• Mogguh

    Quizl...Qreaties bestaat inmiddels al meer jaren dan sommigen hier op de teller hebben. xD

    De oude garde onder ons herinnert zich vast nog wel de duizenden pagina's aan fanfiction verhalen over Tokio Hotel en Justin Bieber. (nerd)

    Ik ben heel benieuwd wat jullie favoriete herinnering aan Q is.

    Persoonlijk was het voor mij wel hoe ik het forum altijd als veredelde chatbox gebruikte, mooie tijden, mooie tijden.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2023 - 19:53 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vond de Eindejaarstopics altijd echt geweldig. Al die berichtjes waren altijd zo ontzettend wholesome en op die manier je internetvrienden kunnen laten weten hoe erg je ze waardeert en hoeveel je van ze houdt? Modern kaartjes sturen was het eigenlijk, haha. Dat zijn fijne herinneringen, maar natuuurlijk ook het beginnen van de RPG met nu 50+ speeltopics, de eindeloze Hobbit fanfics, de Quizletgames... Ahhh, mooie tijden


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Emma (blush)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vond de rpgs altijd fantastisch. Een stuk of 4 1 op 1 en een aantal grote rpgs. Nachten stiekem onder m'n dekentje in bed online want wie weet had die ene net gereageerd en wachten ze op mij.

    De spanning uit die rpgs, het stiekem tijdens bedtijd of leertijd online zijn. Het alles kunnen delen met echte online vrienden en anderen helpen via topicstarter dat is waar voor mij quizlet voor staat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ProngsPotter schreef:
    Ik vond de Eindejaarstopics altijd echt geweldig. Al die berichtjes waren altijd zo ontzettend wholesome en op die manier je internetvrienden kunnen laten weten hoe erg je ze waardeert en hoeveel je van ze houdt? Modern kaartjes sturen was het eigenlijk, haha. Dat zijn fijne herinneringen, maar natuuurlijk ook het beginnen van de RPG met nu 50+ speeltopics, de eindeloze Hobbit fanfics, de Quizletgames... Ahhh, mooie tijden


    Omg ja! Ik ben er volgens mij zelf maar 1 keer in genoemd en dat voelde zo fijn toen.

    Mijn favoriete herinnering is denk ik het veel te lang online zijn om te praten en te schrijven, zowel op Q zelf als met vrienden van Q via MSN en skype. Zat toevallig net nog met een vriendin te reminiscen over Q (ik heb die hier leren kennen in april of mei 2012, kunnen de exacte datum niet echt terug vinden) en dat gevoel alsof je heel dichtbij elkaar was, maar toch aan de andere kant van NL of in België ofzo kon wonen van elkaar is echt fantastisch. Ik heb er in ieder geval goeie vriendschappen aan over gehouden!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wat een leuk topic (:
    Onder mijn mooiste herinneringen zit sowieso de SOTY van 2017, aangezien die wedstrijd mijn leven heeft veranderd. De story die ik toen geschreven heb, is uiteindelijk ook uitgegeven geweest en dat had ik nooit gedurfd zonder de reacties van mijn lezers.
    Verder is er inderdaad het eindejaarstopic en omg de Q radio?? Herinnert iemand zich dat nog?
    En natuurlijk de Q-writers, die in zijn beginjaren ontzettend actief waren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn eerste (slechte) verhaal waar ik ontzettend druk mee was in 2010. (Time flies, waah!) De reacties die daarop kwamen maakten mij zo blij altijd. Het was ook zo leuk dat ik in die tijd de hele dag lekker kon dagdromen over mijn verhaal en gemakkelijk nieuwe plannen kon bedenken.

    En ook het meedoen aan RPG's met eindeloos veel topics. RPG'en tot diep in de nacht.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2023 - 11:45 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wat een leuk topic! Echt heel leuk om iedereens reacties te lezen.

    De mijne is hoe ik hier in 2011 mijn soulmate heb gevonden toen ze op mijn Sirius Black story reageerde (bloos)
    Afgelopen 6 mei waren we twee jaar officieel samen, maar we zijn dus al 12 jaar besties, door Q :Y)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2023 - 10:32 ]


    Caution first, always.

    IrishNialler schreef:
    Ik vond de rpgs altijd fantastisch. Een stuk of 4 1 op 1 en een aantal grote rpgs. Nachten stiekem onder m'n dekentje in bed online want wie weet had die ene net gereageerd en wachten ze op mij.

    De spanning uit die rpgs, het stiekem tijdens bedtijd of leertijd online zijn.

    + Toch wel de verschillende (maar vooral WvW) wedstrijden die hier op georganiseerd werden. Die waren leuk!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2023 - 10:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RPG’en en de mensen die ik heb leren kennen

    [ bericht aangepast op 23 mei 2023 - 11:44 ]


    Love yourself

    Schrijven, (o)rpg’en, meetings en de nieuwe vrienden die ik door Q heb ontmoet 🫶🏻


    someone out there feels better because you exist

    Vooral de heerlijke One Direction stories schrijven en lezen en al die rpg's met leuke mensen met wie ik nog steeds contact heb ❤️


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    RPG's, liefde voor schrijven hebben ondervonden en het ontmoeten van een groep vrienden die ik volledig vertrouwen kan & bij wie ik altijd terrecht kan🥰


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Iotte schreef:
    Schrijven, (o)rpg’en, meetings en de nieuwe vrienden die ik door Q heb ontmoet 🫶🏻


    Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Het schrijven, de (o)rpg's, meetings en nieuwe vrienden zijn mijn meest favoriete herinnering aan deze site. 🤍


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Syaoran schreef:
    (...)

    Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Het schrijven, de (o)rpg's, meetings en nieuwe vrienden zijn mijn meest favoriete herinnering aan deze site. 🤍


    Yes, this. This too (heart2)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ProngsPotter schreef:
    Ik vond de Eindejaarstopics altijd echt geweldig. Al die berichtjes waren altijd zo ontzettend wholesome en op die manier je internetvrienden kunnen laten weten hoe erg je ze waardeert en hoeveel je van ze houdt? Modern kaartjes sturen was het eigenlijk, haha. Dat zijn fijne herinneringen, maar natuuurlijk ook het beginnen van de RPG met nu 50+ speeltopics, de eindeloze Hobbit fanfics, de Quizletgames... Ahhh, mooie tijden


    Thanks, nu ben ik die dingen gaan teruglezen en zit ik bijna te janken van nostalgie.:')


    Queer zijn is gewoon alles