•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Pfff, ik heb een hekel aan bussen. De mijne komt vijf minuten te laat aankakken, waardoor ik lekker m'n overstap mis naar de fijne verbinding die eens. in. het. uur. matcht. en als ik eens een keertje aan de late kant ben, komen ze twee minuten te vroeg voorbij sjeezen. echt, wat een bullshit. ik weet dat ik autistisch ben, maar god, een mens mag toch verwachten dat als het OV twintig minuten van tevoren belooft op tijd te zijn dat ik dan mn connectie gewoon heb. jemig

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Caverna schreef:
    (...)

Ik merk echt dat jij zo verschrikkelijk streng bent voor jezelf :(

Tenminste niet op anderen xD maar ja, mijn inner criticus is soms best luid.

--

Pff. Ik waardeer heb echt ook nog erg als vriend, maar hij kost me toch ook echt meer energie dan goed voor me is. En vanaf woensdagavond weer dagelijks met hem chillen en 5 dagen weg is inderdaad misschien iets te veel. Ook met dat hij dan niet wilt dat ik ook iets voor mezelf kan doen.
    En ik mis het schrijven erg. Hopelijk kan het snel wel weer!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Zo geen zin om straks te moeten werken 😭

let the fears you have fall away

Kan solidworks even gewoon niet 2 keer crashen terwijl ik echt nog 4 plaatjes moet fixen.... Ik ben bijna klaar en opstarten kost zoveel tijd...

Edit: and it crashed again... Ik had echt al klaar kunnen zijn...

[ bericht aangepast op 21 april 2025 - 17:41 ]

Do it scared, but do it anyway.

Zoya schreef:
    (...)
    Ik dacht mij te herinneren dat iemand op ratjes van vrienden had gepast en dat die eigenaren echt shite bleken te zijn. Niet jij dus, sorry. Anyway, Dierenbescherming is altijd een optie.

Nee, ik ben gewoon verbaasd. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik expliciet over de ratjes heb gepost in dit topic. Maar klopt, ik heb gepast op iemands anders diertjes.

Zoya schreef:
    (...)

Ik dacht mij te herinneren dat iemand op ratjes van vrienden had gepast en dat die eigenaren echt shite bleken te zijn. Niet jij dus, sorry. Anyway, Dierenbescherming is altijd een optie.

Lieke was even blessed door Apollo hahahahaha

Leodh schreef:
    (...)

Lieke was even blessed door Apollo hahahahaha

Are you... calling me a little ray of sunshine 😌☀️

Nee ik weet echt niet genoeg van Griekse Goden om deze referentie te snappen aa sorry

Yamato schreef:
    (...)
    Nee, ik ben gewoon verbaasd. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik expliciet over de ratjes heb gepost in dit topic. Maar klopt, ik heb gepast op iemands anders diertjes.

Can't remember for the life of me what I had for breakfast, but this I remembered 😂 Idk, ik vond het toen al sip om te lezen. Animal cruelty is the lowest of the lows.

[ bericht aangepast op 21 april 2025 - 20:52 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Are you... calling me a little ray of sunshine 😌☀️

Nee ik weet echt niet genoeg van Griekse Goden om deze referentie te snappen aa sorry

Whahahahaha 1) yes. 2) apollo is ook de god van prophecy. en gezien Lucca niet herinnert het hier gepost te hebben en jij het wel weet; geblessed door apollo met een prophecy en forbidden knowledge lol

Taire schreef:
    (...)
    Tenminste niet op anderen xD maar ja, mijn inner criticus is soms best luid.

--

Pff. Ik waardeer heb echt ook nog erg als vriend, maar hij kost me toch ook echt meer energie dan goed voor me is. En vanaf woensdagavond weer dagelijks met hem chillen en 5 dagen weg is inderdaad misschien iets te veel. Ook met dat hij dan niet wilt dat ik ook iets voor mezelf kan doen.
    En ik mis het schrijven erg. Hopelijk kan het snel wel weer!

Is dat dezelfde gast die al maanden je batterij leegtrekt? Waarom laat je dat toe? Het leven is te mooi en waardevol om te vullen met bloedzuigers. Ain't trying to be mean here, really, maar je verdient beter.

[ bericht aangepast op 21 april 2025 - 21:53 ]

No growth of the heart is ever a waste

Yamato schreef:
    (...)

Ik dacht ook ratjes haha

Every villain is a hero in his own mind.

Leodh schreef:
    (...)
    Whahahahaha 1) yes. 2) apollo is ook de god van prophecy. en gezien Lucca niet herinnert het hier gepost te hebben en jij het wel weet; geblessed door apollo met een prophecy en forbidden knowledge lol

🙈 Ik weet het echt niet meer. Het zou best kunnen hoor, maar dan moet ik het gewoon van m'n hart af en dan is het kwijt i.p.v. het op te kroppen.

Zoya schreef:
    (...)
    Can't remember for the life of me what I had for breakfast, but this I remembered 😂 Idk, ik vond het toen al sip om te lezen. Animal cruelty is the lowest of the lows.

Maar klopt. Gaat over de ratjes van een ander die geen goed leven hebben. Heel beknopt: they need more love, not more snacks.

"So you are like an booktok girly? I've heard they are into some crazy shit. Would you like to meet me, today?"

eh, nee. I'll pass. (cat)

Such a useless spell.

Bijna thuissss, nog ff een kaartje afmaken die morgen gepost moet en dan morgen redelijk vroeg opstaan, huis beetje schoonmaken en tas pakken om op die huisdemonen te passen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

CEO schreef:
    (...)
    Is dat dezelfde gast die al maanden je batterij leegtrekt? Waarom laat je dat toe? Het leven is te mooi en waardevol om te vullen met bloedzuigers. Ain't trying to be mean here, really, maar je verdient beter.

Omdat we ook nog fun kunnen hebben en de leuke momenten er ook zijn. Al zou ik sommige dingen niet pikken van iemand waarmee ik niet zo lang vrienden ben. En ik weet ergens wel dat dit niet houdbaar is, maar dit zomaar afsluiten kan ik niet zo goed.

--

Ik had meer van Radeloos en Façade moeten genieten. Echt /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn