voelt een beetje goedkoop of zo. lullig tegenover leïla, maar ook vind ik dat dat de integriteit van het spel een beetje verpest of zo?
    dus ja, wensmol toos.


    because i knew you, i have been changed for good

    Toreador schreef:
    aangezien lancelot nog altijd in de mol zit, zal hij de mol wel wezen, want dat is altijd zo met de persoon die ik juist niet leuk vind.
    ik ga voor toos want ik wil niet dat het lancelot is. en wanneer het commy is, vind ik dat een beetje flauw vanwege dat rode scherm in de aflevering dat leïla er uiteindelijk uitvloog. ja, de mol gaat nooit naar huis, maar ik vind het een naar idee dat ze de mol een rood scherm geven om die daarna toch door te laten gaan. voelt een beetje goedkoop of zo. lullig tegenover leïla, maar ook vind ik dat dat de integriteit van het spel een beetje verpest of zo?
    dus ja, wensmol toos.


    Ik snap wat je zegt over Commy. Ik heb hetzelfde gevoel, maar ik zou niet verbaasd zijn moest uiteindelijk blijken dat ze het zo geregeld hebben. Die keer dat Lennart uit het niets 10000 euro uit de pot haalde vond ik ook geen aangename zet als mol. Om die reden vrees ik er al wat voor. :')
    Lancelot zie ik zelf als de winnaar. Ik vond hem heel vervelend in het begin, maar ik ben hem beginnen appreciëren naarmate het programma vorderde. Hij kan heel grappig zijn soms.

    [ bericht aangepast op 30 april 2023 - 23:52 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik snap wat je zegt over Commy. Ik heb hetzelfde gevoel, maar ik zou niet verbaasd zijn moest uiteindelijk blijken dat ze het zo geregeld hebben. Die keer dat Lennart uit het niets 10000 euro uit de pot haalde vond ik ook geen aangename zet als mol. Om die reden vrees ik er al wat voor. :')
    Lancelot zie ik zelf als de winnaar. Ik vond hem heel vervelend in het begin, maar ik ben hem beginnen appreciëren naarmate het programma vorderde. Hij kan heel grappig zijn soms.
    ik vind commy die een rood scherm krijgt, toch anders dan lennart die 10.000 euro uit de pot haalt. lennart heeft de hele reeks zichzelf voorgedaan als de perfecte kandidaat die altijd voor het geld gaat, en heeft er dus zelf voor gewerkt om weg te kunnen komen met die -10.000. en zelfs wanneer je dat buiten beschouwing liet, haalde hij nog steeds vet weinig geld op.
    commy kan best als mol de test het slechtst ingevuld hebben, maar als mol zijnde weet je toch dat je nergens op hoeft te letten want je gaat altijd door. dan hoef je per definitie de test niet goed te maken, want jouw score - en scherm - telt dus niet mee. dan vind ik het wel een heftige verandering van de geschapen orde om dan één keer ineens wel de mol een rood scherm te laten zien.


    because i knew you, i have been changed for good


    Wat een wilde aflevering zeg holy guacamole.

    Arme Ruben.

    Ik had liever Commy naar huis gezien ipv Ruben 🙃 vind mannen gewoon leuker om naar te kijken, sorry Commy.

    Toos is voor nu m'n mol.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dat Commy de mol is en dat Toos het spel gaat winnen.
    Als je kijkt naar 'follow the money' heeft Commy tot nu toe het minst verdiend. Lancelot en Toos hebben allebei een stuk meer verdiend dan zij. Ik vind dat rode scherm eigenlijk ook niet zo vreemd. Voor mij was het altijd al duidelijk dat de mol in zo'n situatie ook een rood scherm kon krijgen, want je wilt als producer toch niet dat de andere kandidaten (en de kijkers) gewoon gratis en voor niets één persoon met zekerheid kunnen uitsluiten?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2023 - 15:16 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Garou schreef:
    Ik denk dat Commy de mol is en dat Toos het spel gaat winnen.
    Als je kijkt naar 'follow the money' heeft Commy tot nu toe het minst verdiend. Lancelot en Toos hebben allebei een stuk meer verdiend dan zij. Ik vind dat rode scherm eigenlijk ook niet zo vreemd. Voor mij was het altijd al duidelijk dat de mol in zo'n situatie ook een rood scherm kon krijgen, want je wilt als producer toch niet dat de andere kandidaten (en de kijkers) gewoon gratis en voor niets één persoon met zekerheid kunnen uitsluiten?


    Ja ik zit de afgelopen weken ook op de Commy-trein. Ik hoop dat zij de mol is en dat Toos wint, dat zou voor mij de ideale finale zijn (:
    Maar wat een leuke aflevering afgelopen zaterdag! De beste van het seizoen, vind ik.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien