• Videogames, D&D, bordspellen, truth or dare of gewoon lekker verstoppertje in het park... Wat heb jij het laatst gespeeld?




    Dramatic

    PS5; Life is Strange True Colors


    Life is a beautiful struggle

    PC: Baldur's Gate


    help

    NS: The Witcher 3 — Wild Hunt

    Basim schreef:
    Pc: Red Dead Redemption 2


    Yes, ik ben nogal van het focussen op één game 🙈


    Stenenlikker

    Basim schreef:
    (...)

    Yes, ik ben nogal van het focussen op één game 🙈

    One of the best ones out there, soooo good for you!!


    Dramatic

    Cid schreef:
    PS5: Like a Dragon: Infinite Wealth

    Nog steeds :Y)


    Caution first, always.

    Renna schreef:
    (...)
    One of the best ones out there, soooo good for you!!


    I know! Het is al een replay, maar ik blijf zo veel tijd erin stoppen. Ik vind de random exploration echt heerlijk.


    Stenenlikker

    PS5 - Baldurs Gate 3


    it's not you, it's me. i have standards.

    Basim schreef:
    (...)

    I know! Het is al een replay, maar ik blijf zo veel tijd erin stoppen. Ik vind de random exploration echt heerlijk.

    Precies dat!! Ik heb laatst voor het eerst de storyline uitgespeeld (en wat een verhaal hot damn) maar blijf idd nog steeds free roamen omdat mijn hart gewoon nog niet klaar is met de game :'D


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    Precies dat!! Ik heb laatst voor het eerst de storyline uitgespeeld (en wat een verhaal hot damn) maar blijf idd nog steeds free roamen omdat mijn hart gewoon nog niet klaar is met de game :'D


    Jaaa, dat is het toffe eraan, het heeft een heel sterk verhaal en dan ook nog eens fantastische gameplay die je bezig blijft houden.


    Stenenlikker

    PC: Skyrim (yes, I've played this game before, more than once and no I will not stop playing this game)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2024 - 21:38 ]

    PC: Inside

    And what in the hell was that ending???! Deeply disturbed, not my kinda vibe :'D


    Dramatic

    PS5: Monster Hunter World Iceborne

    Barbarian schreef:
    PS5 - Baldurs Gate 3


    *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Callen schreef:
    PS5: Monster Hunter World Iceborne

    Aaaaaah iedere keer als ik iemand MHW hoor/zie mentionen moet ik mezelf zo stoppen om het niet meteen weer op te pakken. Die games nemen echt mijn leven over altijd lol. Wat is je main weapon? ;3


    Caution first, always.