• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • Energieschilden
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia •The Alder• Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey •The Oak• Mentaal binnendringen
    •Robin • The pine Tree -> The Alder • Boogschieten
    • Kassander • The Alder • Telepathie

    • Afgestudeerd •
    •Ryan •Panther •Portalen maken
    • Onbekend • Buffalo • onbekend
    •Melody •Rhino•Banshee/ geluid-manipulatie


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^
    Speeltopic 38: Klik ^^
    Speeltopic 39: Klik ^^
    Speeltopic 40: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2023 - 15:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    Merrin knikte. “Dan kan ik hun meteen waarschuwen dat Vision opeens in mijn kamer zat. Dat lijkt me ook niet wenselijk met al die andere mensen hier.”
          Hij stond op, maar voor hij de deur door liep, legde hij even een hand op Fox arm. “Dank je, Fox. Voor je hulp nu.” Er verscheen een blos op Merrin zijn gezicht. “En eigenlijk de hele week. De anderen zijn wel aardig, maar niemand snapt het.. zo goed als jij. En ik vind.. het fijn dat je er bent.” Merrin voelde nog een blos naar zijn wangen stijgen en gooide snel zijn armen om Fox heen voor een knuffel. Zo hoefde Fox niet te zien dat hij dit soort dingen best lastig vind om te zeggen, maar tegelijkertijd had hij zelf gruwelijk behoefte aan een knuffel van iemand.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox hield Merrin even stevig vast, want hij ook hij vond de knuffel fijn. Het voelde wrang dat hij nét nu Kris terug was, een goede vriend was kwijtgeraakt. Tegelijkertijd zorgde de terugkomst van Kris ervoor dat hij de hoop dat Adam terugkwam niet snel zou opgeven.
          ‘Ik weet inderdaad hoe zwaar het is. Maar ik hoop dat dat je ook hoop geeft. Kris is tegen alle verwachtingen ook terug.’ Hij trok zich iets terug en keek Merrin aan, terwijl er een blos naar zijn wangen kroop en hij zijn hand omhoog hield. ‘En hij heeft me vandaag ten huwelijk gevraagd.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    ”Echt??” Vroeg Merrin verbaasd. Hij pakte Fox hand vast en bekeek de ring om zijn vinger. Ergens voelde het wel gek, dat Fox zo blij was met iemand die vorige week nog iemand om had kunnen leggen. Merrin maakte zich daar soms nog wel een beetje zorgen om, maar zo lang Fox gelukkig was, was het goed toch? Hij wilde Fox zijn leuke moment nu niet bederven door zijn zorgen te laten zien. “Hij is prachtig,” zei Merrin met een grijns. Even keek hij op naar Fox. “Gefeliciteerd!”

    [ bericht aangepast op 4 mei 2023 - 14:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    ‘Dank je,’ antwoordde Fox met een brede grijns. ‘Dus binnenkort moet jullie maar een leuk vrijgezellenfeest voor me organiseren.’ Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.
          De gedachte kwam omhoog dat Kris eigenlijk geen vrienden hád om een vrijgezellenfeest mee te hebben en die gedachte nestelde zich als een slang met scherpe stekels in zijn maag. Toch wist hij zeker dat Kris niet wilde dat hij het dan ook maar oversloeg.
          Maar eerst moeten we andere dingen doen.
          Hij liep met Merrin naar de kamer van Jester en Onyx toe en klopte aan. Het duurde even voor Onyx de deur opendeed en vragend op hen neerkeek.
          ‘We hebben even een slaapje van je nodig die iemand tot morgenochtend zoet houdt.’
          ‘Want?’
          ‘Een vervelende Elephant heeft iets gejat wat we terug willen.’
          Onyx keek even naar Merrin. ‘Vision?’
          De jongen knikte met een ernstige blik.
          Er kwam een grijns om zijn lippen. ‘Daar heb ik nog wel een voorraadje nachtmerries voor klaarliggen. Ik stuur het zo door. Zorg wel dat je de eerste paar minuten oordoppen in hebt.’

    [ bericht aangepast op 4 mei 2023 - 15:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    ”Oh, Onyx," zei hij voor de jongen terug kon lopen. "Vision was echt in mijn kamer gisteren. Dus misschien is het een idee als Jester de voordeur een update geeft? Ik denk niet dat we op nog meer ongenodigde gasten zitten te wachten met nou-ja, alles hier." Merrin glimlachte even kort naar Onyx. Hij was blij dat de jongen een nachtmerrie voor hen had. Dat voelde meteen als een soort payback voor wat die lul deed. Al ging hij zelf dit weekend ook maar eens op iets leuks broeden. Vision moest eens weten dat hij niet zomaar over zich heen zou laten lopen.
          Na het gesprek met Onyx ging hij terug met Fox naar de kamer. Vanuit zijn bureaula viste Merrin wat oordopjes tevoorschijn en gaf een paar aan Fox. "Uhm, is het handig als ik nu al in een spin verander?" vroeg hij aarzelend aan Fox.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    'Wat dan? Ben je bang dat ik per ongeluk op je ga staan als ik zelf nog niet veranderd ben?' plaagde Fox. 'Ik zou zeggen zodra O-' Op dat moment hoorde Fox een bericht binnen komen, 'nyx het bestand -- check. Geef mij je iNet maar, die neem ik wel mee.' Hij stak het toestel in zijn zak. 'Als jij in een spin verandert, verander ik in een uil en breng ik ons naar the other side.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    ”Kunnen we niet beter nog een uurtje wachten? Zodat we zeker weten dat Vision in zijn kamer is?” vroeg Merrin met een glimlach.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    'Euh, dat is bést een goed idee ja.' Fox plofte op Merrins bed. 'Oké, wat gaan we in de tussentijd doen? Een wraakplan verzinnen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    ”Als we dat doen, denk je niet dat hij dan uhm.. ook weer wraak neemt op ons?” Of vooral op hemzelf, want Vision zou niet van Fox weten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Het kon Fox niet zo heel veel schelen wat Vision zou doen. Die lul wist niet eens waar hij tegenwoordig woonde. Al was hij wel op Merrins kamer geweest, dus dat zat hem niet heel lekker. Het werd misschien inderdaad tijd dat er ook een wachtwoord op de voordeur kwam, zodat er alleen mensen die ze vertrouwden binnen konden komen. 'We kunnen op z'n minst een geintje uithalen toch? Als we toch in zijn kamer zijn...'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2023 - 20:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    Merrin knikte. Al was hij niet zo goed in grapjes uithalen, dus hij wist niet zo goed wat hij dan moest doen. “Zoals wat?” vroeg hij met een blos. “Een peer ergens verstoppen ofzo dat die gaat rotten en hij met die stank opgescheept zit over een paar dagen?”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox schoot in een schaterende lach. ‘Een péér? Is dat het smerigste wat je kunt bedenken? Dan kunnen we beter in stinkdieren veranderen en zijn hele kamer vergassen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    Merrin voelde zich toch wel een beetje opgelaten doordat Fox zo hard lachte. Zo slecht was zijn idee toch niet geweest? “Nou, fruit kan juist behoorlijk stinken als het rot,” verdedigde hij zijn eigen plan. “En het ligt beneden op de fruitschaal. Vlees zou nog erger stinken, maar dat heb ik hier niet. En het is goed te verstoppen. Zo goed dat hij waarschijnlijk dagen moet zoeken voor de oorzaak van de stank.”

    [ bericht aangepast op 4 mei 2023 - 20:52 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    'We kunnen best een tussenstop maken bij de keuken,' antwoordde Fox. 'Als je vlees wil.' Het leek hem nogal lang duren voor het resultaat er was, maar hé, het was Merrins feestje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Vrijdag



    Merrin haalde zijn schouders op. “Je vindt het overduidelijk een stom idee. Dus we verzinnen wel wat anders.” Merrin ging op zijn bed zitten, tegen zijn kussen aan. Hij vond het wel jammer dat Fox zijn plan niets vond. Adam had het vast grappig gevonden. Die gedachte dat Adam het leuk zou vinden, liet hem weer zijn gedachten veranderen. Dan had hij iets leuks om te vertellen als Adam terug kwam. “Ik wil een stuk kip,” zei hij tegen Fox. “Dat gaat snel stinken en ruikt naar rotte ei.”
          Merrin grijnsde. Hij moest echt een onmogelijke verstopplek vinden, zodat Vision weken in de stank zou zitten.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2023 - 21:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.