• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Yes!!! We waren t gelukkige groepje met een echt patiënt en we hadden de diagnose in 1x goed woehoeeeee

    Is het mogelijk om je dood te vervelen? If so, I'mma die


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zo, net eventjes tussendoor bijna 20cm van m'n haar laten afknippen door een vriendin ^^

    i am depressed


    help

    Can I implode or something, thanks.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Phlegethon schreef:
    Poor Ep.. En pff, hij maakt dingen er niet makkelijker op hoor. This guy sometimes.

    At least Ep has new friends now (: (I am waay too invested in this story)

    Maar dingen met deze vriend zijn nog niet echt veranderd. Gisteren was het op zich nog wel chill, maar vanavond al weer de hele tijd meh. Ik kan niets met zijn vibes soms..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Frey_ schreef:
    (...)

    Dat heb ik wel eens overwogen, maar toen ik erover sprak met vrienden in de lokale events branche hoorde ik hele problematische verhalen over bepaalde namen in die organisatie. Dus daar ben ik een beetje van afgeschrikt :S


    Hmm oke dat is erg jammer.. Hopelijk kan je iets vinden wat wel passend is. Succes in ieder geval!


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil gewoon slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Na 5 jaar is deze lijst nog steeds niet geladen (cat)

    Also: mensen die op de autostrade rechts rijden en dan signaleren dat ze naar links willen, moeten ook eens leren dat ze geen voorrang hebben als ze dat doen. Je bent een verhuiswagen, geen bus :W

    [ bericht aangepast op 27 maart 2024 - 11:06 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb zo'n hekel aan avondiensten omdat het gevoelsmatig zo lang duurt, maar in zo'n week kan ik ook opladen.. Beetje dubbel maar elke dag 6 uur beginnen zou ik niet aankunnen dus toch best dankbaar voor de avonddiensten :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb het fokking koud


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ohh well, dat was onverwacht.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Alleen ondernemingsrecht nog voor mijn diploma, maar ik haat het met een passie.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I wanna curl up into a lil ball and cry all day


    help

    I'm so grateful. My friends are the best.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque