• ... en ik heb geen idee wat ik met hem kan doen :'D
    Ik probeer altijd een leuk uitje te organiseren. Vorig jaar zijn we een weekendje naar Amsterdam geweest en hebben we het Eye museum bezocht, aangezien hij een enorme film-fanaat is.
    Hij wordt 30 jaar, dus ik wil er iets speciaals van maken. Maar voor dit jaar is de inspiratie helaas op.
    Dus bij deze hebben jullie leuke aanraders? Het mag ook met overnachting zijn. Hij verjaart op maandag, dus we kunnen vrijdagavond wel ergens naartoe rijden (:

    Alvast een regenboog-koekje voor iedereen die wil helpen:



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ah wat een leuk topic!!!!

    Ik heb geen idee of je vriend ook van pretparken houdt, want anders zou je bijvoorbeeld via WeekendjeWeg (of Social Deal of een andere site?) een overnachting in de buurt van Movie Park Germany kunnen doen en dan een dagje pretparkbezoek erbij? Als filmfanaat is dat misschien wel leuk :Y)

    Ooooof je gaat een avondje met hem naar de bioscoop, met een arrangement vooraf/achteraf en dan verras je hem met een bios-strippenkaart (of een abonnement of whatsoever).

    Of een filmmarathon houden van 30 uur met 30 verschillende snacks en 30 verschillende drankjes. Maar dat is misschien wel een minder goed plan. Geen idee eigenlijk.

    Ik ga nog even nadenken en ik kom terug als ik iets weet hehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dan meteen aan een weekendje Brugge. Ben er zelf alleen met kerst geweest, maar ik weet zeker dat het het hele jaar door mooi is daar. Ik weet niet of hij de film In Bruges gezien heeft, maar ik zou dan echt aanraden om eerst de film te kijken als hij toch gek is op films :Y)


    Caution first, always.

    Kom eens naar Blankenberge 😏

    Nee maar een dagje musea in Brugge is wel de moeite en kom dan naar Blankenberge. Of misschien een voorstelling? Opera? Iets dat je echt nog nooit gedaan hebt? Kayakken?


    help

    Wat ook wel leuk is, is een citytrip naar een stad waar veel films zijn opgenomen. Vaak heb je daar verschillende tours langs filmlocaties. Bekend voorbeeld is London, maar ik weet natuurlijk niet wat het budget is.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wat ook wel leuk is, is een citytrip naar een stad waar veel films zijn opgenomen. Vaak heb je daar verschillende tours langs filmlocaties. Bekend voorbeeld is London, maar ik weet natuurlijk niet wat het budget is.:p


    In Duitsland, heel vlakbij de Poolse grens, boven Dresden, heb je het stadje Görlitz, dat ook wel Görliwood genoemd wordt. O.a. The Grand Budapest Hotel en The Book Thief zijn daar (deels) gefilmd. Misschien ook wel geinig, volgens mij hebben ze daar ook routes!

    Even snel gegoogled en dit is hun website!. Blijkbaar zijn er al meer dan 100 films opgenomen, hahaha. Ik ben er in 2016 geweest, een dag, speciaal voor The Book Thief locaties, maar misschien als je met je vriend daarheen gaat dat je een (of meerdere) films kunt kijken die daar (deels) zijn opgenomen? Misschien hebben ze ook wel arrangementen, idk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ah wat een leuk topic!!!!

    Ik heb geen idee of je vriend ook van pretparken houdt, want anders zou je bijvoorbeeld via WeekendjeWeg (of Social Deal of een andere site?) een overnachting in de buurt van Movie Park Germany kunnen doen en dan een dagje pretparkbezoek erbij? Als filmfanaat is dat misschien wel leuk :Y)

    Ooooof je gaat een avondje met hem naar de bioscoop, met een arrangement vooraf/achteraf en dan verras je hem met een bios-strippenkaart (of een abonnement of whatsoever).

    Of een filmmarathon houden van 30 uur met 30 verschillende snacks en 30 verschillende drankjes. Maar dat is misschien wel een minder goed plan. Geen idee eigenlijk.

    Ik ga nog even nadenken en ik kom terug als ik iets weet hehe


    Omg dat zijn super leuke ideeën! Ook dat stadje met de filmlocaties.
    Ik had nog nooit gehoord van dat pretpark, even opzoeken. Maar heel erg bedankt om zo mee te zoeken (:

    Cid schreef:
    Ik denk dan meteen aan een weekendje Brugge. Ben er zelf alleen met kerst geweest, maar ik weet zeker dat het het hele jaar door mooi is daar. Ik weet niet of hij de film In Bruges gezien heeft, maar ik zou dan echt aanraden om eerst de film te kijken als hij toch gek is op films :Y)


    Ja Brugge is zalig, maar daar zijn we helaas pas nog geweest. Echte aanrader voor mensen die nog nooit geweest zijn tho!

    Coryo schreef:
    Kom eens naar Blankenberge 😏

    Nee maar een dagje musea in Brugge is wel de moeite en kom dan naar Blankenberge. Of misschien een voorstelling? Opera? Iets dat je echt nog nooit gedaan hebt? Kayakken?


    De zee is altijd leuk, toch? (wbw)

    Debbaut schreef:
    Wat ook wel leuk is, is een citytrip naar een stad waar veel films zijn opgenomen. Vaak heb je daar verschillende tours langs filmlocaties. Bekend voorbeeld is London, maar ik weet natuurlijk niet wat het budget is.:p

    Jarneeee, weer long time nog see!

    Londen is inderdaad een beetje boven budget hehe, maar wel een goeie tip!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb zelf weinig filmkennis en op dat gebied kan ik dus weinig input geven, maar hier een paar algemenere ideetjes:

    - Weekendje Ardennen in zo'n tiny house
    - Weekendje Keulen, eventueel gecombineerd met een dagje Phantasialand)
    - Een uitje naar een privé wellness
    - Ballonvaart
    - Vespa tripje


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.