• Heyhallooo friends! 🌸


    >> TLDR; introvert turns BookTokker.

    Er was eens een schrijvertje dat de boekenwereld in wilde. En omdat we nou niet allemaal special unicorns kunnen zijn die dat met hun verhalen kunnen, kiende dit schrijvertje uit dat ze het ook best vanaf de andere kant kon proberen. En zo gezegd, met veel vastberadenheid gedaan, en sinds februari ben ik de marketingstagiaire van uitgeverij Unieboek | Het Spectrum.

    Ehehehe :Y)

    Unieboek doet bij jullie waarschijnlijk niet zoveel belletjes rinkelen, maar één van onze imprints waarschijnlijk wel, want dat is Best of YA. Die heeft onder andere de Nederlandse versies uitgegeven van Heartstopper, de Hongerspelen, Percy Jackson, en de boeken van Sarah J. Maas. Echt, talk about a dream job!
    Nou doe ik allerlei coole dingen op m'n stage, maar één daarvan is het bijhouden van het TikTok-account van BOYA. Zag ik eerst enorm tegenop omdat TikTok dus eeecht mijn ding niet was, maar... Nouja, weetje. Het is eigenlijk best leuk om te doen? 😂 Op zo'n hoppy-boppy muziekje dingen uitspelen die je in het dagelijks leven als boekenwurm vast wel ervaren hebt, boeken-nieuws delen, hoe het is om bij een uitgeverij te werken, het is stiekem het hoogtepunt van mijn dag. En die deel ik graag met jullie! Dus, voor degenen die zich altijd al afvroegen welk mens hoort bij mijn profiel of als je ondertussen wel benieuwd bent, jullie zitten absoluut in het goede topic, want wist je dat...

    "We know something"




    ((Op laptop loopt ie niet synchroon en ik erger me dood, maargoed. You win some, you lose some😂😂))


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Toeedeloe!

    #bestie umbridge byeeeee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    TBR discriminatie





    Tamlin de bitch


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat een heeeeeerlijke TikToks!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Wat een heeeeeerlijke TikToks!!!

    ❤️❤️❤️❤️❤️


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind het echt heel stoer van je dat je dit doet, ook al was het in eerste instantie buiten je comfort zone!
    Ook even een a-ha! momentje om de Court references haha. Ik ben sinds kort weer veel aan het lezen en wilde er ook wel even achter komen waar alle ophef over ging. Heb het eerste boek uit en ga binnenkort aan deel 2 beginnen, maar heb al veel mindere berichten over Tamlin gehoord :W


    Caution first, always.

    Clive schreef:
    Ik vind het echt heel stoer van je dat je dit doet, ook al was het in eerste instantie buiten je comfort zone!
    Ook even een a-ha! momentje om de Court references haha. Ik ben sinds kort weer veel aan het lezen en wilde er ook wel even achter komen waar alle ophef over ging. Heb het eerste boek uit en ga binnenkort aan deel 2 beginnen, maar heb al veel mindere berichten over Tamlin gehoord :W


    Oeehh hahahaha heel veel plezier met -- in mijn mening -- het beste deel van de serie, hihihihi
    laat gerust weten wat je er allemaal van denkt XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    POV: je werd alleen gelaten in een boekhandel


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    "What's my one rule, Ted?"
    "New is always be--"
    "NEW IS ALWAYS BETTER!"

    #Team Anti-Gale




    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wanneer er een nieuw boek uitkomt in de serie, maar er is één probleempje...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vrolijke Hongerspelen, ehhehe


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Iene, miene, mutte

    [ bericht aangepast op 19 juni 2023 - 16:25 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mini givaway! :DD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Mini givaway! :DD



    Oef ik moet weer eens TikTok gaan openen haha, ik open die app nauwelijks


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    In de tussentijd is er hard doorgewerkt op het TikTok front en deponeer ik hier graag een prachtig vijftal aan video's :3
    De crazy lady is m'n favoriet want dat ben ik dus gewoon 100% lol

    Crossover (wbw)



               
    A hot, new bombshell enters the villa!

               
    Doe. Nou. Niet. Zo. DOM!


               
    Village crazy lady



               
    Sapphic bookrec!



    [ bericht aangepast op 31 juli 2023 - 16:27 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.