• Mogguh

    Quizl...Qreaties bestaat inmiddels al meer jaren dan sommigen hier op de teller hebben. xD

    De oude garde onder ons herinnert zich vast nog wel de duizenden pagina's aan fanfiction verhalen over Tokio Hotel en Justin Bieber. (nerd)

    Ik ben heel benieuwd wat jullie favoriete herinnering aan Q is.

    Persoonlijk was het voor mij wel hoe ik het forum altijd als veredelde chatbox gebruikte, mooie tijden, mooie tijden.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2023 - 19:53 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ProngsPotter schreef:
    Ik vond de Eindejaarstopics altijd echt geweldig. Al die berichtjes waren altijd zo ontzettend wholesome en op die manier je internetvrienden kunnen laten weten hoe erg je ze waardeert en hoeveel je van ze houdt? Modern kaartjes sturen was het eigenlijk, haha. Dat zijn fijne herinneringen, maar natuuurlijk ook het beginnen van de RPG met nu 50+ speeltopics, de eindeloze Hobbit fanfics, de Quizletgames... Ahhh, mooie tijden


    Letterlijk deze dingen behalve de Quizletgames want daar deed ik niet aan mee. Maar de eindejaartopics, de soort van Midden Aarde hype en de Experium RPG zijn wel echt mijn mooiste herinneringen. En alle mooie mensen die ik door deze site heb mogen ontmoeten. <3

    Oh en ik kijk ook met heel veel nostalgie terug op mijn tijd als bèta. Zonder die functie had ik mijn huidige baan misschien wel niet eens gehad.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het schrijven, het feit dat ik mijn passie in schrijven gevonden heb door Q, de rpgs/orpgs en absoluut de mensen die ik hier ontmoet heb. Ik heb een paar van mijn beste vrienden hier mogen ontmoeten 💕


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Echt leuk om jullie verhalen te lezen (blush)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gewoon tot het forum in het midden van de nacht doodging plezier maken met iedereen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aurelia schreef:
    Emma (blush)


    Samantha (blush)

    En de vele meetings waar ik bij ben geweest =)

    Ja, inderdaad het forum was wel echt fantastisch. Heb fijne mensen leren kennen via hier en daar na bijna 16 jaar nog steeds mijn beste vriendin aan over gehouden. O god ja, de Q-radio. Was dit alweer helemaal vergeten, haha. Zo ontzettend veel dingen, te veel om op te noemen. De meetings van 2007-2010. De ontelbare slechte TH-verhalen die we allemaal helemaal fantastisch vonden (krul)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2023 - 21:40 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik herinneren me nog die OneDirection Hype onder de tieners hier.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2023 - 18:39 ]

    Ik was echt heel erg fan van de snowballfights! :D En paaseieren zoeken! Al was ik daar niet zo goed in.. Maar mainly.. Is de herinneringen die ik nog steeds maak met mijn goede vriendinnen die ik aan deze geweldige site heb overgehouden!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het schrijven van Tokio Hotel verhalen, en de vriendschappen die ik hier gevonden en opgebouwd heb. Mooie tijd om naar terug te kijken :)


    Your Butt is Mine!

    De tijd die ik heb mogen spenderen met mijn hele Q-family. Met veel mensen heb ik af en toe nog wat contact, gewoon wat simpele updates. Het zijn geen dikke vriendschappen meer, maar als ik op social media zie hoe zij nu door het leven gaan, dan gun ik ze alle goeds en is het echt heerlijk om te zien hoe goed ze het allemaal doen! (flower)


    everything, in time

    Voor mij zijn dat toch wel de Justin Bieber, One Direction en Harry Potter fics. Dit is de eerste website waar ik fics op las, maar ook de eerste website waar ik ooit mijn eigen schrijfsels online heb gepubliceerd. Toch wel mooi begin (thank god heb ik nooit Wattpad gehad haha). Ook heb ik hier echt hele goede vrienden gemaakt/leren kennen, waarvan sommige nog steeds in mijn leven zijn. Kinda iconic.


    Alleen maar tranen van geluk

    Inmiddels ben ik alweer ruim 15 jaar lid van Quizlet en heb ik de site de laatste jaren veel minder bezocht, maar vroeger toen ik een jaar of 14 / 15 was heb ik hier zulke lieve mensen ontmoet met wie ik quizzen maakte, stories schreef en uiteindelijk ook hele leuke en lange gesprekken heb gevoerd op destijds MSN.
    En verder natuurlijk het uren schrijven van verhalen, het bedenken van leuke en originele quizzen en lekker mee kletsen op het forum waren echt hele fijne dingen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De chaotische Hunger Games RPG in de absolute hoofdtijd van de RPG. Het was geweldig.

    Het 'publiceren' van mijn schrijfsels was ontzettend spannend, maar het heeft me zo laten groeien in mijn schrijfstijl.
    Soms mis ik nog steeds hoe gezellig het was en vind ik het zo jammer dat ik geen contact heb gehouden met de mensen van toen.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2023 - 19:13 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mijn hele evolutie van beginner schrijven in de beginjaren van de 1D hype. Mijn hele evolutie en de liefde die ik vond voor het RPG'en en nieuwe vrienden hier te leren kennen!!
    Ik ben ondertussen al een decennia op Q 🦝 and i am not planning on leaving zeker niet met de topmaatjes die ik hier heb 🤍 an ya'll know who you are ehehegeg


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het is voor mij ondertussen alweer 13,5 jaar geleden sinds ik hier kwam en voor het eerst in aanraking kwam met fanfiction. Als 14-jarige, ondertussen 28-jarige, begonnen met het lezen van fanfiction over HP, JB, Twilight en iets later moest ik toch ook gaan geloven aan 1D en 5SOS. Niet veel later ook zelf begonnen met schrijven en zo ook met '16+' verhalen, waarvan het 16+ gedeelte iets van 4 zinnen was en dat was het dan ook - dit was het geval voor vele 16+ verhalen hier, haha. Daarna ben ik met het lezen én schrijven naar Wattpad vertrokken, want ik las eigenlijk alleen nog maar in het Engels.

    De eindejaarsberichten, de meetings, de vriendinnen die ik hier heb gemaakt waar ik 2x sinterkerst mee heb gevierd, mijn beste vriendin, de kerstkaartenswap. Ookal neus ik hier nog maar heel minimaal rond, ik heb heel wat tijd doorgebracht op Q toen het nog vrijwel elke dag 100+ users online had.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2023 - 11:35 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO