• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen
    •Robin • The pine Tree -> The Alder • Boogschieten
    • Kassander • The Alder • Telepathie

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2023 - 15:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    ”Geef hem een break, Nish. Zijn vriendje is al de hele week weg, zonder ook maar enig spoor. Dan zou iedereen grumpy zijn en zich vergeten voor te stellen.” Yrla keek even naar Nish naast hem. Toen hij Nish woorden hoorde, voelde hij een enorme blos zijn nek opkruipen tot aan zijn oren. “D-d-dat bedoelde ik h-helemaal niet.” Verdomme, waar kwam die stotter vandaan? Yrla wendde zijn hoofd af en durfde zijn vriend niet meer aan te kijken. Ongemakkelijk dit.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2023 - 21:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox onderdrukte een zucht. Het voelde best wrang dat iedereen hem steeds onder vier ogen wilde spreken, alsof ze Kris niet vertrouwden. Hij wilde dat anderen Kris ook als één van hen beschouwden en doordat Kris al amper zijn kamer uit kon komen, hadden ze al zo weinig contact met hem. Hij keek zijn vriend even aan, die zijn schouders onverschillig ophaalde. Toch geloofde hij niet dat Kris zich werkelijk zo onverschillig erover voelde, want op deze manier bleef hij een buitenstaander. ‘Ik ben zo terug.’ Hij stapte door de doorgang en toen hij zijn hand op de klink legde, viel zijn blik op de verlovingsring. Zijn ergernis gleed meteen ergernis weg. Hij moest gewoon even geduld hebben. Straks hoorde Kris er ook helemaal bij. Hij sloot de deur achter zich en keek Merrin aan. ‘Zeg het eens!’
          Merrin was de eerste die hij zag nadat Kris hem gevraagd had en het nieuws brandde echt op zijn lippen, maar het voelde ook een beetje wrang, nu Merrins eigen vriendje weg was. En Fox wist maar al te goed wat hij doormaakte.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2023 - 21:31 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    Merrin wenkte Fox mee naar zijn kamer, daar sloot hij de deur achter zich. Hij vroeg zich af waarom hij eigenlijk niet direct naar Fox was gegaan. De jongen was de hele week op hem komen checken en een betere vriend dan hij in tijden had gehad (dan telde hij Adam niet mee). “Vision was hier gisteren. Hij heeft… nogal pikante tekeningen gevonden die Adam heeft gemaakt. Nu dreigt hij die tekeningen door de hele school te hangen. Ik hoopte dat je me wilde helpen ze terug te roven.”

    [ bericht aangepast op 3 mei 2023 - 21:33 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Het rood worden van Yrla’s gezicht was voor Nish’ hart weer het teken om vijf keer zo snel te gaan slaan. Het wakkerde ook een paar vlinders in zijn maag aan, die hij vanbinnen vervloekte. Als dit zo doorging, begreep hij maar al te goed dat Onyx eens zijn buik had opengesneden om die krengen kwijt te raken. Vooral omdat Nish wist dat het nergens op sloeg. Dit was puur ongemak bij Yrla, doordat hij nog steeds vrede moest krijgen met het bestaan van andere geaardheden. Maar ach, Nish had ook geen zin om zich er kleinzerig over te voelen. Met een beetje humor leerde Yr het vast sneller. ‘Dat moet ik dan maar van je aannemen.’ Nish grinnikte zacht. ‘Wat voor dingen wil je dan wel met me doen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    ‘Pikante tekeningen?’ vroeg Fox met een veel te grote grijns. ‘Wat, van jullie? Van jou? Ja – natuurlijk help ik je die dingen terug te krijgen,’ voegde hij er vlug aan toe. ‘Maar hé, vertel deze nieuwsgierige jongen eens wat meer?’ Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    Merrin moest voor het eerst die dag toch even grinniken door Fox enthousiasme. Het voelde haar gek die emotie. “En waarom zou ik jou dat vertellen,” vroeg hij met een kleine glimlach.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    'Omdat ik jou dan een reeks dirty details zal besparen?' probeerde Fox met een overdreven onschuldig gezicht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    Merrin schoot in de lach. “Daar geloof ik helemaal niets van. Die krijg ik alsnog wel.” Hij tikte Fox met zijn elleboog aan. “En voor de rest weet ik niet zo goed wat te vertellen. Ik heb de tekeningen deze week ook pas voor het eerst gezien,” zei hij met een blos op zijn wangen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox grinnikte zacht. 'Ik zal je de details in elk geval besparen tot Adam terug is.' Hij gaf hem een knipoog. 'Misschien kan ik hem dan nog inspireren.' Die woorden lieten hem gniffelen. 'Die Adam. Dat is toch best kinky.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    ”Thanks,” zei Merrin dankbaar. Het feit dat Fox nog steeds vertrouwen erin had dat Adam terug zou komen deed hem goed. Zeker omdat Fox de situatie kende waarin hij zat. “Help je me inbreken in Visions kamer dan?”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    'A dream coming true.' Fox grijnsde en plofte op het bed neer, waar hij in kleermakerszit ging zitten. 'Wat is het plan? Kris heeft een soort onzichtbaarheidspak van Nish gekregen, wil je die aan?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    ”Wel, ik hoopte dat jij me die kant op kan vliegen. En dan kan ik als ik eenmaal binnen ben, gewoon als spin zijn kamer binnendringen en zoeken naar de tekeningen. Ik moet eerst maar eens weten of ze überhaupt daar liggen.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    'Die lul zal wel kopieën hebben gemaakt,' zei Fox hoofdschuddend. 'We moeten alleen een manier hebben om hem in slaap te houden als we alles doorzoeken. Misschien even een slaapriedeltje van Onyx lenen? Die kan dat tegenwoordig gewoon via z'n iNet, geloof ik?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    ”Oh! Dan kunnen we gewoon zijn hele kamer op zijn kop zetten zonder dat die wakker wordt.” Merrin schuifelde met zijn voet. “Ik wil alleen niet.. nou ja, dat iedereen weet van die tekeningen.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    'We hoeven toch niet te zeggen wát er gejat is? En anders zeggen we dat hij mijn verzameling seksspeeltjes heeft gejat en Kris in een moordlustige bui is.' Het was bedoeld als een grapje, maar zodra Fox de woorden had uitgesproken, had hij een bittere smaak in zijn mond. Nog geen week geleden was Kris écht moordlustig en had hij Yrla bijna gedood. Iets wat Merrin niet gauw zou vergeten en een beetje ongemakkelijk kwam hij overeind. 'Ga je mee naar Onyx?'


    Every villain is a hero in his own mind.