• Na de godenoorlogen aan het begin van de 21ste eeuw, lijkt alles in Kamp Halfbloed relatief kalm. Eigenlijk bijna saai. Kampactiviteiten gaan hun gewone weg, kinderen van goden krijgen de erkenning die ze willen. Doordat alles zo vlot en normaal verloopt, begint er stilaan toch wat onrust te komen. De halfgoden willen actie; kunnen niet langer stilzitten. Sommigen van hen beginnen zelfs bewust onrust te stoken... en wanneer het Orakel opnieuw een profetie uitspuwt, lijken de gemoederen een kookpunt te bereiken...

    Wanneer godenkinderen verdwijnen
    Zal vrede in Kamp Halfbloed voorgoed wegkwijnen
    Een zonnige zomer zonder slot
    Openbaart de dageraad van een pijnlijk lot


    Het is nu de zomer van 2023, een jaar nadat het Orakel van Delphi deze woorden door de mond van Rachel Elizabeth Dare uitsprak. De vakantie is een week bezig en de sfeer bereikt een vriespunt wanneer uitkomt dat Alicia Stanford, dochter van Iris, nu drie dagen vermist is. Hoewel de activiteiten gewoon als gepland doorgaan, is de spanning te snijden; onderlinge strubbelingen zorgen voor wantrouwen. De Kampers willen antwoorden, maar er is geen aanknopingspunt om bij te beginnen.

    Enjoy my shitty vague rhymes (((:





    R O L L E N
    Nummers = Cabin nummers • Rood = vermiste kamper • NPC (blauw) = Non Player Character; wordt door iedereen gespeeld • Doorstreept = dood • G = Gereserveerd • HC = Head counselor • Geen cabin voor jouw god van keuze? We fiksen dat wel.

    1. Z E U S
    • [HC - Lichamelijke vechttechniekeninstructeur] James Scott | 22 | 1.6 | Mexx / Satoru



    3. P O S E I D O N




    4. D E M E T E R
    • Rhea Grace McCain | 20 | 1.6 | Mexx / Satoru

    [HC] Orlanda Stanislav | 15 | NPC • Iedereen



    5. A R E S
    • [Pegasusinstructeur] Katarina Madden | 17 | 1.3 | Marthe / Vanparys
    • [HC] Mart Beckett | 22 | 1.4 | Saar / Ken_



    6. A T H E N A

    • [HC - Zwaardvechtinstructeur] Silas Lincoln Perry | 19 | 1.2 | Saar / Ken_



    7. A P O L L O
    • [Zangstondecoördinator] Hazel Evelynn Whitlock | 19 | 1.3 | Lisa / Saureus



    9. H E P H A I S T O S
    • Nicholas Aiden Woods | 22 | 1.3 | Lisa / Saureus

    [HC] David Wittbrand | 17 | NPC • Iedereen



    10. A P H R O D I T E

    • Caerwyn Teague | 18 | 1.5 | Marthe / Vanparys



    11. H E R M E S
    • [HC] Izelle Riona Barlowe | 21 | 1.2 | Lisa / Saureus
    • [G] Paesano
    Christian Owen Taylor | NPC - Iedereen



    12. D I O N Y S O S
    • Diana Chapman | 19 | 1.4 | Saar / Ken_

    [HC] Ilyas Zoilos | 14 | NPC - Iedereen




    13. H A D E S
    • [HC] Gavin Peter Nash | 19 | 1.6 | Xan / Silverwalker




    14. I R I S

    [HC] Alicia Stanford | 17 | NPC - Iedereen




    15. H Y P N O S
    • Augustus Walker | 20 | 1.3 | Saar / Ken_

    [HC] Vera Kazimir | 22 | NPC • Iedereen




    16. N E M E S I S

    Michael Devin | NPC - Iedereen




    17. N I K E
    • [HC • Zwaardvechtinstructeur] Petra Diane Yaxley | 20 | 1.1 | Marthe / Vanparys




    18. H E B E





    19. T Y K H E


    [HC] Olyvia Beaumont | 19 | NPC - Iedereen




    20. H E K A T E
    • [Tijdelijk HC] Jules Sébastien Hunter | 20 | 1.2 | Marthe / Vanparys
    • Aurora Millie Ashford | 20 | 1.5 | Lisa / Saureus




    21. P H O B O S
    • Yasuo Ida | 17 | 1.6 | Mexx/Satoru



    O V E R I G       (G R O T E       H U IS)
    • [Activities director] Neil Keaton | 31 | 1.4 | Saar / Ken_
    [Activities director] Chiron | ? | NPC - Iedereen
    • [Oracle in the cave on the beach] Rachel | 30-ish | NPC - Iedereen
    • [Camp director] Dionysus (Meneer D.) | ? | NPC - Iedereen







    C A M P       A C T I V I T I E S

    • Zwaardvechten (Petra Yaxley, Silas Perry)
    • Lichamelijke vechttechnieken ( James Scott, Caerwyn Teague)
    • Boogschieten (Chiron, -, -)
    • Pegasuslessen (Katarina Madden, -)
    • Theorie - Monster vechttechnieken (-,-)
    • Theorie - Mythologie (-, -)
    • Kano races (Naiaden, -)
    • Muurbeklimming (Saters)
    • Zwemmen en strandtijd (Nereïden)
    • Sport - Volleybal (-, -)
    • Zangstonde aan het kampvuur (Hazel Whitlock, -)


    I N V U L L I J S T J E
    Naam:
    Leeftijd:
    Goddelijke ouder: Zet hier ook even of ze head councelor zijn of niet en of ze daarnaast nog een belangrijke rol vervullen op Kamp.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Wapens en eventuele krachten:
    Relaties:
    Extra:
    Headcanons: Dingen die je stiekem wel zou willen laten gebeuren voor je personage, geruchten die rond je personage bestaan, misschien iets te maken met de nieuwe profetie?



    R E G E L S
    • Het woordenminimum is 100 woorden.
    • Rachel (Orakel), Chiron en alle goden worden door iedereen gespeeld.
    • De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
    • Als ik niet online ben, maakt de laatste die reageert een nieuw topic.
    • Als ik tien dagen niets van je hoor, kom ik je stalken xoxo
    • Mijn layout fiks ik later wel, ik heb honger.
    • Cabin info vind je hier, CHB info hier.

    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 12:41 ]


    help

    Denisovich schreef:
    Mag ik een dochter van Dionysos (ik heb wel LSD deze week en een feestje, dus ik kan een beeetje inactief zijn eerst)

    En waarschijnlijk ook een dochter van Persephone; maar ik weet niet of 2 rollen van hetzelfde geslacht mogen?


    Nah man, ik heb zelf ook twee jongens dus go for it (:

    Geniet van je LSD! (Geen idee waarvoor dat staat, maar ik ga ervanuit dat dat iets gelijkaardigs is als honderddagen hier?)

    Frodo schreef:
    Ik wou zeggen dat ik erbij wou maar ik sta er al tussen :Y) held!


    I'm ten universes ahead of u.


    help

    Morozova schreef:
    Ik heb meteen al een vraagje voor jullie: wat denken jullie over speciale krachten die de personages kunnen hebben? In de boeken zijn die (zeker voor 'kleinere' goden (niet de Grote Drie dus)) vrij zeldzaam. Houden we het dichter bij canon en zeggen we dat die hier ook heel zeldzaam zijn, of willen we wild gaan? (:


    Mijn vraagje is wss even overspoeld geweest haha


    help

    Morozova schreef:
    (...)

    Geen probleem! Ik heb nog geen dringende plannen om effectief op te starten ^^

    Edit: Zou ik je irl naam ook in de beginpost mogen zetten, of liever niet? (:


    Ooh super, dankjewel!
    Als het kan, liever niet! 😊


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    IkmagnietlurkenvanMarthe. Dus ik ga even publiekelijk announcen dat ik geen tijd heb hiervoor, maar dat ik het wel heel cool vind en ik hoop dat jullie veel plezier hebben. K. Bye.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Morozova schreef:
    (...)

    Mijn vraagje is wss even overspoeld geweest haha


    Ik vind krachten altijd geweldig sooooo I would like to have them for all the chars hehe ^^

    (( Plus LSD is “laatste schooldag”. De laatste klassen mogen dan voor de examens nog 1 keer de school terroriseren en de leerlingen uit de klassen halen en zich verkleden enzo. ))


    ''With all due respect, which is none...''

    Desgarron schreef:
    IkmagnietlurkenvanMarthe. Dus ik ga even publiekelijk announcen dat ik geen tijd heb hiervoor, maar dat ik het wel heel cool vind en ik hoop dat jullie veel plezier hebben. K. Bye.


    :@

    Denisovich schreef:
    (...)

    Ik vind krachten altijd geweldig sooooo I would like to have them for all the chars hehe ^^

    (( Plus LSD is “laatste schooldag”. De laatste klassen mogen dan voor de examens nog 1 keer de school terroriseren en de leerlingen uit de klassen halen en zich verkleden enzo. ))


    Oo, dan gewoon een latere honderddagen haha

    [ bericht aangepast op 19 april 2023 - 13:53 ]


    help

    Morozova schreef:
    (...)

    Mijn vraagje is wss even overspoeld geweest haha


    Ik ben ook wel fan van krachten, als ze niet te "overpowered" zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kaz schreef:
    (...)

    Ooh super, dankjewel!
    Als het kan, liever niet! 😊


    No worries, alle respect (:


    help


    Sayah Argyris

    AGE
    Sayah is eenentwintig jaar geleden ter wereld gekomen tijdens een donkere doch kalme nacht. Ze heeft de eerste 17 jaar bij haar grootmoeder gewoond, waarna ze uiteindelijk vanwege omstandigheden naar Camp Half Blood is vertrokken. Daar woont ze sindsdien het hele jaar door.


    NICKNAMES
    Sayang ⋅ Enkel en alleen haar grootmoeder noemt haar zo. Verder heeft Sayah geen specifieke nickname waar ze naar luistert.


    PARENT
    Sayah is de dochter van Nemesis, the Greek goddess of balance, retribution, and vengeance.
    Vengeance is mine; I will repay.


    APPEARANCE
    Hair color ⋅ Donkerbruin.
    Hair type & length ⋅ Lang, tot ver over haar rug. Stijl, zonder slag of krul.
    Eye color ⋅ Licht bruine ogen, met wat gouden spikkels.
    Skin tone ⋅ Zongebruinde huid, deels door haar afkomst, tevens ook door snel kleuren in de zon.
    Height ⋅ 1m71
    Birthmarks & Scars ⋅ Heeft een pigmentvlek op haar heup, enkele kleine littekens hier en daar (door vallen, vechten en weer opstaan).
    Clothing style ⋅ Jeans, t-shirts, sweaters & hoodies, boots of sneakers, soms versleten en vaal. Heeft een lederen jack als favoriet, deze draagt ze dan ook vaak als ze erop uit gaat. Sayah draagt enkel jurkjes en rokjes met uitgaan of een feestje.
    Make-up style ⋅ Simpel, maar donker. Meestal de basics en niets met glittertjes, of wat dan ook in die richting.
    Tattoos ⋅ #1, #2 en nog enkele die ze graag nog zou willen laten zetten.

    Great. We're all bloody inspired.



    CHARACTER
    Adaptable (self-interest above all) ⋅ Cautious ⋅ Helpful (especially within her own circles) ⋅ Chaotic (materialistic) ⋅ Creative ⋅ Curious ⋅ Effective ⋅ Persevering ⋅ Honest, insofar as she is absolute not afraid to use a lie when necessary is (whether it suits her) ⋅ Opinionated ⋅ Fierce ⋅ Flirt ⋅ Impulsive ⋅ Instinctive ⋅ Intelligent ⋅ Jealous traits (particularly on a relationship level, she will be fine outside of that) ⋅ Curious ⋅ Naughty ⋅ Irritable, not a morning person; prefers to sleep late ⋅ Seductive ⋅ Smart ⋅ Cunning ⋅ Playful ⋅ Sociable ⋅ Steadfast ⋅ Fickle ⋅ Vengeful ⋅ Confident, up to a point; insecure in some areas ⋅ Loyal towards her friends, familie and allies ⋅ Merciless to those she sees as her enemies.

    ⋅⋅
    ⋅⋅
    ⋅⋅
    I had to learn to fight for myself.


    HISTORY
    ⋅ Father, Gerald Argyris ⋅ Deceased.
    ⋅ Mother ⋅ Nemesis, the Greek goddess of balance, retribution, and vengeance.
    ⋅ Grandmother, Elodie Lastname, 83 years old.


    ⋅⋅ Sayah is eenentwintig jaar geleden geboren als dochter van de menselijke Gerald Argyris en de Godin Nemesis. Een kind geboren uit een relatie die vooral op lichamelijk vlak is ontstaan, waarin Gerald onbewust als een blok voor de godin is gevallen.
    ⋅⋅ Vrijwel kort na haar geboorte is de jonge Demigod bij alleen haar vader gaan wonen, die de zorg volledig op zich heeft genomen tot hij overleed.
    ⋅⋅ Gerald is overleden na een ernstig auto-ongeluk, waardoor Sayah als klein meisje van 2 jaar alleen achterbleef bij haar grootmoeder. De reden met hoe het ongeluk precies is gebeurd is nooit helemaal duidelijk geweest.
    ⋅⋅ Sayah heeft dan ook een hele hechte band met haar grootmoeder, de vrouw een waar ze naar op kijkt en die ze ook echt is gaan zien als een tweede moeder.
    ⋅⋅ Zolang als Sayah zich kan herinneren heeft ze al weet gehad van wie haar moeder is, iets waar haar grootmoeder ook nooit geen geheim van heeft gemaakt vanaf het moment dat zij dit zelf ook te weten is gekomen. Een verhaal dat Nemesis de oude vrouw op haar eigen manier heeft verteld, kort na het overlijden van Gerald.
    ⋅⋅ Dit heeft geresulteerd in een ietwat onstuimige puberteit, waarin Sayah niet alleen antwoorden heeft gekregen op onverklaarbare dingen, maar ook zoekende is geweest naar wie (en wat) zij nu werkelijk is.
    ⋅⋅ Rond Sayah haar vijftiende levensjaar kwam de eerste aanval van de monsters. In het begin bleef het nog redelijk mild, heeft de jonge Demigod er enkele van zich af weten te slaan, maar naarmate ze ouder werd, werden ook de aanvallen heviger - doeltreffender. Uiteindelijk veroorzaakte de allerlaatste aanval een auto-ongeluk waar zowel Sayah als haar grootmoeder godzijdank niet al te ernstig verwond uit zijn gekomen.
    ⋅⋅ Na lang wikken en wegen, de keuze voor de veiligheid van vooral Sayah’s grootmoeder (aldus zijzelf), maar ook het feit dat de oude vrouw steeds moeilijker in staat was om voor haar kleindochter te zorgen, is Sayah met haar zeventien jaar oud naar CHB vertrokken. Vanaf het moment dat zij daar is komen wonen, is Sayah er ook niet meer weggegaan en verblijft ze het hele jaar door daar.
    ⋅⋅ Sayah is een vindingrijke, leergierige jonge vrouw. Vooral op het gebied van de monster vechttechnieken is ze dan ook erg gedreven, mede ook doordat zij het haar de laatste jaren (voor ze naar CHB kwam) erg lastig hebben gemaakt en haar wraakzuchtige zijde maar uit is op één ding.


    If karma doesn't hit you, I fucking will.



    WAPENS & POWERS
          Tychokinesis.
    Als een dochter van Godin van heeft Sayah een van haar moeders gaven meegekregen. Hierdoor heeft ze het vermogen om geluk en waarschijnlijkheid te manipuleren en te beheersen. Om geluk te geven degene die het nodig hebben en om pech af te roepen op degene die dit verdienen. Ook Sayah is niet iemand die snel dingen vergeet, waar ze vroeg of laat altijd op iets terug zal komen met een gevolg dat zij passend acht.
          Sayah bezit tevens een oude katana, het enige wapen dat gebalanceerd in haar hand ligt.

    EXTRA
    Likes
    Dislikes ⋅ Auto's; Sayah heeft er steeds meer een aversie voor gekregen, mede door het ongeluk van haar vader, maar ook degene waarin zij terecht is gekomen met haar Grootmoeder. Als je het haar vraagt rust er wat Sayah betreft een vloek op die voertuigen.
    Seksualiteit ⋅ Heteroseksueel.
    Tics ⋅ Wanneer Sayah druk en geconcentreerd bezig is kan ze niet volledig stilzitten. Zo zal ze of lichtjes met haar voet wiebelen, frummelen met haar vingers aan wat het dan ook is dat ze vast heeft (een pluk van haar haren, een propje papier, een pen, etc). Ook bijt ze zo nu en dan de velletjes van haar vingers af, of kauwt ze op de binnenkant van haar wang.
    Nightmares/terrors ⋅ Sayah heeft regelmatig last van nachtmerries, welke soms uitmonden tot heuse terrors waardoor ze soms een paar nachten niet slaapt. Gelukkig krijgt ze hier hulp voor van een kampgenoot, maar neemt dat helaas niet altijd alles weg. Vaak wanneer Sayah een slechte nacht heeft gehad gaat ze op de vroege ochtend een stukje lopen, een wandeling die inmiddels telkens weer eenzelfde rondje is, in een poging haar hoofd leeg te maken.


    Alvast een opzetje! ^^

    [ bericht aangepast op 5 mei 2023 - 16:47 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oml mag ik een Hades guy?


    How far is far

    Kennedy schreef:
    Oml mag ik een Hades guy?


    Sure dude (:


    help




    I am not looking
    to escape my darkness.
    I am learning to
    love myself there.




    • NAAM:
    Jules Sébastien Hunter. Jules heeft het niet echt op bijnamen. Amy noemde hem vaak Julie, maar aangezien hij liever niet aan haar herinnerd wordt, kan hij weinig appreciatie vinden voor die bijnaam. Ryan noemde hem meestal Hunter - maar ook dat kan hem nu best kwaad krijgen. Hij houdt het bij zijn voornaam en accepteert niet snel een andere bijnaam.
    Jules | French origin| Youthful, soft
    Sébastien | Greek origin | Person of the ancient city of Sebastia
    Hunter | English origin


    • LEEFTIJD:
    Negentien. Hij zit slechts zes maanden in Kamp Halfbloed en blijft er doorheen het jaar omdat hij nergens anders heen kan.

    • GODDELIJKE OUDER:
    Hekate, godin van de magie en de driesprongen.

    • KARAKTER:

          — N O N C H A L A N T       E N      C H A R M A N T
    Jules is al altijd een nonchalante jongeman geweest. Nu komt het hem makkelijker dan vroeger, omdat hij heel erg onhandig was toen hij jonger was - hij kon niet omgaan met zijn zogenaamde ADHD, maar nu hij weet hoe hij het kan afreageren, is die onhandigheid een pak verminderd. Jules' masker in de straten van Amerika was een beleefde, aangename jongeman die mensen op een niet-aanvallende manier vleide en meteen de aandacht op zichzelf kon vestigen als hij dat wilde. Jules heeft een aangename stem die een wijde verscheidenheid aan intonatie en accenten kan vertonen. Jules stem is misschien wel zijn machtigste wapen - hij weet hoe hij iets kan bereiken en wat hij daarmee moet doen. Hij kiest zijn woorden en uitspraak zorgvuldig en berekend en dit brengt hem haast altijd het profijt dat hij voor zichzelf voorzien heeft.


          — M A N I P U L A T I E F       E N       I N T E L L I G E N T
    Doordat hij zo goed is met niet alleen woorden, maar ook lichaamstaal, kan Jules mensen manipuleren naar zijn zin. Door zijn gave om met de Mist om te gaan, kan hij ook gewoon zijn omgeving manipuleren en daarmee uiteraard ook mensen. Jules is ook erg intelligent, iets wat niet door zijn vader werd erkend door zijn dyslexie. Hij heeft een natuurlijke aanleg voor talen - ondanks die dyslexie - en is een krak in wiskunde. Geschiedenis en aardrijkskunde komen ook heel erg makkelijk tot hem. Jules kan gewoon heel erg snel dingen onthouden. Je zou kunnen zeggen dat hij een fotografisch geheugen heeft, want soms kan hij woord voor woord een bladzijde uit een boek citeren dat hij een week geleden gelezen heeft.


          — T E M P E R A M E N T V O L       E N       K O P P I G
    Door zijn tijd op straat, is Jules niet meteen de meest ontspannen jongeman die je zou tegenkomen - goed. Hij is altijd op zijn hoede en kan van het minste knappen. Dan blijf je liever uit zijn buurt. Bij dat nogal zware temperament, komt ook nog eens zijn koppigheid. Jules voelt zijn situaties haast altijd correct aan; een geweldige intuïtie, heeft hij. En als iemand niet wilt luisteren naar wat hij te zeggen heeft, wordt hij kwaad. Heel erg kwaad. Hij streeft strak gericht op zijn doel af en vindt vaak dat het doel de middelen heiligt. Het erge is dat Jules vaak zijn grenzen hierdoor niet herkent en in dat proces raken mensen gekwetst. Ergens weet Jules dat zijn ingesteldheid hierbij niet oké is, maar hij is te koppig om het te zien en reageert daardoor vaak nog steeds vanuit eigenbelang.


          — A C T I E F       E N       S P O R T I E F
    Zoals de meeste halfgoden is Jules een heel stuk actiever dan de gewone mens - maar zelfs bij hem is het opmerkelijk hoeveel energie hij heeft. Hij heeft weinig slaap nodig en vult daardoor zijn overige tijd in met hardlopen. Niet alleen hardlopen is iets waar hij van geniet, maar ook andere sporten. Met Jules zit je altijd goed als je eens een potje wilt sparren - ten minste, als je het leuk vindt om per ongeluk een gebroken neus te krijgen of een mond vol zand te krijgen.

          — Z E L F I N G E N O M E N       E N       Z O R G E L O O S
    Zoals eerder al vermeld is Jules iemand die vaak reageert vanuit eigenbelang en hierdoor kan hij een tikkeltje arrogant overkomen. Hij denkt niet altijd meteen dat hij de beste is van alles, maar hij kan toch wel een haantje-de-voorste zijn en heeft het soms moeilijk als iemand hem ergens in voorbijsteekt waar hij veel waarde aan hecht.
          Jules is ook iemand die door weinig gedeerd kan worden. Hij heeft al zijn zorgen bij zijn oude leven achtergelaten en al is hij uit gewoonte nog steeds erg alert en staan zijn schouders dagelijks strak gespannen, heeft hij haast geen zorgen en is één van de meest mentaal ontspannen mensen die je in het hele kamp zult tegenkomen.

    • UITERLIJK:
    Jules heeft een lengte van 182 centimeter en is eerder atletisch gebouwd dan dat hij een kleerkast is. Je zou niet verwachten dat hij zoveel spieren onder zijn kleren heeft verscholen, waardoor hij je snel kan verrassen als je hem nog niet zo goed kent. Jules heeft intelligente, bijna geniepige bruine ogen en donkerbruin haar dat nooit deftig op zijn hoofd ligt. Veel speciaals is er niet aan Jules te zien, behalve als hij gaat zwemmen of op een warme zomerdag zijn T-shirt uittrekt en je de lelijke littekens op de linkerkant van zijn lichaam ziet. Ze zijn nog maar zes maanden oud, dus steken ze fel af tegen zijn huid. Ambrozijn en Nectar konden de wonden niet volledig helen en het heeft een tijd geduurd voordat hij weer normaal kon schrijven. Jules is een vrij open persoon, dus hij doet geen moeite om zijn littekens te verbergen en als iemand er naar vraagt, is het antwoord simpel: de waarheid.


    • GESCHIEDENIS:
    Jules werd geboren op acht augustus - wat hem dus een Leeuw maakt - en werd een dag later bij zijn vaders deur afgezet. Zijn vader was oorspronkelijk Fransman (van een Franse moeder en een Engelse vader), maar woonde al een hele tijd in Amerika - vandaar Jules Franse voornamen. Hij spreekt het echter wel op z'n Engels uit en heeft ook helemaal geen accent. In ieder geval, Jules spreekt wel vloeiend Frans omdat hij tweetalig werd opgevoed en heeft zichzelf de kunst van accenten aangeleerd - waarmee hij graag mensen beetneemt.
          Jules' vader had nooit ook maar één seconde tijd voor zijn zoon en zag hem als een schandvlek in de familie - omdat hij uiteraard anders was dan de rest en altijd problemen op zijn nek haalde. Fréderique - zijn vader - was extreem snel teleurgesteld in Jules en liet het dan ook niet na om hem daarom uit te schelden. Jules was vaak al even vuil gebekt als zijn vader en kon het dan ook niet laten om terug te schreeuwen - plus, hij ging al heel zijn leven in New York naar school en je kunt moeilijk verwachten dat een New Yorker zijn arsenaal aan scheldwoorden niet eens om de zoveel tijd bijvult. Jules vloekt veel. Heel veel.
          Dus ja, Jules' vader Fréderique was rijk - één van de belangrijkste zakenmannen in New York. Hij was vastgoedhandelaar en rekende in miljoenen. Hij was blind voor Jules' intellect doordat hij dyslectisch was en dat een label werd dat hij op zijn zoon plakte. De meeste mensen wisten niet eens dat Fréderique een zoon had - hoe kon het ook, hij had nooit de tijd gevonden om te trouwen en was zo stoïcijns als een man kan zijn: emotieloos en streng. Liefde deed er niet echt toe. Dit verergerde vooral doordat hij Hekate ontmoette en ze hem achterliet met een zoon die hij nooit gewild had.




    Hocus
    pocus
    and
    chill.




          Toen Jules twaalf was, werd hij benaderd door een Sater, maar die werd vermoord door een bende dracaenae toen hij Jules naar Kamp Halfbloed probeerde te brengen. Jules vluchtte en had geen intentie om terug te keren naar zijn vader - behalve dan om diens creditcard te stelen en zoveel mogelijk geld af te halen voordat de rekening werd geblokkeerd. Sinds hij weggelopen is, is hij nooit meer teruggekeerd en heeft hij er ook nooit over nagedacht om zich te gaan verontschuldigen - ook omdat hij van mening is dat hij zich nergens voor moet verontschuldigen en dat hij beter af is zonder die vreselijke man.
          Jules was niet zeker of het zijn vader genoeg zou kunnen schelen om hem te gaan zoeken, dus hij vluchtte naar Pennsylvania. Daar liep hij een jongen en een meisje tegen het lijf; broer en zus die een heel erg herkenbaar verhaal vertelden. Twee halfgoden die ook nooit in Kamp Halfbloed geraakt waren omdat hun Sater voor hun ogen in stukken werd gescheurd toen ze tien waren. Jules en de twee kinderen van Apollo vormden een kleine bende die de straten van verschillende dorpen doorheen het land terroriseerden met diefstallen om te overleven. Ze werden achterna gezeten door monsters, maar Jules ontdekte dat hij een natuurlijk talent had voor het verbuigen van de Mist en er indrukwekkende dingen mee kon aanrichten en fantastische situaties mee kon schetsen. Hij leerde zichzelf vingervlugheid aan, iets waar hij altijd al mee geobsedeerd was geweest en gebruikte dit en een mengeling van illusies die hij met de Mist schepte om afleiding te creëren zodat zijn twee vrienden Jules' hele publiek konden beroven. Ze leefden gelukkig en vrij, maar het lot van een Halfbloed is nooit voorspoedig.
          Het gebeurde op Kerstavond, vorig jaar; Jules, Ryan en Amy hadden zelfs onderdak gevonden voor die dag in een leegstaand appartementsgebouw. Hun buit was goed geweest en ze raakten een klein beetje meegesleept door de fles alcohol die ze hadden bemachtigd, waardoor ze niet helemaal op hun hoede waren voor wat er precies gebeurde. Een sfinx viel hen aan toen ze voet buiten zetten om een dronken wandeling doorheen het stadje waar ze verbleven te maken. Jules overleefde het en bleef achter met heel erg veel littekens over de linkerkant van zijn lichaam. Ryan en Amy stierven. Zijn niet-biologische broer en het meisje dat misschien toch iets meer dan gewoon een vriendin was geweest. Ze had altijd naar Jules opgekeken en hij voelde meer genegenheid voor haar dan hij ooit voor iemand had gevoeld; maar het was nooit over zijn lippen gekomen. Daar heeft Jules nu nog steeds een enorme spijt van.
          Het trio had één goddelijk bronzen zwaard gehad; het was veeleer een lange dolk dan iets anders en had qua vorm meer weg van een speerpunt - maar het was gemaakt van goddelijk brons en dat was het belangrijkste. Amy had het gevonden in haar moeders collectie van zwaarden en toen gestolen. (Die was namelijk archeologe.) Het was toegetakeld door de tijd en had niet echt een deftig handvat, maar het had keer op keer hun leven gered. Daarom hebben ze het voor de grap Navagosósti genoemd, wat badmeester betekent (volgens een Oudgrieks woordenboek uit één of andere bibliotheek.) Omdat dat te lang was om uit te spreken, hebben ze het toen maar Sotiras genoemd - wat verlosser betekent.
          Sotiras was wat wederom Jules' leven redde die dag. Hij vluchtte weg zo snel hij kon en werd oververmoeid langs de kant van een straat gevonden door een Sater. Die bracht hem zonder al te grote problemen naar Kamp Halfbloed en nu zit hij er zes maanden.


    • WAPENS EN KRACHTEN:
    Aangezien Jules nooit echt de kans heeft gekregen om zijn geërfde krachten heel erg te ontwikkelen, is hij heel erg sterk op vlak van man-op-man gevechten. Dit komt ook omdat hij heel lang als een dief in de straten heeft geleefd. Als hij dan toch op een wapen moet terugvallen, is dit uiteraard zijn dolk Sotiras. Toen hij vernam dat de zonen en dochters van Hephaestos graag metaal bewerkten, heeft Jules één van hen gevraagd de dolk te herstellen en er een deftig handvat aan te zetten.
          Jules heeft ook de kracht om de Mist te manipuleren geërfd van zijn goddelijke moeder Hekate. Op andere domeinen van magie heeft hij nog onvoldoende oefening - maar hij is zich ervan bewust dat de mogelijkheden vrijwel eindeloos zijn. Jules is inventief en met zijn tijd op straat heeft hij dus ook de gemene trucjes geleerd; zand in je ogen is dus niet iets waar je van versteld moet zijn in een gevecht met Jules. Hij is van mening dat je moet vechten voor je leven; niet omdat het een kunst is die je perfect moet beheersen.
          Een andere kunst die Jules zichzelf heeft aangeleerd is vingervlugheid. Het is niet meteen iets dat je in een gevecht kunt gebruiken, maar het hij vindt het vrij amusant om zijn tegenstander te verwarren door diens extra wapens te stelen.


    • EXTRA:
    Jules is linkshandig en was ooit een vegetariër. Hij moest het afleren toen hij wegliep omdat hij moest eten wat hij kon krijgen en hij niet om een vegetarisch gerecht kon vragen. Hij heeft ook een hele grote hekel aan mensen die op hun nagels bijten en chaos, al is zijn eigen kamer een verschrikkelijke storthoop.
    Heteroseksueel
    Likes • Tricking other people, training with different kinds of weapons, being a dick to people, riddles, being on his own but also hiding in a crowd
    Dislikes • Attention, loneliness, people, chaos, nailbiters, poetry, monsters.


    • RELATIES:
    Z E U S
    Carter-James King • ?
    Tekst


    Norah Leilani Achilleos • ?
    Tekst


    P O S E I D O N
    Blue Stellamaris • Where are your brains?
    Hoewel Blue zeker zijn best gedaan heeft om Jules te bevrienden, heeft Jules elke poging daartoe afgeblokt. Hij vindt Blue irritant en laat dat regelmatig ook weten.


    Serena Rae O'Connor • Get your nose out of my business
    Serena is naar Jules' mening iets te geïnteresseerd naar Jules' verleden. Hoewel hij er meestal wel eerlijk over is, begint Serena's nieuwsgierigheid toch wel wat op zijn systeem te werken. Om haar af te wimpelen, adopteert hij meestal een 'te-getraumatiseerd-om-het-erover-te-kunnen-hebben'-masker, al blijft hij daarnaast wel steeds vriendelijk tegen haar. Hij zou toch niet netjes zijn moest hij dat niet doen - en hij kan het niet hebben dat mensen in Kamp Halfbloed hem niet netjes vinden.


    D E M E T E R
    Violet Ivy Bailey • ?
    ?


    A R E S
    Katarina Madden • Haven't met

    Mart Beckett • Big hunk o' meat
    Mart is voor Jules eigenlijk iemand die hij niet serieus kan nemen - maar dat laat hij niet duidelijk blijken. Hij deinst niet terug voor Marts snarky opmerkingen, maar gaat hem ook niet actief gaan uitdagen.


    A T H E N A
    Aldara Raelyn Peyton • Reluctant acquaintances
    Hoewel Jules Aldara amper een week kent, is hij erg wantrouwig tegenover haar. Ze lijkt teveel te weten, lijkt redenen te hebben om hem niet te mogen - en dat kan Jules uiteraard niet hebben.


    Silas Lincoln Perry • Mutual tolerance of existence
    Silas is één van de enige mensen op Kamp Halfbloed die Jules oprecht interessant vindt. Dit wil niet per se zeggen dat hij meteen zijn best doet om vriendjes te worden met Silas, maar hij is wel op zijn gemak rond de jongen. Kunnen ze samen cynische opmerkingen over de wereld rond hen maken.


    A P O L L O
    Hazel Evelynn Whitlock • Too easy to fool
    Jules herinnert zich niet hoe hij precies op Kamp Halfbloed terechtkwam. Het eerste dat hij zich wel herinnert, is Hazels veel te bezorgde gezicht toen hij na een week wakker werd. Jules, een koppige jongeman die niet goed tegen zijn verlies kan, werd er meteen door op de kast gejaagd. Hij was best gemeen (vooral vanuit frustratie bij revalidatie) tegen Hazel in de eerste weken dat hij op Kamp Halfbloed was. Toen bleek dat ze toch haar best bleef doen, leek Jules om te slaan. Hij is niet helemaak zeker of hij Hazel effectief mag, maar ze vormt wel een makkelijk doelwit ter manipulatie. Jules' vriendschap met Hazel is niet oprecht, hij gebruikt haar alleen om beter in de groep te liggen en om een sterke bondgenoot te hebben als dat ooit nodig blijkt.


    Chiara Luseya Solari • ?
    ?


    H E P H A I S T O S
    Nicholas Aiden Woods • ?
    ?


    A P H R O D I T E
    Milan Valeri • ?
    ?


    H E R M E S
    Izelle Riona Barlowe • War of thieves
    Hoewel hij Izelle nog maar een week kent, lijkt er toch iets ontstaan te zijn tussen Jules en haar. Niet op romantisch vlak, wel op competitief vlak. Izelle lijkt er namelijk van overtuigd te zijn de beste dief in het hele kamp te zijn. Jules is ervan overtuigd dat dat niet waar is.


    Neil Keaton • I don't trust you[/i]
    Jules vertrouwt Neil voor geen meter en steekt dat ook niet onder stoelen of banken wanneer de twee alleen zijn - als er anderen bij zijn, is Jules uiteraard zijn schattige krullenbol-zelf. Hij vindt het te verdacht dat Neil exact op hetzelfde moment op Kamp toekwam als hij en gelooft het hele amnesieverhaal niet.


    H A D E S
    Valentijn Francis Vanderlei • ?
    ?


    Caesar Octavian Sallow • Who?
    Jules herinnert zich niet meer dat hij Caesar eigenlijk al eens ontmoet heeft. Hij herinnert zich ook niet dat hij Caesar bestolen heeft, of dat Caesar eigenlijk degene was die zijn leven gered heeft.


    I R I S
    Alicia Stanford • Who?
    Jules kent haar niet.


    H Y P N O S
    Augustus Walker • Too hard to fool
    Eigenlijk kent Augustus Jules nog maar een week, maar net als Aldara lijkt hij teveel te zien. Jules weet dat hij hem niet vertrouwt en bewijst hem dan ook met een brede glimlach dat hij het helemaal fout heeft. Stiekem doet het Jules plezier om zich voor te doen als de onschuld zelve - Augustus zal hem nooit ergens mee betrappen.


    N E M E S I S
    Sayah Argyris • Reluctant acquaintances
    Jules is op zijn hoede bij Sayah. Hij heeft de indruk dat ze hem niet helemaal vertrouwt en doet zijn best om haar van het tegendeel te bewijzen.


    Hytham Devrim Argyris • ?
    TEKST


    N I K E
    Petra Diane Yaxley • Hasn't met her yet

    Candace Alessandra De Guillard • ?
    TEKST


    H E K A T E
    Secret sibling • Secret keeper
    TEKST


    N Y X
    Maeve O'Dowd • Secret admirer
    Sinds Jules er weer bovenopkwam en actiever aanwezig was in Kamp Halfbloed, lijkt Maeve een specifiek soort aandacht voor Jules te hebben gekregen. Hij heeft best door dat ze foto's van hem neemt en vindt het ook entertainend om in te gaan op haar flirterige opmerkingen.
    [/spoiler]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2023 - 10:50 ]


    help

    SILAS LINCOLN PERRY

    Son of Athena - Headcounselor of the Athena Cabin
    SONG



    Silas || English, Greek, Biblical,|Woods, Forrest
    Lincoln || English || "lake, pool"
    Perry || English || "pear tree"


    ' The first lesson any child of Athena learned ; Mom was the best at everything, you should never ever suggest otherwise.'

    19 || O1/ O1 || Never thought about his preference || American/ Greek



    INSIDE

         


    Silas is nooit goed geweest in het maken van vrienden, de slimme jongeman is sowieso niet één van de sociaalste demigoden dat je kan tegenkomen en als er een gesprek is dan gaat Silas vaak op naar zijn kennis en weetjes dan werkelijk echt een normaal gesprek te hebben. Dit heeft hij ondertussen met wat hulp kunnen afleren, maar eens hij een discussie overhoort kan hij het niet helpen om in te springen en andere te verbeteren over hun 'domme' fouten en foutieve feiten. Hierdoor heeft Silas de stempel 'arrogant' en 'beterweter' op zijn voorhoofd staan. Echter weet Silas dat hij gelijk heeft en vertikt het om ongelijk te hebben of te verliezen, de jongen is een sterver van perfectie en werkt hard om de beste te zijn. Hierdoor moet hij ook wel zelfverzekerd lijken, en dat is zijn masker dat hij opzet. Silas is een leidersfiguur met doel om de beste repsresentiatie te zijn van zijn goddelijke ouder Athena. Hij kijkt enorm op naar zijn moeder en hoopt toch een naam voor zichzelf te maken en niet enkel al 'zoon van Athena' gezien te worden. De jongeman heeft enorm veel trekjes van zijn moeder mee zo ook zijn slechte kanten. Silas is enorm koppig en kan niet goed overweg met mensen die exact zo zijn als hem - veel broeder/zusterliefde kent hij dus niet- en kan dan ook erg jaloers zijn, zelf wraakzuchtig. Toch als puntje bij paaltje komt weet hij te relativeren dat wraak niet de sleutel is... Maar hij zal de andere wel laten zien dat ze hem niet moeten onderschatten.
    Silas is associaal, maar wel loyaal en kan een goede vriend of bondgenootzijn voor de mensen die hij vertrouwd en vice versa. Zijn creatief denken maakt hem onvoorspelbaar in battle en zijn handigheid en lenigheid is ook iets waar hij gebruik van maakt.
    De zoon van Athena is geen gevoeligheids persoon. Echt opgroeien met knuffels en warme woorden had hij niet, begrijp hem niet verkeerd hij houd enorm veel van zijn familie, maar echt liefde heeft hij niet gekend... omhelsingen vind hij dan ook vreemd. Hierdoor kan Silas koel en emotieloos lijken. Echt verdriet heeft hij nooit geweten evenals verliefdheid, hij heeft geen idee hoe dat moet aanvoelen. Wat Silas wel kent is schaamte en woede, twee emoties die hij liever niet te veel laat tonen. Silas heeft een aardig mondje vol met woorden die hij als verdediging kan afvuren, hij kan sarcastisch uit te hoek komen en tja... start onbewust snel gevechten met andere. Silas snapt voornamelijk niet hoe mensen zo... 'dom' kunnen zijn of niet meekunnen met zijn bedenkingen, hierdoor is hij vrij ongeduldig en onbegrijpend naar anderen toe.
    You either love him or hate him



    ’ I am always right!‘

    OUTSIDE



    Silas valt een knappe jongeman te noemen met zijn olijfkleurige huid en blonde krullen. Hij is niet de langste jongeman en scoort met zijn 1m78 een gemiddelde lengte. Echter stoort het hem wel dat langere mannen hem hiermee durven kleinneren. Silas is een vrij gespierde jongen, dat verbaast ook niet met de uren training dat hij zichzelf oplegt. Van de uren zwaardvechten, tot muurklimmen of gewoon even zichzelf los laten gaan met een boksbal, hij is geen opgever.
    Op eerste zicht lijken Silan zijn features eerder naar de Apollo clan te leiden, met zijn goudkleurige krullen. Maar het zijn zijn stormgrijze ogen die verraden dat hij weldegelijk een zoon van Athena is. Het lijkt haast altijd wel alsof er een storm woed met z'n blik die dwars door je heen zou kunnen kijken. De jongeman heeft blonde lokken, maar zijn wenkbrauwen zien iets aan een lichtbruinere kant, en ook zijn wimpers zijn iets donkerder, waardoor het net voor dat extra contrast met zijn kijkers zorgt. De olijfkleurige huid is bezaaid met donkere moedervlekjes zo ook in zijn gezicht. eentje recht boven zijn rechtermondhoek en een kleinere aan zijn linker mondhoek. Verder heeft hij nog enkele opvallende op zijn wang maar feitelijk lijkt zijn lichaam haast een canvas te zijn voor een constellatie aan vlekjes.
    Silas is bijna altijd te zien in t-shirts met daaronder een goedzittende short of Chino. Niet bepaald erg fashion foreward, maar gezien de jongen zo goed als enkele jaren al op het kamp vertoefd en amper naar zijn ouderlijk huis weerkeert heeft hij er nooit problemen mee gehad.
    Silas heeft een oudgrieks medallion aan zijn nek hangen. Een cadeau die hij op zijn 16de verjaardag van zijn goddelijke moeder gekregen heeft. Op het medaloin is er een gravering van een Grogoneion hoofd, zoals de befaamde Medusa. Dit medallion is een magisch artefact en kan als het van zijn hals genomen wordt, veranderen in een schild.


    ’ And i'm here to prove you wrong. ‘





    HISTORY



    Mother || Pallas Athena || The Greek virgin goddess of wisdom, civilization, mathematics, strategy, defensive warfare, crafts, the arts, and skill

    Dad ||Graham Perry || 46 || First Sergeant in the US army.

    Grandma || Maddison Perry || 80 || Gepensioneerd
    Grandpa || Lincoln Perry || 84 || Gepensioneerd

    Graham Perry was een jonge soldaat toen hij na zijn tijd in Irak eindelijk weer thuis was in Washington. Hier ging hij iets drinken met enkele collegas om hun veilige thuiskomst te vieren, maar ook hun verloren vrienden te eren en hier ontmoette hij de intelligente en schone verschijning van Athena. Graham is een vrij slimme ziel zichzelf met een passie om zijn thuisland te beschermen en de ambitie om hogerop te klimmen in de rangen. Iets wat Athena leek te interesseren. Ondanks zijn charme en pogingen om de dame te versieren wist hij de dame eerder te vleien met zijn ideëen om zijn troepen tactisch te verbeteren en wat hij zou gedaan hebben mocht hij de hogere rangen bereiken. Het waren deze gesprekken die het koppel elke dag deden weerkeren naar de bar waar ze samen mogelijkse tactieken bespraken en fantaseerden over een beter America. Graham had echter nooit gedacht dat deze vrouw zijn toekomst zo zou veranderen. De twee vormden een relatie en hoewel deze niet erg intiem leek was ze wel gevuld met passie. Echter toen Athena terug naar het front geroepen werd, besloot ze haar geliefde Graham een laatste geschenk achter te laten. Een teken van hun bond die hen zou verbinden, ookal kon ze niet bij hem blijven.
    Voor Graham was het dan ook nogal schrikken toen hij de deur opende en in een mandje de kleine Silas zat, met een bekentenisbrief over haar ware identiteit, en het wonder dat ze de man achterliet. Een kind die ze gecreëerd had met haar gedachten, met hierin een balans van haar goddelijkheid en Grahams sterfelijkheid.

    Voor Graham was dit alles behalve een godsgeschenk, de man wist namelijk niets van kinderen af, laatst staan half goddelijke babies. De jonge soldaat had veel geluk dat hij zijn ouders had om op te rusten, verklarend dat de moeder out of the picture was. Graham was ook niet zo harteloos om zijn zoon ter adoptie te zetten, gezien hij nog steeds de creatie was van een Griekse Godin die er wel voor bekend stond wrekend te zijn. Een cadeau afwijzen zou dan ook verschrikkelijk onbeleefd zijn...
    Graham en zijn ouders deden hun best om Silas op te voeden, al gebeurde het vaker dan gewild dat Graham terug naar het front moest en hierdoor Silas zijn vader amper zag toen hij opgroeide. Silas heeft dit niet anders dan normaal gevonden, hij zag zijn vader enkele maanden per jaar, en voor de rest bleef hij bij zijn grootouders.
    Silas' jeugd was geen ordinaire jeugd. Zonder zijn moeder en de afwezigheid van zijn vader, heeft de jongen niet veel affectie gekend. Zijn grootouders hielden wel van het mannetje, maar konden hem niet de warmte bieden die een 'normale' ouder kon bieden. Silas had ook geen neefjes of nichtjes, waardoor bonden met leeftijdsgenootjes niet gemakkelijk ging. En op school tja, hij was 'the weird' kid en vaak het doelwit van pesterijen.
    Hierdoor werd Silas op jonge leeftijd al geforceerd enkel op zichzelf te vertrouwen en een zelfstandige jongeman te worden. Silas was nog net geen dertien toen de jongen tot het besef kwam dat hij iedere avond achtervolgd bleek te worden door een uil. Het soort uil die al helemaal niet voorkwam waar hij woonde. Het was deze uil die Silas vader nerveus maakte, waardoor de jongen het zowat uit zijn vader heeft moeten zeuren. En ja hoor, toen zijn vader alles uitlegde aan Silas maakte het allemaal steek. Zijn slimme intellect, zijn inzicht, zijn creativiteit en zijn enorme haat voor spinnen. Toen zijn vader Silas ook uitlegde dat er een plaats was voor kinderen zoals hem, was de jongeman meer dan geïntrigeerd om te gaan. Iets wat hij de opkomende zomer ook deed. Silas had tot zijn geluk geen levensbedreigende situatie gehad die hem naar het kamp bracht, over de jaren heen heeft hij wel zijn fair share aan monsters gehad, maar de wreedste van hen allemaal waren toch wel de mensen zelf. Na zijn tweede zomer bleef Silas ook permanent op het kamp. Met dat zijn vader terug naar het front gestuurd werd, en zijn grootouders iets te oud werden om voor een halfgod te gaan zorgen leek het hem het beste om op het kamp te blijven. Dit zorgt ervoor dat Silas 6 kralen rond zjin nek heeft hangen



    RELATIONSHIPS



    EXTRA


    Likes froggies , fighting, swords, books, cherries,
    Magic artefact Een medalion dat in een schild veranderd, ook wel bekend als de Aegis. Het schild is brons en versierd met het hoofd van een gorgon, op het medialon is hetzelfde hoofd gegraveerd.
    Weapon of choice Silas vecht het liefst met schild en zwaard. Ondanks dat zijn moeder vaak afgebeeld staat met speer, is Silas hier niet zo sterk mee. al is het een vaste tweede keus.
    Powers Naast hun hoog intellect hebben de kinderen van Athena enkele abilities die hen goed vanpas komen
    Audiokinesis: They never forget what they heard and can be very manipulative.
    Telumkinesis (limited): They adapt to using various types of weapons quicker than normal and develop great control over them.
    Enhanced Physical Prowess: They all have enhanced strength, swiftness and durability.
    Dislikes Spiders, verward zijn, emoties, mensen die hem niet snappen, miscommunicatie, dyslexie, gepest worden, appels, verliezen, geen perfect werk leveren, niet de beste zijn, ongemakkelijke hugs, loud People, lazyness, feelings
    Fears drowning and not being remembered.
    Talents Silas is een aardig goede zwaardvechter, hiernaast is hij ook goed in de meeste kunstvormen, dankzij de genen van zijn moeder.
    Other Silas is ambidextrous, wat hem een voordeel heeft in Battle en zijn tegenstanders vaak verrast. Echter is zijn voorkeurshand rechts. Net als andere Demigods heeft de jongen Dyslexie en ADHD , Silas heeft nog nooit een romantische relatie gehad.

    guilty pleasure: als je Silas echt wilt zien glimlachen, dan breng je hem best kikker gerelateerde trinkets. De jongen is dol op Froggies en het is ook het enige die hem werkelijk kan afleiden. Zo heeft hij een klein terrarium verstopt in de Athena cabin waar hij zijn gevangen kikkertjes in observeerd.
    Op een zeer vroege ochtend kun je hem dan ook aan het meer spotten al dan niet met een kikker in zijn handen.

    He has a froggie pen and is not afraid to use it....
    Tho he is a Lil embarrased about his obsessionbfor the Lil things

    [ bericht aangepast op 6 mei 2023 - 12:47 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    『 Izelle Riona Barlowe』
    Daughter of Hermes | The Thief












    It's not the thief who is hanged.


    But one who is caught stealing.


    【BASICS】

    NAME
    Izelle Riona Barlowe
    Izelle heeft een hekel aan haar voornaam, ze vindt het gewoon smerig klinken. Dit is ook de reden dat ze vaak bij haar bijnaam ''Izzy'' of ''Iz'' gaat. Iets wat eigenlijk al vanaf jongs af aan is blijven hangen. Iedereen op het kamp noemde haar vroeger namelijk Izzy, een naam die ze zelf veel mooier vind. De kans is zelfs groot dat sommige mensen niet eens weten dat ze Izelle heet, waardoor er wat verwarring kan ontstaan.
    Haar achternaam heeft ze veranderd toen ze oud genoeg was om het te begrijpen. Barlowe is dan ook niet de achternaam van haar moeder, haar echte achternaam heeft ze zo ver weggestopt, dat ze hem zo goed als helemaal is vergeten.

    NICKNAMES
    Izzy, Iz
    Zoals hierboven al staat uitgelegd, zijn dit dus de twee (bij)namen van Izelle. Ze stelt zich vaak voor als Izzy, soms Iz als ze wat ''stoerder'' wilt klinken. Op sommige momenten vindt ze Izzy namelijk te schattig, al vindt ze dat ergens ook wel grappig. De zin ''Izzy heeft iets gestolen'' klinkt namelijk erg amuserend voor haar.

    B I R T H
    21 years old
    2nd of June
    Gemini
    Female [she/her]
    Demigod

    L O V E
    Straight
    Izzy vindt het heerlijk om te flirten met zowel mannen als vrouwen, maar ze voelt zich niet seksueel aangetrokken tot het vrouwelijke geslacht. Als ze dronken is, zoent ze af en toe nog wel een vrouw, maar dat heeft verder geen betekenis. Het is meer verveling of plezier dan echte aantrekking.
    Qua relaties -> op haar 16e kreeg ze een relatie met een jongen op het kamp. Ze waren smoorverliefd op elkaar, alsof alle stukjes op hun plek pasten. Na een relatie van 3,5 jaar, beëindigde hij het. En niet zomaar, hij liet een briefje achter en keerde nooit meer terug naar het kamp. Ze heeft sindsdien niets meer van hem gehoord. In het begin probeerde ze hem nog te zoeken of te bereiken, maar niets leek te helpen. Daarnaast vindt ze het ook heerlijk om te trainen, dit is dan ook iets waar ze iedere ochtend mee begint (na een goed en lekker ontbijt).

    S C H O O L
    Camp Half-Blood
    Sinds haar 5e levensjaar komt ze al naar het kamp. Dat was ook gelijk het jaar dat haar moeder haar had verlaten. Na de zomer is ze simpelweg niet teruggekomen om haar dochter te halen, waardoor Izzy geen andere keus had dan te blijven. Op haar 18e is ze begonnen aan haar opleiding, waardoor ze alleen in de zomers nog naar het kamp komt.
    Sinds haar eerste queeste is verliefd geraakt op de uitjes. Nog steeds gaat ze met veel plezier weg, vooral om haar hoofd leeg te maken. Bovendien krijgt ze dan een vrije kaart om te stelen.

    Pilotenopleiding
    Izelle heeft vanaf jongs af aan al affiniteit gehad met vliegen. Met deze opleiding, waarbij ze zowel helikopter als vliegtuigen combineert, kan ze zich volledig ontplooien. Ze weet alleen nog niet wat voor soort piloot ze wilt worden, maar gelukkig heeft ze daar nog even de tijd voor. Al gaat haar voorkeur uit naar defensie, ondanks dat zij zelf een dief én leugenaar is, maar misschien werkt dat dan juist in haar voordeel.





    【APPEARANCE】

    LOOKS
    Fc | Blanca Soler
    Hair
    Izzy heeft niet echt een voorkeur als het gaat om het dragen van haar haar. Als ze aan het vliegen is (in een vliegtuig of helikopter), draagt ze toch een koptelefoon die het haar uit haar gezicht houdt. Verder draagt ze tijdens de trainingen (of quests) haar haren wel vast, dit dan vaak in een hoge staart of een snelle knot. Hoe simpeler, hoe beter. Ze is geen fan van vlechten of iets dergelijke, dus je zal haar daar nooit mee zien rondlopen.
    Body
    Iz is aardig gespierd, iets wat ze te danken heeft aan haar sportiviteit. Bovendien werkt dit ook in haar voordeel tijdens quests, want soms is je halfgoddelijke kracht niet genoeg. Dus door daar een schepje bovenop te gooien, kan ze net wat meer voor elkaar te krijgen. Verder zorgt ze goed voor haar lichaam, haar haren en nagels zijn altijd netjes verzorgd.
    Extra
    Tattoo 1, tattoo 2. Naast deze twee tattoos, heeft ze ook nog piercings, maar dit alleen in haar oren. In de toekomst wilt ze nog een tatoeage.
    Iz is ambidexter, maar ze heeft een voorkeur voor haar rechter hand. Vooral omdat het praktischer is in deze wereld. Maar vechten doet ze wel links, puur omdat dat haar kansen om te winnen vergroot.

    OUTFIT
    Style
    Ze zit met haar kledingstijl tussen Preppy en Streetwear in. Vaak heeft ze een soort van stoere/slutty vibe, maar het hangt vooral af van haar gemoedstoestand en de gelegenheid. Voor een feestje trekt ze namelijk de mooiste stukken uit de kast, terwijl ze op een simpele dag genoegen neemt met een baggy broek en een shirtje.




























    I'm tired of giving my heart out,

    only to have it returned in pieces



    【PERSONALITY】
    T R A I T S
    Sluw
    Sarcastisch
    Overtuigend
    Afgesloten
    Leider
    Rechtvaardig
    Tactisch
    Intelligent

    De meesten vinden het lastig om Izelle in te schatten. Ze is vaak lastig te peilen, waardoor het lastig is om op haar te reageren. Haar sarcasme helpt hier ook niet echt bij. Dit leidt vaak tot ongemakkelijke situaties, waarin ze zichzelf moet herhalen. Hierdoor gaat ze zich nog meer irriteren en is de kans groot dat haar chagrijnige kant naar boven komt. Deze kant van haar is nogal snel geprikkeld, zelfs het kleinste dingetje kan haar slechte humeur naar boven halen. Dit is een eigenschap die zich heeft ontwikkeld nadat haar vriend haar had verlaten. Ze is namelijk een soort muur om zich heen gaan bouwen. Ze is bang dat als ze weer van iemand gaat houden, dat deze haar dan ook zal verlaten. Om zichzelf dan de pijn te besparen, besluit ze niemand meer toe te laten.
          Dankzij haar sluwe en tactische karaktereigenschappen, is ze een uitstekende dief. Ze weet precies wat ze moet doen om het resultaat te behalen. Het maakt haar dan ook niet uit als ze iemand moet bedriegen om haar doel te behalen. Sinds ze die muur heeft gebouwd, geeft ze alleen maar om zichzelf. Al voelt ze zich ook verantwoordelijk voor haar halfbroers en -zussen in de cabin. Bij hen laat ze soms wel haar goede kant zien, maar meestal stopt ze die achter slot en grendel.
          Iz is een echte leider, dit komt doordat ze het doel niet uit ogen verliest. Zij zal kosten wat het kost haar doel bereiken, waardoor ze zonder problemen lastige beslissingen kan nemen. Waar anderen opzoek gaan naar een andere weg, gaat zij gewoon stug door om zo snel mogelijk bij de oplossing te komen. Haar quests zijn dan ook van kortere duur, want zij twijfelt niet. Zelfs als ze iemand moeten opofferen, is dat voor haar geen probleem. Ze vindt dat het leven van meerdere zwaarder weegt dan het leven van die ene.



    LIKES
    Stelen
    Reizen
    Vliegen
    Alleen zijn
    Quests
    DISLIKES
    Families
    Poppen
    Insecten
    [K]D[/b]ippen
    Gezang


    If I can still breathe?

    I'm fine.





























    【PAST】

    BACKSTORY

    Izelle heeft een beetje een tragisch leven gehad. Allereerst groeide ze op zonder vaderfiguur, waarbij haar moeder een angst voor haar had. Ze voelde zich altijd als een last. Haar moeder gaf haar nauwelijks aandacht, gewoon genoeg om het jonge meisje in leven te houden. Doordat ze op de hoogte was van de gevaren van het hebben van een halfbloed kind, besloot ze er iets aan te doen voor ze er last van begon te krijgen. De vrouw wilde namelijk niet aangevallen worden door monsters en dus besloot ze het kind, Izelle, op vrij jonge leeftijd af te gooien bij Kamp Halfbloed. Om het zo subtiel mogelijk te doen, deed ze dit aan het begin van de zomer. Ondanks dat Izzy pas 5 jaar oud was, werd ze toch toegelaten tot het kamp. Aan het eind van de zomer werd echter duidelijk dat haar moeder niet terug zou komen. Iedere dag liep ze naar de poort, hopend dat ze haar daar stond op te wachten. Na 2 maanden gaf ze het op, haar moeder zou niet meer terugkeren.
          Op haar 7e besloot Izelle dat het tijd was om te kijken of ze haar moeder alsnog kon vinden. Ze kon de vrouw gewoon niet haten, ondanks alles wat ze haar heeft aangedaan. Het meisje vertrok, met een zwaard in haar handen, opzoek naar haar moeder. Ze was enkele uren onderweg toen ze een monster tegenkwam. Het beest was veel sterker dan het meisje, maar ze wist nog net op tijd te ontsnappen. Het zwaard ligt nog steeds ergens in de bossen, maar gelukkig heeft zij het overleefd. Na deze gebeurtenis wilde ze graag terugkeren naar het veilige kamp. Het duurde echter niet lang voor ze doorhad dat ze de weg niet wist, iedere boom leek hetzelfde. Na uren rondjes lopen, kwam haar vader om haar te helpen. Hij gaf haar de schoenen en bracht haar in de richting van het kamp.
          Nu komt ze iedere zomer weer naar het kamp, als een soort pauze/rust momentje tijdens haar studie. Nu ze head counselor is, probeert ze er zo veel mogelijk te zijn voor haar cabinleden. Het is een hoop werk, maar ze vindt het zeker waard. Ze weet nog niet hoe lang ze hier gaat blijven, maar voor haar is kamp halfbloed haar thuis. Hier is ze opgegroeid, de ''mensen'' hier hebben haar opgevoed.



    【E X T R A】
    K R A C H T E N
    • Speed
          Als dochter van Hermes is ze een stuk sneller dan de gemiddelde halfbloed. Niet alleen tijdens het rennen, maar ook in gevechten reageert ze sneller. Dit geeft haar de nodige voorsprong, aangezien de meeste halfbloeden met wie ze ruzie zoekt sterker zijn.
    • Stelen & Bedriegen
          Izelle is hier erg goed in, dit is een van de dingen waarin ze het meest ontwikkeld is. Ze kan gemakkelijk dingen stelen, zonder dat de persoon daar erge in heeft. Het is een van haar favoriete bezigheden en daar zijn anderen zeker van op de hoogte. Het gebeurd regelmatig dat ze iets meeneemt van een ander, waardoor ze vaak een boze halfbloed op de stoep heeft.
    • Sloten
          Ze kan bijna alle sloten kraken. Sommige vergen natuurlijk meer tijd dan andere, maar over het algemeen krijgt ze het altijd voor elkaar om in te breken. Meestal draagt ze een schuifspeldje in haar haar, zodat ze hierop voorbereid is.
    • Talen
          Een andere ''kracht'' is dat ze snel taler leert. Dit kan ze geheel zelfstandig en verloopt over het algemeen probleemloos. Dit is iets wat ze graag doet in haar vrije tijd. Ze is al vloeiend in Engels, Grieks, Chinees, Spaans, Portugees, Arabisch en Russisch. Zelf leert ze nu Frans, Duits, Japans en Hindi, maar ze heeft nog genoeg andere talen die ze wilt leren.
    D I N G E T J E S

    Magical artefact | Iz heeft schoenen gekregen met vleugels eraan. Als ze de hakken van de schoenen tegen elkaar tikt dan verschijnen de vleugels. In ''rust'' zien de schoenen er gewoon uit als normale schoenen met getekende zwarte vleugels op de zijkant.
    Bezit | Het enige dingetje wat ze nog had van haar moeder was een beertje die ze sinds haar geboorte had. Deze heeft ze echter verbrand toen ze 7 was, omdat ze boos was op haar moeder en niets meer met haar te maken wilde hebben.
    Wapens | Haar go to wapen is een dolk, dit is namelijk makkelijk te hanteren en niet te lomp (ze haat grote wapens want dan kan ze niet meer zo sneaky zijn). Hiermee kan ze snelle korte steken uitdelen. She be like stab stab stab.
    Stolen shit |Iz heeft een hoop gestolen, dus hierbij het lijstje van al haar eigendommen.
          - laurierspeldje van Petra (binnenkort uit haar inventory)
          - Een prachtige dolk van de verzameling van Kat
          - De favoriete pen van Aldara
          - Sayah's boyfriend
          - Carters heart
          - Random shit -> Een diploma van haar roomie op de uni, twee goudstaven, stuk of 3 telefoons, 5 kleine beeldjes, een dagboek
          - Uit musea -> een vaas, oorbellen, een steen met een fossiel erin, schilderij van Van Gogh, een stukje parthenon, de hand van een Grieks beeld, een sierraad uit het oude Egypte, een oud verroest zwaard (this girl had to do something in her free time)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2023 - 18:19 ]