• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Renna schreef:
    Mensen kunnen we niet gewoon bij wintertijd blijven ;-;

    Dat de klok vannacht verzet werd verklaard wel alle vaagheid van vannacht.
    Thanks for the reminder ^^"

    Derks schreef:
    (...)

    Op 't randje, als je de officiële "buurtenkaart" bekijkt loopt de grens precies door mijn straat heen en waar ik woon valt dus nog binnen het gebied dat centrum is, ja.

    Kom oorspronkelijk niet uit Ede, maar woon hier inmiddels al wel weer 6 jaar ;)


    Ohhh, ik zit op het Enka terrein naast het nieuwe station namelijk. Ben die dag maar naar de Ikea in Duiven gevlucht maar omroepgelderland de hele tijd op m'n mobiel aangehad. Echt een té heftige situatie daar zeg.. Zeker om van zo dichtbij mee te maken.. Bizar


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het voelt gek dat iedereen op insta en om me heen Pasen aan het vieren is, terwijl ik nog helemaal niet in die stemming ben en de hele tijd half vergeet dat het Pasen is voor de meesten.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Renna schreef:
    Mensen kunnen we niet gewoon bij wintertijd blijven ;-;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blegh ben je bij een concert heb je mensen die continue aan het kletsen zijn ook als de artiest iets voorleest of een heel stil liedje zingt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Laleah schreef:
    (...)

    Ohhh, ik zit op het Enka terrein naast het nieuwe station namelijk. Ben die dag maar naar de Ikea in Duiven gevlucht maar omroepgelderland de hele tijd op m'n mobiel aangehad. Echt een té heftige situatie daar zeg.. Zeker om van zo dichtbij mee te maken.. Bizar


    Omg jij woont op ENKA? Wat gaaf 😱😱😱 Ik wil daar ook heel graag wonen maar grijp steeds mis, hahaha. Dikke kans dat je dan in hetzelfde pand woont als een koorgenootje hahaha. Ben je bekend met de spelletjesavond elke derde vrijdag van de maand in De Kantine? :Y). Andere vrienden van me wonen ook op ENKA (ik pas wel eens op hun kinderen) en ik fiets sowieso 2x per week via het ENKA-terrein naar 'werk' haha.

    Snap dat je naar de IKEA gevlucht bent, ja! In het centrum was het als je niet geëvacueerd was binnen blijven in je huis, dus echt vluchten kon ik niet…

    Maar dan wonen er nog best veel Q'ers in Ede, of niet? 🤔🤔🤔


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    En toen zat mijn hand helemaal onder de oude frituurolie, we konden er op z'n minst om lachen ^^"

    Op bezoek geweest bij een vriend die rookt. Nu zit ik in de trein terug naar huis en ik stink dus helemaal naar de rook en ik vind het zó vies 🤢😭


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik was dus weer heel nieuwschierig naar deze site, omdat dit echt mijn tiener "verslaving was" en aah ik ben al 10 jaar lid. Cries. Ik heb deze site toch wel een beetje gemist, dus ik ga wss vaker terug komen :D


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Derks schreef:
    (...)

    Omg jij woont op ENKA? Wat gaaf 😱😱😱 Ik wil daar ook heel graag wonen maar grijp steeds mis, hahaha. Dikke kans dat je dan in hetzelfde pand woont als een koorgenootje hahaha. Ben je bekend met de spelletjesavond elke derde vrijdag van de maand in De Kantine? :Y). Andere vrienden van me wonen ook op ENKA (ik pas wel eens op hun kinderen) en ik fiets sowieso 2x per week via het ENKA-terrein naar 'werk' haha.

    Snap dat je naar de IKEA gevlucht bent, ja! In het centrum was het als je niet geëvacueerd was binnen blijven in je huis, dus echt vluchten kon ik niet…

    Maar dan wonen er nog best veel Q'ers in Ede, of niet? 🤔🤔🤔


    Haha jaa!! Het pand precies tegenover de fietser! Kijk maar eens omhoog een keer. Als je het balkon ziet met riet afgeschermt, dat is de mijne! (Kan niet missen want geen buur die dat heeft). Ik stond echt jaren ingeschreven dus had super mazzel met deze :D

    Haha nee die spelletjesavond ben ik niet mee bekend nee. Moet ook wel zeggen dat veel buren elkaar niet spreken (veel komen uit de grote stad heb ik het idee, want hoi zeggen doen we ook niet, kom ik aan met mn Lunters: morguh!).

    Ja, was echt heftig. En die kerel blijkt echt iets van 28 jaar te zijn ofzo begreep ik.. zal je kind maar zijn..

    Jaa! Ik, Froukje, Michelle (weet niet of je haar kent), nou jij dus. Dat zijn in ieder geval degene die ik zeker weet. Feest is hier in Ede (en gijzelingen blijkbaar ook...)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Another sunday, another existential crisis


    help

    Laleah schreef:
    (...)

    Haha jaa!! Het pand precies tegenover de fietser! Kijk maar eens omhoog een keer. Als je het balkon ziet met riet afgeschermt, dat is de mijne! (Kan niet missen want geen buur die dat heeft). Ik stond echt jaren ingeschreven dus had super mazzel met deze :D

    Haha nee die spelletjesavond ben ik niet mee bekend nee. Moet ook wel zeggen dat veel buren elkaar niet spreken (veel komen uit de grote stad heb ik het idee, want hoi zeggen doen we ook niet, kom ik aan met mn Lunters: morguh!).

    Ja, was echt heftig. En die kerel blijkt echt iets van 28 jaar te zijn ofzo begreep ik.. zal je kind maar zijn..

    Jaa! Ik, Froukje, Michelle (weet niet of je haar kent), nou jij dus. Dat zijn in ieder geval degene die ik zeker weet. Feest is hier in Ede (en gijzelingen blijkbaar ook...)


    Ik zal eens koekeloeren naar de balkons 👀👀 hehe. Kan me voorstellen dat je heel erg blij bent ja! Ik eindigde op het hoogst op plek 12 bij die woningen dus viste er helaas net naast. Maar wie weet bij die 71 die Woonstede nu op dat veld ervoor bouwt… of de 88 op het WFC-terrein die in 2025 opgeleverd worden… heb nu een aantal bezichtigen in Veenendaal gehad maar wil het liefst in Ede blijven.

    Michelle ken ik denk ik niet? Maar woah, hele Q-clan hier joh hahaha. Zolang we maar niet gegijzeld worden :X

    Veel mensen op ENKA komen uit Amsterdam (of andere grote steden idd), daar staat het ook wel om bekend. Heeeerlijk dat je dan met je Lunterse 'morguh' komt haha. Op ENKA zijn serieus veel leuke activiteiten, neem maar eens een kijkje op de site van op-enka! Vorige week is er weer een dameskledingbeurs aangekondigd (die is 20 april) waarbij je tweedehands kleding kunt kopen en verkopen. En dus elke 3e vrijdag van de maand een spelletjesavond (ik als niet-ENKA'er ben daar ook steeds stiekum bij hehehe). Maar ook dansavonden (volgens mij wilde Joris ook balfolkavonden gaan organiseren maar idk hoe dat er voor staat), repair café, wandel- en fietstochten etc etc. 't Is een heel levendige wijk (maar kan me voorstellen dat een boel mensen die daar recent zijn komen wonen niet zoveel van meemaken, had er ook met m'n koorgenootje over en die wist ook nog van niks haha).

    Ik voel me nu wel een beetje een promotor van een wijk waar ik zelf niet eens woon (nerd)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    When therapy hits so hard u gotta make a meme out of it


    help

    Vanparys schreef:
    When therapy hits so hard u gotta make a meme out of it


    That meme is relatable.

    --

    Ook met mijn thesis onderzoek nu. Ik heb vorige week donderdag avond al moeten missen omdat ik door onderzoek eerder in de week niet goed uit kon zieken. Ik ga niet nog een les missen. Ik ben al flexibel genoeg met afgelopen weken bijna elke doordeweekse dag heen en weer rijden en ook met later bij de les komen hiervoor. Ik vind het erg interesant, maar ik heb ook mijn limieten. Zeker met een posterpresentatie op dezelfde dag. Waar ik nog geen feedback op heb gehad van mijn supervisor.. sinds vorige week maandag. Dus als ze daarnaar zou kunnen kijken voor donderdag, zou dat ook fijn zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zo intens moe, maar mijn portfolio en motivatiebrief MOETEN af dus doorzetten tjop tjop


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly