• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik eh... weet het niet meer. (':

Caution first, always.

Ik heb me online ingeschreven bij een nieuwe tandarts. Krijg ik vandaag te horen dat ik een controle/intake behandeling kan plannen maar dat de tandartsen die voor mij beschikbaar zijn (hoezo zijn dat niet gewoon alle tandartsen??) alleen op maandag en dinsdag werken. Guess wie er dan ook werkt? En deze tandarts gaat ook nog om 16:30 dicht. Met opruimen + reistijd red ik dat niet eens na m'n laatste lesuur. Kan moeilijk tegen mijn leerlingen zeggen: joe geen les dit uur, want ik moet naar de tandarts toedelss.

ja ik heb genoeg vakanties waarin ik naar de tandarts zou kunnen, maar stel er gebeurt iets. M'n spalk gaat los oid, kan ik dan ook alleen op maandag en dinsdag terecht? Ik ben echt even pissig hierover. Als ze dat nou gewoon op de website hadden vermeld dan had ik me wel bij een ander ingeschreven. Ik bel ze woensdag wel...

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Moker chaos ten top vandaag

Protect the people.

Waarom heb ik twee open bruggen op mijn route IK MOET PLASSEN

WAAROM IS ER INEENS NOG EEN BOOT IK STA HIER AL 10 MINUTEN 😭😭😭😭😭

[ bericht aangepast op 11 dec 2025 - 18:43 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

How am I even 'functioning' nadat ik vannacht tot na vijven heb doorgewerkt en net ook weer stuiterend ben doorgegaan. Rip.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het is toch absurd dat ik heel rustig kan zeggen dat ik ook wel weet dat het niet echt zo is maar toch schreeuwt mijn hoofd en mijn lijf moord en brand dat het wél zo is, dat ik me wél zorgen moet maken, dat ik wél bang moet zijn en dat ik wél in gevaar ben... En dat maakt me letterlijk ziek. Zó absurd.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zijn hier toevallig mensen met SAD?

Omnia mutantur, nihil interit

Ik was vergeten dat de seizoensfinale van Euphoria deze scene had ffs, recognizing that feeling was absolutely eviscerating 💀

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Finally, the BG3 plan got out of the groupchat

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Woops, alle examens van mijn vriend verbeterd. Fouten uit de verbetersleutel gehaald? Zekers.
    Had ik misschien toch wiskunde moeten kiezen...

Mijn brein breint zoals het breint.

Oef. Dit sinterklaasavondje ga ik tot overmorgen nog wel goed voelen…

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

vergankelijk schreef:
    Zijn hier toevallig mensen met SAD?

Als in seasonal affective disorder of social anxiety disorder? Of is het een afkorting voor een derde optie die ik nog niet ken?

[ bericht aangepast op 12 dec 2025 - 2:12 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ugh. Niet weten of ik om 8 of 9 begin sucks. En natuurlijk kwam ik hier pas gisterenavond achter. (Ze zeiden iets anders dan dat in het rooster staat.) Dus het dan nog navragen voelde te bothersome.
    Voor mezelf opkomen mag wat meer ja, maar dat gaat toch echt nog in baby steps. En eigenlijk komt zangles vanavond niet zo goed uit...

Edit: en het is 9.. Oh well. Beter een rooster fuck up en dat ik te vroeg ben, dan omgekeerd. En ik kon al 3 kwartier tot 1,5 uur meer uitslapen dan als ik vanaf mijn eigen huis was vertrokken.

[ bericht aangepast op 12 dec 2025 - 8:04 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

inktzwart schreef:
    (...)

Als in seasonal affective disorder of social anxiety disorder? Of is het een afkorting voor een derde optie die ik nog niet ken?

Seasonal Affective Disorder, my bad!

Omnia mutantur, nihil interit

De nieuwe trailer van Larian AAAAAA

hodie mecum eris in paradiso