•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 16 april 2025 - 18:25 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 15 april 2025 - 14:28 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Straks pas ik twee weken op de Maine Coons van vrienden die met vakantie gaan, en ik dacht: hé, misschien kan ik een fotoboek maken met hoe zij hun "vakantie" beleefd hebben. Lijkt me geinig. Met zo'n tool als Adobe Express is het natuurlijk heel makkelijk om bijv een zonnebril op hun snoetjes te shoppen, maar wat zal ik dan allemaal doen 🤔🤔🤔🤔 want ze mogen enkel in huis (dus niet de tuin in of zoiets).

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Alsof jij daar ook meer iets van weet, há.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Derks schreef:
    Straks pas ik twee weken op de Maine Coons van vrienden die met vakantie gaan, en ik dacht: hé, misschien kan ik een fotoboek maken met hoe zij hun "vakantie" beleefd hebben. Lijkt me geinig. Met zo'n tool als Adobe Express is het natuurlijk heel makkelijk om bijv een zonnebril op hun snoetjes te shoppen, maar wat zal ik dan allemaal doen 🤔🤔🤔🤔 want ze mogen enkel in huis (dus niet de tuin in of zoiets).

"Lekker een hapje eten bij het lokale kattencafé"
    "Heerlijk bruin worden in het zonnetje"
    "Lekker sightseeing" (foto uit het raam kijkend ofzo)
    "Dagje pretpark" (als ze kattenspeeltjes hebben waar ze in kunnen klimmen)
    "Heerlijk om zelf niet te hoeven koken tijdens je vakantie!" (krijgen eten voorgeschoteld)

Zoiets? (:

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

"Lekker een hapje eten bij het lokale kattencafé"
    "Heerlijk bruin worden in het zonnetje"
    "Lekker sightseeing" (foto uit het raam kijkend ofzo)
    "Dagje pretpark" (als ze kattenspeeltjes hebben waar ze in kunnen klimmen)
    "Heerlijk om zelf niet te hoeven koken tijdens je vakantie!" (krijgen eten voorgeschoteld)

Zoiets? (:

Omg jaaaaaaaaa dit is briljant! Dankjewel voor het meedenken!

Ik heb ook geen idee in hoeverre ze meewerken met m'n ideeën, maar ik dacht ook: misschien kan ik ze voor de tv zetten en een bak popcorn erbij photoshoppen met "Even chillen in de bioscoop!" of game controllers erbij terwijl ze een game spelen of zoiets 😇😇😇

Of voor de ruit in de tuindeur en dan een barbecue photoshoppen ofzo "Als het personeel van thuis is gaan wij lekker los".

Maar ja, het zijn wel katten. Die zijn eigenwijs.🤣

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Pff, I'm bored.

Derks schreef:
    (...)

Oh wat cool! Nu wil ik dat wel ff terugkijken (heb de hele Passion gemist joh, maar dit vind ik wel heel tof om dan terug te kijken).

Hoe was het om te figureren?

Echt superleuk! Maar wel zwaar ook, haha. We waren illegale ravers bij de scene van Judas. Ik kende heel Psycho van Goldband niet voor die avond, maar ik kon hem daarna meezingen. Zo vaak hebben we het gehoord. En je moest constant energie blijven hebben en dansen en springen, dus na 2-2,5 uur waren we wel blij dat de opnames klaar waren. Wel echt blij dat de kans er was om mee te kunnen doen, zeker als danser zijnde in zo'n scene.

Mocht je het willen weten voor als je eens terugkijkt, ik ben de meid met het roze haar - meestal sta ik naast een meisje met een rode trui, da's m'n zusje ^^ Die staat echt heel goed in beeld als ze zo'n stuk van bovenaf laten zien, en ik sta daar een beetje links van dan.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

It's over.. post show depression is real. /:
    Ik kan ook enkel denken aaan de djngen die niet goed of te langzaam gingen. En dan moet ik nog sociaal zijn morgen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Catmint schreef:
    (...)

Echt superleuk! Maar wel zwaar ook, haha. We waren illegale ravers bij de scene van Judas. Ik kende heel Psycho van Goldband niet voor die avond, maar ik kon hem daarna meezingen. Zo vaak hebben we het gehoord. En je moest constant energie blijven hebben en dansen en springen, dus na 2-2,5 uur waren we wel blij dat de opnames klaar waren. Wel echt blij dat de kans er was om mee te kunnen doen, zeker als danser zijnde in zo'n scene.

Mocht je het willen weten voor als je eens terugkijkt, ik ben de meid met het roze haar - meestal sta ik naast een meisje met een rode trui, da's m'n zusje ^^ Die staat echt heel goed in beeld als ze zo'n stuk van bovenaf laten zien, en ik sta daar een beetje links van dan.

Oh wooooooow dat duurde gewoon 2-2,5 uur? Wat een marteling hahahaha, wow! Super tof wel, ik ga terugkijken en op jou letten

When you're sooooo excited for the end of your story cause its all working out so well!!!

[ bericht aangepast op 20 april 2025 - 12:48 ]

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

ehehe ik moet eigenlijk wat anders doen maar in plaats daarvan zit ik op Q, lalalallaaa <3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    ehehe ik moet eigenlijk wat anders doen maar in plaats daarvan zit ik op Q, lalalallaaa <3

Nu iets anders gedaan dan praktisch moest, maar alsnog wel iets goeds hahahaha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

When your fav villain plays a gentle role in a new series and you barely recognize him, until he gets pissed and you're like theeeeere's my baby :Y)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

This is just too fucking sad.

Fucking hate my adhd man...

Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

3598 woorden 🙃 maar wel alles staat er in wat eventueel relevant zou kunnen zijn.

Nu een lopend verhaaltje maken en vooral veel schrappen, want het mogen maximaal 1500 woorden zijn (oprecht, ik haat woordlimieten)