• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 feb 2023 - 15:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Damon



    'Er ís niks gebeurd!' Gefrustreerd trok Damon zijn schouders op. 'Het was echt niks. Tering— Hij heeft me alleen wat stomme dingen over mezelf verteld die ik gewoon niet wilde weten. Nou goed? Ik schaam me er voor, dat is het.' Koppig keek hij de andere kant uit. 'En ik liep er al de hele dag over te stressen en toen kwam die flikker vanacht dus weer in een poging me om te kopen ofzo. Ik hield de boot af en toen werd 'ie geïrriteerd en maakte een kutopmerking over jou en toen werd ik kwaad en viel ik hem aan.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    ‘Denk je dat ik me niet kapot heb geschaamd voor dingen die ik jou vertelde?’ snauwde Nish. Hij was misbruikt, hij had iemand fucking vermóórd. ‘Ik heb jou nog nooit gezien zoals je vannacht was, Damon. Compleet in paniek. Je gave totaal niet onder controle. Terwijl je met een stoïcijns gezicht het geluk uit anderen trekt of fucking lijken onder de grond schuift. Dus flikker op met je ‘niks gebeurd, ik werd gewoon kwaad’ want daar geloof ik echt geen barst van.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Grapjas.' Merrin had Onyx' andere arm opgevangen waardoor Jester zijn vriend los durfde te laten en soepel voor de grotere jongen kon gaan staan om hem de weg te versperren. 'Je mag ook even terugdraaien wat je mijn vriend aangedaan hebt.' Hij glimlachte fijntjes. 'Anders mag je het met mij gaan uitzoeken, maar ik betwijfel of je er zin in hebt om naast het gebruik van je handen ook het gebruik van je brein te verliezen. Dus je gaat het ongedaan maken. En ik zou snel wezen als ik jou was want ik voel me niet zo geduldig vandaag.' Jester keek de jongen koeltjes aan.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vision


    Vision rolde met zijn ogen. Die vieze flikkers ook met hun geniepige plannetjes. ‘Van m’n hoofd blijf je af,’ gromde hij. ‘Voor je net zo’n kontenneuker van me maakt als je met de rest van je afdeling hebt gedaan.’ Hij duwde een beetje van zijn gave naar de geschifte Panther en richtte zich daarna tot Cherry, maar die was naast die kakkerlak van een Rai gaan staan en keek hem met grote ogen aan. Nee, die zou vandaag niks van hem moeten hebben, verdorie. Hij moest maar wachten tot ze dit vergeten was en ervoor zorgen dat ze het niet in haar dagboek kon teruglezen. Misschien werd het weer tijd dat hij dat dagboek liet verdwijnen, net zoals hij eens had gedaan toen ze zo gek op die vlooienbaal was. Met tegenzin keerde hij haar de rug toe en beende naar de ziekenzaal om naar zijn gezicht te laten kijken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Dat is anders!' snauwde Damon terug. 'Hij kwam aanzetten met mijn dossier, dingen over wie ik ben, mijn familie, die alles veranderen! Ik wil niet dat—' Hij vloekte en dook in elkaar. 'Laat maar. Dan geloof je me niet. Kan mij het schelen.' Hij greep naar zijn koptelefoon en draaide zich weg van zijn vriend richting het Rhino-house.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish greep hem bij zijn bovenarm om het staande te houden. ‘Met je dossier? Je familie? Wat heeft hij je verteld dan?' Dikke bullshit, waarschijnlijk. Het enige wat hij daarover kon ontdekken, was dat Onyx zijn broer was. Gisteren bleek nergens uit dat hij dat wist – en waarom zou hij zich daar in vredesnaam voor schamen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2023 - 16:44 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Bang voor gays,' noteerde Jester, terwijl de jongen wegbeende. 'Handig.' Hij draaide zich om naar de twee achter hem. Onyx stond te knipperen en ving daarna zijn blik, waaruit Jester tevreden opmaakte dat de overtuiging op Vision gewerkt had. Dus richtte hij zich enigszins bezorgd tot Merrin, die een grandioos blauw oog aan het ontwikkelen was.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Ik haal nog wat ijs voor je.’ Onyx voelde woede nog steeds onder zijn huid sudderen – één klap was echt niet genoeg geweest. Hij duwde een paar mensen die in de rij voor het eten stonden opzij en vroeg Yara om een doek met ijs vanwege een akkefietje. Ze keek hem even kort aan, maar deed toen wat ze vroeg en hij keerde terug naar de tafel van de Panthers om het aan Merrin te overhandigen. Hij trok een mondhoek op. ‘Je ziet er wel bad-ass uit zo, vriend.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    Damon rukte zich los. 'Niks!' Verwilderd ving hij Nish' blik en het voelde alsof de jongen recht door hem heen kon kijken. 'Er stond dat hij mijn broer was!' Damon's stem sloeg over en hij draaide zich met een ruk van Nish af. Voordat hij kon zien hoe Nish' gezicht bij het horen van het nieuws zou veranderen. Hij sloeg zijn armen om zichzelf heen.
          'Die lul is mijn enige bekende familie. En ik— ik wist niet wat ik ermee moest doen want ik wilde niet dat jij het wist, ik wilde niet dat ik het wist, ik wilde niet dat het wáár is maar dat is wel zo en ik weet niet wat ik moet doen want ik wil je niet kwijtraken. Je bent alles wat ik heb.' Verdomme, nou zat hij wéér te janken. Misschien was Nish al wel weggelopen. Hij zou het hem niet kwalijk nemen. Beter zelfs, want dan had niemand die misselijkmakende zwakke woorden gehoord die net uit zijn strot waren gekomen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish liep om Damon heen om hem aan te kunnen kijken en schrok toen hij opnieuw huilde.
          Die grote klootzak ook.
          Doordat Damon wist wat Zebediah hem had aangedaan, begreep hij diens schaamte maar al te goed. Hij moest wel van zichzelf walgen, als hij geloofde dat hetzelfde bloed door zijn aderen stroomde.
          Hij vouwde zijn handen om Damons betraande wangen en keek hem recht aan. ‘Zelfs als het waar was, zou je nog steeds mijn beste vriend zijn. Ik zou je juist steunen omdat je met zoiets vreselijks moest leven en ik zou je nooit de rug toekeren.’ Hij liet zijn handen zakken. ‘Maar hij heeft je bespeeld. Zebediah – of Clive, zoals zijn echte naam luidt – is de zoon van Dubois, die op hem geëxperimenteerd heeft. Hij heeft geen broers of zussen – alleen Jester was als een broer voor hem en zelfs die heeft hij geprobeerd te vermoorden. Het heeft gelogen, je geprobeerd zo aan zijn kant te krijgen.’

    [ bericht aangepast op 4 maart 2023 - 17:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Je begrijpt het niet,' zei Damon gesmoord. Elijah. 'Hij had mijn dossier. Foto's zelfs. Ik heb alles teruggelezen en het klopte allemaal.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    ‘En daar stond in dat je de zoon van Dubois was? En dat jij hier ook bent opgegroeid?’ vroeg hij toch een beetje verward. ‘Kan hij dat dossier niet gewoon zelf in elkaar geflanst hebben.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damon



    'Nee,' begon Damon, maar toen begon hij ineens te twijfelen. Er had niks over Dubois ingestaan of iets van die andere shit, maar Nish klonk er wel heel zeker over. En Zebediah had niet een heel dossier hoeven vervalsen toch, als hij hierover wilde liegen? Het was een kwestie van een extra regeltje toevoegen. Hij keek op naar zijn vriend. En hij voelde zich ineens echt verschríkkelijk idioot.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    'Nou dan. Hij heeft het gewoon uit zijn duim gezogen en gezegd dat zijn naam Roan is, in plaats van Clive. Verder hoefde hij niets te doen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrins haar was van rood, in schaamroze veranderd. Toch groeiden er nu gele plekken doorheen door Onyx opmerking. Ergens voelde hij zich toch wel een beetje trots, dat hij voor Cherry was opgekomen. En ergens had een warmte zich van binnen genesteld dat juist Onyx en Jester het voor hem op hadden genomen. "Thanks," zei hij met een grijns. "Bedankt voor jullie hulp!"
          Hij keek achterom en toen weer terug naar de jongens. "Ik ga even bij Cherry kijken hoe het met haar gaat. Ik ben zo terug." Hij knikte een beetje onhandig de jongens toe en draaide zich toen om naar Cherry. Merrin knikte Rai naast haar even toe en keek toen met een glimlach naar Cherry, die half schuil ging achter de zak met ijs. "Gaat het met je?" vroeg hij zacht.


    It's never gonna happen, Guys.