• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    Ik heb net een auto gereserveerd (een elektrische automaat) voor een bezichtiging maandag en ik heb zoveel stress nu dat ik helemaal licht in m'n hoofd ben (huil)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oi, more passion, more passion, more passion. more energy, more energy

    ik snap helemaal niets van deze opdracht

    Pffffffffff ik ben móe


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frey_ schreef:
    (...)

    I blame Frozen. Maar jouw naam is echt heel leuk c:

    Haha, misschien. En dankje. (Al heb ik er zelf dus weinig mee.)
    --

    Pfff. Ik ben nu al moe en dan moet ik zo nog terugrijden, naar musicalles toe, en dan wacht er ook nog thuis iemand op me... (Waarmee ik even niet 100% chill ben, dus yay.. Musicalles zal tenminste wel weer leuk zijn!)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Eén mailtje en zoveel anxiety, holy shit


    Dramatic

    I look like an idiot but Princess Leia-buns are so fuckin cute c:

    Ik haat tutorbijeenkomsten. Iedere keer weer dat gezeik over gezond studeren, we hebben onderhand alles al gehoord. Laat ons gewoon met rust, zodat we écht kunnen studeren ipv onze tijd hieraan te verspillen.

    Oké, maar echt, de communicatieskills van deze school zijn gewoon fenomenaal slecht. Blijkbaar heeft mijn klas voor afstandsonderwijs een nieuwe leraar en gewoon geen bericht erover, alleen opeens een nieuw persoon die de wekelijkse opdracht geeft en de oude leraar staat niet meer in de deelnemerslijst...


    Stenenlikker

    Ik mis mijn vriend (cat)
    Waarom zie ik hem de 28e pas weer. Drie en halve week elkaar niet zien is gewoon te lang. En dan zien we elkaar maar vier dagen ook :c
    Ik hoop dat het snel Juli is en dat we kunnen gaan kijken voor een woning. Dan zie ik hem in ieder geval ieder weekend, gezien hij door de week vaak verre ritten heeft. Maar dan hoef ik hem in ieder geval niet meer te missen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2024 - 18:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoofdpijn :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Morgen lekker naar Appingedam om een kast op te halen (cool)

    Enkele reis met de trein is 3 uur en 22 minuten, maar oh well. Maak ik ook eens goed gebruik van m'n abonnement, hehe.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    🫠


    help

    Derks schreef:
    Morgen lekker naar Appingedam om een kast op te halen (cool)

    Enkele reis met de trein is 3 uur en 22 minuten, maar oh well. Maak ik ook eens goed gebruik van m'n abonnement, hehe.


    Ayyy, das dichtbij mij in de buurt!
    Succes!!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Derks schreef:
    Morgen lekker naar Appingedam om een kast op te halen (cool)

    Enkele reis met de trein is 3 uur en 22 minuten, maar oh well. Maak ik ook eens goed gebruik van m'n abonnement, hehe.


    Omg je kon ongeveer naar mij zwaaien. Ik verslikte me even toen ik Appingedam zag, ik ben niet gewend dat de Normale Wereld zulke Noordelijke dorpjes bij naam kent (krul)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 23 maart 2024 - 22:29 ]