• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    ✒ Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2023 - 8:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SCORPlO schreef:
    Ik wil niet meer.


    [ heaven knows ]

    Oké, ik heb nu dus al een en al paniek en moet dus pas over drie uur beginnen. Like, hoe lang ga ik mijzelf dit nog aan doen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Holy shit man.

    Had om 10:15 bij een afspraak moeten zijn (oeps) en toen ik net om 13:30 m'n chai latte klaarmaakte werd ik ineens heel misselijk en duizelig en toen viel ik om? Huh what de fuck?

    Dat was heel eng.

    Nu hopen dat het wegtrekt zodat ik toch nog mooi twee uurtjes mee kan pakken 😅


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    barely hanging on;
    one silver thread mourn


    [ heaven knows ]

    Best wel heel erg geen zin in een gesprek morgen nadat ik van de week om half 4 's nachts een mail van 6700+ woorden heb verstuurd 🥲🥲🥲 red mij help :S


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rainmeter + Wallpaper Engine is echt een goddelijke combinatie. Waarom ben ik hier nu pas achter gekomen???


    Caution first, always.

    Gister reden er bijna geen treinen, vandaag reed bijna niets, echt, ik word hier zo moe van en waarom ben ik zo'n eigenwijze idioot die het alsnog probeert om op werk te komen ipv thuis te werken (volgens het noodplan, want ik kan eigenlijk niet thuiswerken).


    Stenenlikker

    Dan maar geen lunch op een deftig uur. Hopelijk is de afspraak deze namiddag op tijd klaar zodat ik op een degelijk uur thuis ben...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb het idee dat ik niet echt vrienden maak.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Schweetz schreef:
    Ik heb het idee dat ik niet echt vrienden maak.


    Je maakt geen vrienden, je maakt FAMILY (flower)
    (Me, I’m the family)

    Anyways, Ik kwam hier om te zeggen dat ik net 8 kantjes aan pure onzin heb ingeleverd en dat ik medelijden heb met mijn docent, want we worden beoordeeld op onze deelname en niet onze antwoorden en nu vind ik dit wel zielig.


    ''With all due respect, which is none...''

    M'n waxzegelstempel (Quizlet made me buy it :X) is EINDELIJK BINNEN na 3 maanden wachten, is de set incompleet (huil)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hightower schreef:
    (...)

    Je maakt geen vrienden, je maakt FAMILY (flower)
    (Me, I’m the family)

    Anyways, Ik kwam hier om te zeggen dat ik net 8 kantjes aan pure onzin heb ingeleverd en dat ik medelijden heb met mijn docent, want we worden beoordeeld op onze deelname en niet onze antwoorden en nu vind ik dit wel zielig.


    (heart2)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wanneer een journalistiek programma op TV per ongeluk een foto van Auschwitz gebruikt om spoor te illustreren :X :X :X :X


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Damn, heb ik even onderschat hoe socially anxious ik me voel. Nu moet ik mijn rust nemen en aan mezelf denken, want hier word ik niet blij van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Er zitten te weinig dagen in een week.
    Ik heb echt een extra dag nodig om bij te komen van alle afspraken, pff.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly