• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    [ bericht aangepast op 28 feb 2024 - 19:21 ]

    Moe, kort weekend en moest net mijn bed uit omdat ik was vergeten dat de Lente loop vandaag is en mijn auto nog geparkeerd stond waar hij niet mag staan. :') Even bij mn schoonpa neergezet en nu parkeert iedereen klakkeloos zijn auto voor mn huis, wat dus niet mag lmao.


    Life is a beautiful struggle

    Nou dit word een lange dag. 1 uur geslapen n, 3 bijna paniek aanvallen 💪


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Why sad again


    help

    Are you fucking kidding me? Eindelijk net 1.5 week klaar met die stomme verkoudheid, komt de volgende weer aanzetten?? Tijd om wat aan m'n immuunsysteem te doen I guess 🥲

    [ bericht aangepast op 16 maart 2024 - 14:17 ]


    Stenenlikker

    Ik wil gewoon even heel hard schreeuwen


    Omnia mutantur, nihil interit

    I should do something productive but I’m exhausted

    hate having to respond to messages that i neglected to open for three months. “are you still alive?” well ostensibly not


    obsessive rage

    Aaaaaand sad again


    help

    Iets met kraamtranen en/of hormonen 🥺🥺

    ik haat handsewing met een passie


    --

    glowfaery schreef:
    ik haat handsewing met een passie


    Let me do it for u


    help

    the headache is killing me

    Sometimes the day you want is just not the day you get. Brain just didn't want to do anything...

    Vanparys schreef:
    (...)

    Let me do it for u
    '

    oh please ik kom het zo brengen he


    --

    Bawled my eyes out, but man is it nice to get some validation from a professional. Sleep study in a month...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque