• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic


    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 11:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vanparys schreef:
    Vragen jullie soms ook aan je vriend om even met een zwaard naar je te slaan om een scene uit te vogelen or are u normal

    Ik heb het net even nagevraagd en hij zou het wel voor me doen als ik het van 'm zou vragen ^^

    Vanparys schreef:
    (...)

    Niiice. Partners van schrijvers moeten echt veel verduren 😭


    Nou, in dit geval was het de schrijver zelf die het moest verduren en de blauwe plekken had Cx Hij had me best stevig vast gepakt om me een keer tegen de muur te shoven om het voor te doen, voordat ik het bij hem mocht doen. Deed toen best zeer daarna.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Nou, in dit geval was het de schrijver zelf die het moest verduren en de blauwe plekken had Cx Hij had me best stevig vast gepakt om me een keer tegen de muur te shoven om het voor te doen, voordat ik het bij hem mocht doen. Deed toen best zeer daarna.


    Hahaha, Naut heeft me daarnet in mijn dij gepord om een idee te krijgen van de soort pijn dat dat geeft oeps


    help

    Hahaha, voor dit soort dingen vraag ik tegenwoordig ChatGPT xD 'Omschrijf het als je dit en dit en dit doet' en dan gaat ie los. En ook vragen als 'Doet dat pijn?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Hahaha, voor dit soort dingen vraag ik tegenwoordig ChatGPT xD 'Omschrijf het als je dit en dit en dit doet' en dan gaat ie los. En ook vragen als 'Doet dat pijn?'


    Had ik ook kunnen doen hahaha


    help

    Vanparys schreef:
    (...)

    Had ik ook kunnen doen hahaha

    But what's the fun in that (wbw)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hey hoi, ik raad jullie allemaal aan om Pizza Salami te gaan lezen want het is echt heel goed en verdient gewoon meer abo's (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hey hoi, ik raad jullie allemaal aan om Pizza Salami te gaan lezen want het is echt heel goed en verdient gewoon meer abo's (krul)


    Ik moet echt eens gaan beginnen maar ik blijf het vergeten 😭

    Might start during work this afternoon 👀


    help

    Oke, tijd om voor nu 1500 worden te schrappen en overnieuw te beginnen met het volgende hoofdstuk ^^ die scène ga ik hoogstwaarschijnlijk later opnieuw gebruiken in een andere context so not all is lost gelukkig

    Frodo schreef:
    Hey hoi, ik raad jullie allemaal aan om Pizza Salami te gaan lezen want het is echt heel goed en verdient gewoon meer abo's (krul)


    Naaaahw wat superlief :$ (blush) Ik ben al heel blij en dankbaar dat jij 'm leest en voor je reacties (flower)

    [ bericht aangepast op 2 april 2024 - 13:43 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het schrijven ging vandaag wel suuuuuper moeizaam :') Denk dat het komt doordat ik bij een hoofdstuk die net wat meer vooronderzoek nodig heeft en dan merk ik dat ik het lastig vind om niet te informatief te worden xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Het schrijven ging vandaag wel suuuuuper moeizaam :') Denk dat het komt doordat ik bij een hoofdstuk die net wat meer vooronderzoek nodig heeft en dan merk ik dat ik het lastig vind om niet te informatief te worden xD


    I feel that

    Ik heb nog steeds een pagina met zeiltermen bij mijn meest gebruikte pagina's 🥲


    help

    SPECS schreef:
    Also even als reactie op de laatste comment van Maegen, je bent zeer welkom (bloos)


    Ik wilde jouw comment een hartje geven❤️ maar kan alleen duimpjes omhoog geven als een boomer🥲


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    Ohja, ik kwam hier eigenlijk om te vertellen dat ik er zaterdag ook bij ben🥰 Deze meid hoeft niet te werken🥳🥳


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring

    Vibes schreef:
    Ohja, ik kwam hier eigenlijk om te vertellen dat ik er zaterdag ook bij ben🥰 Deze meid hoeft niet te werken🥳🥳


    Ah toooofff! Dan zijn we met 12 mensen *O*


    You were born original, don't die as a copy.