• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    I just kinda rly suck at everything


    help

    Vanparys schreef:
    I just kinda rly suck great at everything


    you misspelled that. I fixed it for ya


    I really do need some rest and food

    Peraltiago schreef:
    (...)

    you misspelled that. I fixed it for ya


    I really do need some rest and food



    u fucked up the grammar but i appreciate it and i appreciate you, thanks


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    u fucked up the grammar but i appreciate it and i appreciate you, thanks


    Whoopss i hadnt paid attention to that 😂
    Idk why but with a Russian accent, it sounds fantastic

    Waarschijnlijk is zo nog naar musicalles toegaan niet erg verstandig.. Wat erg jammer is, want het is mijnnhoogtepunt van de week. Maar ik voel me al slecht over dat ik mijn experimenten niet kan afzeggen en dit is wel de slimste keuze vrees ik. Sad /:
    (To be fair. Met mijn tentamen tot 18:30 mis ik waarschijnlijk toch de halve les al. Dus me niet helemaal fit voelen komt wat dat betreft wel goed uit.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Peraltiago schreef:
    (...)

    Whoopss i hadnt paid attention to that 😂
    Idk why but with a Russian accent, it sounds fantastic


    Thanks for making me laugh man (H)


    help

    niet ik die naar binnen gaat bij de huisarts voor een verwijzing naar een gewone psychiater voor medicatie maar dan in plaats daarvan weer doorverwezen word naar een kliniek voor intensieve behandeling (':
    "je problemen zijn te complex voor een gewone psychiater en bovendien kan je bij de kliniek ook medicatie krijgen" oh wat


    obsessive rage

    inktzwart schreef:
    niet ik die naar binnen gaat bij de huisarts voor een verwijzing naar een gewone psychiater voor medicatie maar dan in plaats daarvan weer doorverwezen word naar een kliniek voor intensieve behandeling (':
    "je problemen zijn te complex voor een gewone psychiater en bovendien kan je bij de kliniek ook medicatie krijgen" oh wat


    Sucks that that's another hurdle u gotta cross, but I'm proud of u for getting help 💛

    Eventhoughubarelyknowmebutfindinghelpisthehardeststep


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Sucks that that's another hurdle u gotta cross, but I'm proud of u for getting help 💛

    Eventhoughubarelyknowmebutfindinghelpisthehardeststep


    thank you 🤍


    obsessive rage

    Wat een gek gevoel is dit?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat duurde langer dan verwacht, maar eindelijk thuis😌

    Is het normaal dat je naar een dokter gaat voor verwijzing naar psycholoog met een lijst aan problemen (gebrek aan motivatie, concentratie, constant controle willen hebben, low self-esteem/slechte gedachten, anxious), je dan bij de psycholoog aangeeft dat je twijfelt of je misschien autisme hebt, vervolgens de diagnose krijgt en dat ze dan na 3 sessies, waarvan 2 psycho-educatie en 1 gewoon praten, zeggen dat dat het was omdat het onderzoek naar autisme de behandelingsvraag was en dat nu afgesloten moet worden. En dat de problemen/klachten grotendeels uit autisme stammen, maar ik volgde nou eigenlijk niet helemaal of ze daar nou de expertise niet voor hadden of dat dat geen onderdeel uit mag maken van de behandelvraag. Ik snap het niet zo goed eerlijk gezegd...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    My god.. Ik heb echt een hekel aan klanten die een vergoeding eisen.. 9 van de 10 keer als er een probleem wordt vermeld, zijn mensen alleen al blij dat het serieus wordt opgepakt en als ze dan ook nog vriendelijk zijn dan ben ik bereid om uit mezelf iets toe te sturen cause i like you, maar het is bij ons gewoon geen standaard.. En dan heb je die ene persoon.. die ene persoon die zo bitchie doet en eist hem een compensatie toe te sturen en die verpest het echt meteen voor de rest. Mijn moeder leerde me altijd: kinderen wie vragen worden overgeslagen.. Mogen we dat ook bij volwassenen toepassen?


    ---

    Ik zou goud geven als ik gewoon zou mogen zeggen wat ik denk zonder consequenties XD "Nee, meneer, wij doen alleen compensaties sturen naar mensen die vriendelijk zijn en niet om hun beurt vragen. Fijne dag". Als ik dan ook nog geen fuck zou geven om hun reactie, dan ben ik een gelukkig mens.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh my god i rly am a shit human


    help

    Catmint schreef:
    Is het normaal dat je naar een dokter gaat voor verwijzing naar psycholoog met een lijst aan problemen (gebrek aan motivatie, concentratie, constant controle willen hebben, low self-esteem/slechte gedachten, anxious), je dan bij de psycholoog aangeeft dat je twijfelt of je misschien autisme hebt, vervolgens de diagnose krijgt en dat ze dan na 3 sessies, waarvan 2 psycho-educatie en 1 gewoon praten, zeggen dat dat het was omdat het onderzoek naar autisme de behandelingsvraag was en dat nu afgesloten moet worden. En dat de problemen/klachten grotendeels uit autisme stammen, maar ik volgde nou eigenlijk niet helemaal of ze daar nou de expertise niet voor hadden of dat dat geen onderdeel uit mag maken van de behandelvraag. Ik snap het niet zo goed eerlijk gezegd...


    Ik had precies hetzelfde! En bij mij hadden ze ook nog verkeerd gediagnostiseerd, maar ze sprongen gewoon op het eerste dat er op leek. Het is zo'n klassiek verhaal van snel afhandelen en ruimte maken voor de volgende op de lijst. Wat echt absurd is. Stel je voor dat je een drukke klantenservice opnieuw zou moeten bellen voor iedere losse vraag. Wat je nog kan proberen is aangeven dat deze diagnose heeft geleid tot een nieuwe behandelvraag (bijv van 'is dit autisme' naar > 'hoe ga ik dan om met autisme') en of je daarvoor bij hun terecht kan of dat ze je door kunnen verwijzen naar een andere plek. Sta vooral op dat laatste als ze je niet willen helpen, dat is letterlijk waar ze voor betaald worden (en common decency).