• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 30 maart 2023 - 12:39 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Bedankt allen, voor de reacties tot nu toe (flower)

    Ik heb beslist om inderdaad 2 nieuwe rollen open te zetten:
    - een "match" voor Olivia
    - en een "match" voor Joey

    Als nieuwe mensen zich graag nog willen aanmelden is dat zeker welkom,
    maar zoals eerder vermeld wil ik in dit geval ook best een uitzondering maken op de "maximum 2 rollen per persoon regel", mochten er spelers zijn die deze rollen graag willen opnemen maar al aan het huidige maximum zitten.


    Ik wou zeggen ik wil wel een meisje, maar dat is een beetje counterproductief (';


    Bowties were never Cooler

    Okeee ik zal ook maar even met Lucas inspringen hahaa. Even voor de duidelijkheid bij welke Montana's paste hij nou het beste in huis? haha En bij wie kan hij nu aansluiten? Het lijkt me namelijk niet zo'n goed idee hem ook bij de spin de bottle groep te laten joinen dat kan een beetje onoverzichtelijk worden denk ik.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    KIaus schreef:
    (...)

    Ik wou zeggen ik wil wel een meisje, maar dat is een beetje counterproductief (';

    Als niemand de rol wil zal ik kijken of ik nog een dame kan bedenken 😊


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Venustic schreef:
    Okeee ik zal ook maar even met Lucas inspringen hahaa. Even voor de duidelijkheid bij welke Montana's paste hij nou het beste in huis? haha En bij wie kan hij nu aansluiten? Het lijkt me namelijk niet zo'n goed idee hem ook bij de spin de bottle groep te laten joinen dat kan een beetje onoverzichtelijk worden denk ik.


    Ik denk dat het juist wel tof is om hem te laten joinen met spin the bottle. We zijn niet met zoveel en degenen die wél aan het spelen zijn, zijn vaak broer/zus of hebben history. Dus veel opties zijn er niet voor de fles atm, haha.
    En voor je vraag bij welke Montana hij past... bedoel je qua persoonlijkheid? Want dan zou ik bij onze rollen gaan kijken met wie je de beste klik voelt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik denk dat het juist wel tof is om hem te laten joinen met spin the bottle. We zijn niet met zoveel en degenen die wél aan het spelen zijn, zijn vaak broer/zus of hebben history. Dus veel opties zijn er niet voor de fles atm, haha.
    En voor je vraag bij welke Montana hij past... bedoel je qua persoonlijkheid? Want dan zou ik bij onze rollen gaan kijken met wie je de beste klik voelt.


    Hahaha jaa oke dat is wel waar inderdaad!! Vind soms alleen dat het zo langzaam gaat als je met zoveel mensen tegelijk aan het schrijven bent.

    Ohh nee zo bedoelde ik het niet haha, ik bedoelde bij wie hij dan zou wonen, want als ik het goed begreep zijn er twee huize Montana, toch?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    (...)

    Hahaha jaa oke dat is wel waar inderdaad!! Vind soms alleen dat het zo langzaam gaat als je met zoveel mensen tegelijk aan het schrijven bent.

    Ohh nee zo bedoelde ik het niet haha, ik bedoelde bij wie hij dan zou wonen, want als ik het goed begreep zijn er twee huize Montana, toch?


    Oooh zo, je bent altijd welkom bij Olivia en de boys :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Iemand voor Zio?
    Ik ga hem loskoppelen van de groep 😅


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zooo Ik heb Lucas ook eindelijk maar eens laten joinen hihi.

    Ik zou trouwens evt Emma kunnen hebben als je wilt?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.