•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Genieten en dat weer bekopen, terwijl ik wel m'n grenzen aangeef en probeer te bewaken. Ugh

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Dit is letterlijk animal cruelty. You both, certainly, don't deserve animals.

breathing in & out

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Zieke keelpijn :c
    Door de hooikoorts? Idk man, maar ik ben echt 👌🏼 close om m'n keelamandelen eruit te laten slopen want ik ben ze he-le-maal zat

Dramatic

Still feel bad about it, en dat ik meer had kunnen doen met mijn rol als ik meer langs al de hoop ennhet geloof kon kijken. Ben ik eennpeer part villain. Geeft het me deze stress. Ik waardeer deze rol echt pas veel te laat. En was zo onhandig gisteren. Pff. Sorry everyone.
    Also. I miss the me time vandaag

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nog één dag hard werken, ik ben er wel echt zo klaar mee...

Do it scared, but do it anyway.

Taire schreef:
    Still feel bad about it, en dat ik meer had kunnen doen met mijn rol als ik meer langs al de hoop ennhet geloof kon kijken. Ben ik eennpeer part villain. Geeft het me deze stress. Ik waardeer deze rol echt pas veel te laat. En was zo onhandig gisteren. Pff. Sorry everyone.
    Also. I miss the me time vandaag

Ik merk echt dat jij zo verschrikkelijk streng bent voor jezelf :(

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Rip paus. Top dat ie op z'n sterfbed JD Vance op z'n flikker heeft gegeven 😂

Protect the people.

why is everything expensive

help

Nog een kleine 600 woorden schrappen, wiehoe, ik kom er wel!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik zit er nog mee, mijn arme schatjes.

Yamato schreef:
    Dit is letterlijk animal cruelty. You both, certainly, don't deserve animals.

:/ Ik weet niet of dit over de ratjes gaat, maar je kan eventueel contact opnemen met de Dierenbescherming. Hun telefoonnummer is er ook om te overleggen over een dier dat (misschien) hulp nodig heeft, dan kunnen ze je adviseren wat je kan doen. Ik weet niet hoe erg het is, maar op basis van je LJH posts klinkt het alsof die arme diertjes geen goed leven hebben daar.

[ bericht aangepast op 21 april 2025 - 13:11 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Nog 1 appendix hoofdstuk met heel veel plaatjes en dan ben ik klaar met schrijven...

Do it scared, but do it anyway.

Zoya schreef:
    (...)
    :/ Ik weet niet of dit over de ratjes gaat, maar je kan eventueel contact opnemen met de Dierenbescherming. Hun telefoonnummer is er ook om te overleggen over een dier dat (misschien) hulp nodig heeft, dan kunnen ze je adviseren wat je kan doen. Ik weet niet hoe erg het is, maar op basis van je LJH posts klinkt het alsof die arme diertjes geen goed leven hebben daar.

Uhhh? Ratjes?

Yamato schreef:
    (...)
    Uhhh? Ratjes?

Ik dacht mij te herinneren dat iemand op ratjes van vrienden had gepast en dat die eigenaren echt shite bleken te zijn. Niet jij dus, sorry. Anyway, Dierenbescherming is altijd een optie.

|| I told you not to play with the misfit toys ||