• Tron: Resurrection



    After the escape of Sam Flynn from The Grid, he vowed to make the grid accessible to outsiders as well as making it a place to live in for programs, ISOs and users alike.

    In the present day, which is 2075, Sam Flynn is no longer and even though The Grid still receives the support it needs to keep existing, there’s turmoil brewing. A terrorist group named ISOFF (Isomorphic Algorithms For Freedom) tries to upset the power balance between programs and ISOs. Everyone is talking about the recent murder of a program that resided on the council by the ISOFF.

    Users and ISOs need to start picking sides and programs no longer feel safe. Will the programs fight back and make their own counter initiative, will the ISOFF be shut down before their damage triggers a second purge? Or will Tron rise again from the ashes and fight for the justice of the Grid?

    Your characters currently work or study and live in Tron City. As The Grid’s main city, the pressure to find or join ISOFF is felt by every citizen. What will your character do?






    Information


    All the information and lore can be found in the lorestory. If you are unfamiliar with the TRON universe, but do wanna participate: feel free! Ask any questions you might still have about anything for this RP, so I can either answer or make another chapter if needed.





    Character lists
    ISO

    Name
    Age
    Job
    Pro or Con ISOFF
    Personality
    Appearance
    Skills/Weapons
    History
    Extras
    Relationships
    Program

    Name
    Age
    Job
    Pro or Con ISOFF
    Turned (Is your program made in The Grid OR is a human who was made a program)
    POST purge OR second age of ISOs (aka did they spawn in a time that there were believed to be no ISOs or did they spawn in a time where ISOs were thriving again?)
    Personality
    Appearance
    Skills/Weapons
    History
    Extras
    Relationships
    User

    Name
    Age
    Job
    Pro or Con ISOFF
    Personality
    Appearance
    Skills/Weapons
    History (don’t forget to include why they are in The Grid)
    Extras
    Relationships





    Roles

    Deze zin moet blijven staan tot er mensen met een naam komen die lang genoeg is hihi. En blijkbaar was deze zin nog niet lang genoeg.
    ISO
    [1] ⌬ Lux ⌬ 28? ⌬ Kazama
    [R] ⌬ NAME ⌬ AGE ⌬ Vanparys
    [R] ⌬ NAME ⌬ AGE ⌬ USERNAME


    Program
    [R] ⌬ Oscar Dillinger Fuchs ⌬ AGE ⌬ Dubhaile
    [R] ⌬ NAME ⌬ AGE ⌬ Vici1
    [R] ⌬ NAME ⌬ AGE ⌬ USERNAME


    User
    [R] ⌬ NAME ⌬ AGE ⌬ lilyofthevalley
    [R] ⌬ NAME ⌬ AGE ⌬ USERNAME






    Rules


    ⌬ Respect your fellow writers, if you have a problem with something, you talk about it
    ⌬ A reservation stays for 2 weeks, it gets derezzed if you don't tell me you need more time
    ⌬ You can post in both Dutch and English, feel free to choose what you like better
    ⌬ If a topic is full, shoot me a message, I'll try to fix it as fast as I possibly can. If I don't answer within the hour, you can open a new topic
    ⌬ Good luck, have fun!

    [ bericht aangepast op 3 mei 2024 - 13:10 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tahani schreef:
    Oef love dit. Even een MT, want nog niet zeker of ik meedoe... Maar is wel heel vet, ook al ken ik de lore verder niet. En ik ben straks op vakantie, dussss. Lemme think about it. :Y)

    <3 Join ussss


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dubhaile schreef:
    (...)
    Lore kom je wel weer in, dat komt wel goed.


    Dat is waar. Ik zal vanavond de story nog eens een keer doornemen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT. Ik twijfel!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Exulansis schreef:
    MT. Ik twijfel!

    Nog een twijfelaar :Y) Wees welkom!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dubhaile schreef:
    (...)
    Nog een twijfelaar :Y) Wees welkom!


    Haha, ja, vooral omdat ik de lore niet ken (maar wel van sci-fi houd en al een tijdje iets met Detroit: Become Human wil - dit klinkt wel intrigerend!) en tijd... altijd een gebrek aan tijd.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Voor iedereen die de lore niet kent: Ik ook niet dus ik spam Xan gewoon vol met vragen en of ze meer info wil toevoegen aan de story! Ik weet dat de serie over lighty-uppy bikes gaat en dat klink cool dus dat moet vast een leuke RPG geven ^^

    Exulansis schreef:
    (...)

    Haha, ja, vooral omdat ik de lore niet ken (maar wel van sci-fi houd en al een tijdje iets met Detroit: Become Human wil - dit klinkt wel intrigerend!) en tijd... altijd een gebrek aan tijd.

    Hey, A fellow DBH enjoyer I was gonna take Brian Dechart as FC lmao en ik vermoed dat de pace niet super hoog zal liggen en geen hard feelings als het even wat langer duurt c:

    En zoals Mexx al aangaf, bij vragen, gewoon naar mijn hoofd gooien. Ik beantwoord ze met veel liefde c:

    [ bericht aangepast op 25 april 2024 - 17:16 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb ook een hoofdstukje over de Cultuur toegevoegd om wat standaard dingen aan te stippen uit de leefwereld c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MT! Ik ga alleen letterlijk volgende week maandag tot vrijdag op vakantie en ik weet niet hoe handig het dan is. Ik kan best wel snel een rol maken, maar ik wil ook niet achterlopen op het bespreken van relaties of mogelijk het speeltopic (als dat al zo snel gaat) ^^

    Vici1 schreef:
    MT! Ik ga alleen letterlijk volgende week maandag tot vrijdag op vakantie en ik weet niet hoe handig het dan is. Ik kan best wel snel een rol maken, maar ik wil ook niet achterlopen op het bespreken van relaties of mogelijk het speeltopic (als dat al zo snel gaat) ^^

    Ik heb volgende week ook niet alle tijd van de wereld, maar als je zoals je zelf zegt wel snel een rol kan maken, kan je ook alvast gaan bespreken c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dubhaile schreef:
    (...)
    Ik heb volgende week ook niet alle tijd van de wereld, maar als je zoals je zelf zegt wel snel een rol kan maken, kan je ook alvast gaan bespreken c:


    Sorry, maar wat exact is The Grid. Is The Grid een soort game? Is The Grid een computerwereld, zoals die ene film met Florence Pugh en Harry Styles? Als ik het google krijg ik een Songtekst-

    Vici1 schreef:
    (...)

    Sorry, maar wat exact is The Grid. Is The Grid een soort game? Is The Grid een computerwereld, zoals die ene film met Florence Pugh en Harry Styles? Als ik het google krijg ik een Songtekst-

    The Grid is eigenlijk een plane of existence in een computer. Een soort virtuele society als het ware.
    Ook geen enkel idee over welke film je het hebt, oeps


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dubhaile schreef:
    (...)
    The Grid is eigenlijk een plane of existence in een computer. Een soort virtuele society als het ware.
    Ook geen enkel idee over welke film je het hebt, oeps


    De film heet Don't Worry Darling

    Mag ik een vrouwelijke rol bij Program?

    Wat wordt er bedoeld met de power difference tussen ISO's en Programs?
    En wat zijn possible jobs die je karakter kan hebben?

    [ bericht aangepast op 25 april 2024 - 20:55 ]

    Vici1 schreef:
    (...)

    De film heet Don't Worry Darling

    Mag ik een vrouwelijke rol bij Program?

    Wat wordt er bedoeld met de power difference tussen ISO's en Programs?
    En wat zijn possible jobs die je karakter kan hebben?

    Yush, je staat erbij.

    Er is in principe geen power difference between ISOs en programs. Ze spawnen voor andere redenen (dit staat in de lore story). De job possibilities zijn quasi eindeloos en lopen gelijk met wat wij kennen, als je twijfelt of de job ok is, vraag gerust.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I shouldnt even look at this because i dont have time, but here i am, reading the lore :’)