• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Poor Ep.. En pff, hij maakt dingen er niet makkelijker op hoor. This guy sometimes.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Alles doet pijn :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I hate getting sick....

    I suck at being a human and I would rather not exist


    help

    Am i invisible?

    Gewoon toegegeven aan m'n kutbui, vermoeidheid en ellende dus overdagslaapje nummer 2 in progress


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aaaaaaah waarom is Lego zo duur???


    Life is a beautiful struggle

    Jerauhl schreef:
    Aaaaaaah waarom is Lego zo duur???


    Maar echt ook 🥺


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Can someone make me not exist


    help

    Het lijkt wel onmogelijk om in Groningen een stageplek te vinden bij duurzame evenementenorganisaties. In het zuiden poppen ze overal op, maar het noorden blijft weer achter. Woonde ik nog maar in Amersfoort (cat)

    Promotie incoming, aaaaaaaa (krul)


    Caution first, always.

    Frey_ schreef:
    Het lijkt wel onmogelijk om in Groningen een stageplek te vinden bij duurzame evenementenorganisaties. In het zuiden poppen ze overal op, maar het noorden blijft weer achter. Woonde ik nog maar in Amersfoort (cat)


    Je zou bij de oude suikerunie kunnen proberen!

    -

    Oké kreeg gisteren mail dat de Villains icons set van Lego was afgeprijsd. Toch maar gehaald. Volgende week de d&d set kopen. Blijf maar tegen mijzelf zeggen dat ik er voor werk dus het verdien :')


    Life is a beautiful struggle

    Jerauhl schreef:
    (...)

    Je zou bij de oude suikerunie kunnen proberen!


    Dat heb ik wel eens overwogen, maar toen ik erover sprak met vrienden in de lokale events branche hoorde ik hele problematische verhalen over bepaalde namen in die organisatie. Dus daar ben ik een beetje van afgeschrikt :S

    morgen gaan we los, 3 concerten op 4 dagen. Net nagels gelakt (diekleintjesdieikinmiddelsgespaardheb) tas ingepakt en dan bikkelen op het werk en dan genieten voor het leven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donderdag functioneringsgesprek, hopen dat ik in ieder geval nog een jaar mag blijven!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO