• Hey, het is wel jaren geleden dat het gebeurde, maar ik zat er wel heel lang mee.

    Is het normaal om als meisje geslagen of gestompen te worden door een jongen?
    En dat na een grapje? Ik werd als meisje keihard gestompt in mijn buik na een grapje dat niet kwetsend bedoeld was. En sommige vonden het dat ik het verdiende en terecht is. Had er een uur lang buikpijn van gehad. Maar dat boeit niemand. De meeste jongen en mannen vinden dat ik als dame het verdiend om geslagen of fysiek mishandeld te worden door het andere geslacht. (Inclusief mijn vader) Ze vinden dat ik geen bescherming nodig heb en dat ik een misstap zoiets moet verwachten en het maar moet verdienen, terwijl ik zelf geen eens een jongen of man sla of fysiek iets aandoe.

    Maar ik begreep niet waarom ik als meisje door een jongen geslagen wordt, vooral niet om een grap. Als je daar beledigd bij voelt kon je dat ook zeggen des noods kon je het van jezelf afbijten. Ik had er heel lang last van gehad. Verdiende ik dit?


    Let's drink Jasmin tea!

    dat verdiende je absoluut niet. fysiek geweld is nooit geoorloofd, zeker niet om zoiets kleins als een grapje.
    sorry dat je dat is overkomen


    because i knew you, i have been changed for good

    Belachelijk dat zinloos geweld tegen kwetsbare meisjes nog steeds gebeurd. Vooral in de westelijke wereld, zoiets zou niet kunnen!

    ^ In het algemeen zou dat niet mogen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2023 - 8:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.