• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    here I am again~


    [ heaven knows ]

    Om terug te komen op de vraag over Camp NaNo: ik was niet van plan officieel mee te doen, maar ik wil wel weer terug naar een fatsoenlijke schrijf habit, dus ik heb wel een daily word count van 500 w/d die ik weer op ga pakken vanaf vandaag.

    Wel laat ik ook even reageren om deze nieuwe topic in mijn lijst te krijgen ;)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    @campnano discussie: ik heb mijn wordcountdoel voor mijn soty ook op mijn nano staan hehe (need to update that more often oops), maar ga wss niet meedoen want november heeft me eigenlijk een klein beetje een burnout gegeven door mezelf te dwingen elke dag te schrijven :')


    help

    Vanparys schreef:
    @campnano discussie: ik heb mijn wordcountdoel voor mijn soty ook op mijn nano staan hehe (need to update that more often oops), maar ga wss niet meedoen want november heeft me eigenlijk een klein beetje een burnout gegeven door mezelf te dwingen elke dag te schrijven :')

    Oeff nee dan is het niet handig nee!

    Satoru schreef:
    Om terug te komen op de vraag over Camp NaNo: ik was niet van plan officieel mee te doen, maar ik wil wel weer terug naar een fatsoenlijke schrijf habit, dus ik heb wel een daily word count van 500 w/d die ik weer op ga pakken vanaf vandaag.

    Oh ja, dat is wel een mooi streven.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Topic 3 alweer (dance)


    The soul needs autumn.

    Stiekem vind ik het echt hilarisch dat als je voor de hele maand april graag 20.000 woorden wilt schrijven voor Camp Nano, dat je dat uit komt op 666 woorden per dag... (duivel)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Stiekem vind ik het echt hilarisch dat als je voor de hele maand april graag 20.000 woorden wilt schrijven voor Camp Nano, dat je dat uit komt op 666 woorden per dag... (duivel)


    Haha nou wat een gezellig getal is dat :)
    Het is meant to be for me. (A)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Vragen jullie soms ook aan je vriend om even met een zwaard naar je te slaan om een scene uit te vogelen or are u normal


    help

    Vanparys schreef:
    Vragen jullie soms ook aan je vriend om even met een zwaard naar je te slaan om een scene uit te vogelen or are u normal

    Ik heb nog geen scene gehad waarin mijn chars met een zwaard slaan, dus het is nog niet nodig geweest dat mijn vriend z'n zwaard pakt om iets voor te doen?

    Vanparys schreef:
    Vragen jullie soms ook aan je vriend om even met een zwaard naar je te slaan om een scene uit te vogelen or are u normal

    Nee, de mijne is gewoon inspiratie voor de vele vele vele opmerkingen die Noah uit zijn botten slaat (cat)

    [ bericht aangepast op 1 april 2024 - 17:13 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh, what is writing. Maar ik ben dit weekend alleen thuis, dus dan kan ik mezelf hopelijk weer tot schrijven zetten in alle rust!


    Stenenlikker

    Vanparys schreef:
    Vragen jullie soms ook aan je vriend om even met een zwaard naar je te slaan om een scene uit te vogelen or are u normal


    Oops no sorry no normal people over here, laat dat zwaard maar komen. Ik volg je helemaal in deze logica ;)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Vanparys schreef:
    Vragen jullie soms ook aan je vriend om even met een zwaard naar je te slaan om een scene uit te vogelen or are u normal


    Ik heb overlaatst zelfs blauwe plekken gehad, omdat ik ff uit moest vogelen hoe je iemand tegen de muur aan shove-t in je rage in een bathroom in een gebouw en hoe je iemand daarna het best tegen de muur geduwd houdt.

    Daarnaast doet mijn vriend aan iaido als sport (de vechtsport van de samurai, met een katana), dus ik zit wel goed voor m'n swordplay Cx

    [ bericht aangepast op 1 april 2024 - 21:39 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik heb overlaatst zelfs blauwe plekken gehad, omdat ik ff uit moest vogelen hoe je iemand tegen de muur aan shove-t in je rage in een bathroom in een gebouw en hoe je iemand daarna het best tegen de muur geduwd houdt.

    Daarnaast doet mijn vriend aan iaido als sport (de vechtsport van de samurai, met een katana), dus ik zit wel goed voor m'n swordplay Cx


    Niiice. Partners van schrijvers moeten echt veel verduren 😭


    help